Voor hoeveel had je hem dan willen zien vertrekkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef Fetai het volgende:
Goffedomme, op VI.nl staat dat hij 'maar' voor 13 miljoen is gegaan.
14 zoals op RR staatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je hem dan willen zien vertrekken![]()
Meer dan genoeg voor een speler die zonder een hype en een goed EK niet eens 5 miljoen waard isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef Fetai het volgende:
Goffedomme, op VI.nl staat dat hij 'maar' voor 13 miljoen is gegaan.
voor hem goed dan v nistelrooij er zit, die houdt hem wel in de gatenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:16 schreef J.Herrer het volgende:
Doet me trouwens denken aan de film: 'Goal: part 2' (met Rutger Hauer als Real coach)
Gaat ook over een jong talent dat net komt kijken en bij Real Madrid terecht komt
Ben benieuwd of Drenthe zich na een half jaar ook als een verwende vedette gaat gedragen
Feyenoord.nlquote:09-08-2007 FEYENOORD HEEFT PRINCIPE-AKKOORD MET REAL MADRID OVER TRANSFER DRENTHE
Feyenoord en Real Madrid hebben een principe-akkoord bereikt over een directe overgang van Royston Drenthe naar de Spaanse landskampioen. Feyenoord heeft de 20-jarige Rotterdammer daarom toestemming gegeven om naar de Spaanse hoofdstad af te reizen om te onderhandelen over een spelerscontract. De kans dat de voorgenomen arbitragezaak wordt doorgezet, lijkt daarmee zeer klein. Royston Drenthe zal vrijdag en gedurende het weekend in elk geval ontbreken op het appèl bij Feyenoord. Over bedragen die met de overgang gemoeid zijn doet Feyenoord geen verdere mededelingen. Uiteraard kan pas gesproken worden van een transfer op het moment dat ook Real Madrid en Drenthe tot volledige overeenstemming zijn gekomen.
Drenthe was toen nog niet verkocht wijsneus. Dan is 6 miljoen veel geld voor een bankzitter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:21 schreef nz1900 het volgende:
6 miljoen is een gigantisch bedrag voor Koevermans, maar wel 17 miljoen voor Drenthe vragen ?![]()
Daar moeten ze minstens 5 voor betalen. Zou ik zelf niet doen voor zo'n speler.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mooi.
Doe maar Pranjic voor 2-4 miljoen.
Lekker boeiend!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:01 schreef evert het volgende:
[..]
voor hem goed dan v nistelrooij er zit, die houdt hem wel in de gaten
7.500.000 heb ik vanmiddag ergens gelezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar moeten ze minstens 5 voor betalen. Zou ik zelf niet doen voor zo'n speler.
Volgens mij niet, omdat hij ook aan het eind van het seizoen einde contract is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker niet. Redelijk op leeftijd, voorspelbaar en stijf links. Ze kunnen betere spelers halen die meer toevoegen en meer doorgroeimogelijkheden hebben. Misschien Sahin toch eens proberen los te weken bij Dortmund? En natuurlijk een vervanger van Drenthe en eventueel nog een extra spits.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht 2009quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij niet, omdat hij ook aan het eind van het seizoen einde contract is.
Idd tot 2009 staat op vi.nl. In de papieren versie ervan staat dat die de afgelopen 2 jaar de meeste assist heeft gegeven. Alleen Kuyt had het seizoen ervoor er meer gegeven. Zou mss een goede speler zijn die Makaay kan bedienen.quote:
opzich wel een goede speler alleen fysiek is ie een beetje zwak en hij is heel erg stijf linksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:04 schreef ViVe het volgende:
[..]
Idd tot 2009 staat op vi.nl. In de papieren versie ervan staat dat die de afgelopen 2 jaar de meeste assist heeft gegeven. Alleen Kuyt had het seizoen ervoor er meer gegeven. Zou mss een goede speler zijn die Makaay kan bedienen.
Correct. Als Feyenoord echt serieus is lukt het wellicht voor 6 miljoen ook wel, boter bij de vis. Minder niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:31 schreef Luni het volgende:
[..]
7.500.000 heb ik vanmiddag ergens gelezen.
Hij is 26, gaat zijn beste seizoenen tegemoet en is na Alves en (vertrokken) Hansson de belangrijkste speler van Heerenveen. Hij is absoluut een directe versterking voor Feyenoord. Maar uiteindelijk verwacht ik dat hij gewoon bij ons blijft.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker niet. Redelijk op leeftijd, voorspelbaar en stijf links. Ze kunnen betere spelers halen die meer toevoegen en meer doorgroeimogelijkheden hebben.
Positieverbetering zal hier geen geldig argument zijn voor een arbitragezaakquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Correct. Als Feyenoord echt serieus is lukt het wellicht voor 6 miljoen ook wel, boter bij de vis. Minder niet.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef Happel het volgende:
Feijenoord is altijd een positieverbetering t.o.v. Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |