als sinds ik die naam hoor had ik al de gedachte van "die komt never nooit niet"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Motta denk ik absoluut niet aan. Snap ook niet dat dat weer terugkomt dat gerucht.
35 miljoen en hij is weg, en terecht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sneijder blijft, dat is de afspraak en dat zal ook zo lopen. Bovendien kan je dat niet maken naar de fans. Ik word echt niet meer warm of koud van al die wilde geruchten van Madrid.![]()
ja voor zon bedrag moet ajax wel zwichten dat kan toch niet anders, maar zou real werkelijk zoveel bieden voor sneijder? Lijkt me wel wat veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
35 miljoen en hij is weg, en terecht.
Ajax zal dan waarschijnlijk wel zwichten, alleen Sneijder niet denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja voor zon bedrag moet ajax wel zwichten dat kan toch niet anders, maar zou real werkelijk zoveel bieden voor sneijder? Lijkt me wel wat veel.
Sneijder zou maar al te graag naar Real gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax zal dan waarschijnlijk wel zwichten, alleen Sneijder niet denk ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:15 schreef jna het volgende:
Die kneuzen bij ajaxonline hebben dat Bojinov bericht maar snel weggehaald
"bron binnen Ajax"![]()
Ik zie het ook somber in ja, en reken maar nergens meer opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Urquhart het volgende:
Uiteindelijk zal er wel niemand komen
Feit is dat de tijd wel steeds meer gaat dringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je nou zeggen om 10 uur s'ochtends. Wellicht wordt er nog iemand gepresenteerd vanmiddag.
Dan zien we dat wel weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je nou zeggen om 10 uur s'ochtends. Wellicht wordt er nog iemand gepresenteerd vanmiddag.
Sneijder zwicht echt wel voor Real als Ajax akkoord gaat. Maar voor minder dan 35 miljoen zou ik 'm niet meer laten gaan als ik MvG was, voor 35 of meer (ik zie ze ook nog wel 40 neerleggen, waarom niet) heb je gewoon geen keus meer. Dan kun je volgend jaar gewoon een heel nieuw team bouwen en nu een leuke vervanger halen, al zal die nooit in de voetsporen van Sneijder kunnen treden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax zal dan waarschijnlijk wel zwichten, alleen Sneijder niet denk ik.
Volgens mij wacht Ajax de uitspraak in de zaak Suarez af, mocht Suarez verliezen dan zou het mij niets verbazen als Ajax alsnog met een zak geld gaat komen om Suarez over te nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Absoluut, de tijd begint zeker te dringen. En ik heb het idee dat Ajax nog iets onderneemt zolang er geen zekerheid is over Suarez, dus ik verwacht tot die tijd helemaal niets op het transferfront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |