Tja, dat hoop ik elke dag maar ik denk dat er ook vandaag weinig meer van gaat komen. Suarèz komt ook niet waarschijnlijk. Qua verkopen doet van Geel het uitstekend, maar qua aankopen is het echt waardeloos deze zomer tot op heden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je nou zeggen om 10 uur s'ochtends. Wellicht wordt er nog iemand gepresenteerd vanmiddag.
Zou belachelijk zijn, meer dan 5 miljoen is ie op dit moment niet waard, laat staan (bijna) het dubbele. Bovendien zal FCG hem dan helemaal niet snel laten gaan omdat ze weten dat ie anders zeker blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij wacht Ajax de uitspraak in de zaak Suarez af, mocht Suarez verliezen dan zou het mij niets verbazen als Ajax alsnog met een zak geld gaat komen om Suarez over te nemen.
Anders waren ze inmiddels toch wel met iemand anders gekomen?
35 miljoen voor Sneijderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sneijder zwicht echt wel voor Real als Ajax akkoord gaat. Maar voor minder dan 35 miljoen zou ik 'm niet meer laten gaan als ik MvG was, voor 35 of meer (ik zie ze ook nog wel 40 neerleggen, waarom niet) heb je gewoon geen keus meer. Dan kun je volgend jaar gewoon een heel nieuw team bouwen en nu een leuke vervanger halen, al zal die nooit in de voetsporen van Sneijder kunnen treden.
Die 3 miljoen kan Groningen wel betalen. Er zijn enkele miljoenen te besteden deze zomer. Club is financieel kerngezond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Fides het volgende:
Die Marcus Berg waar Ajax waarschijnlijk interesse in had gaat waarschijnlijk naar Groningen. Dit betekent wel dat FCG er vanuit gaat dat Suarez vertrekt (anders kunnen ze m waarschijnlijk niet betalen, 3M+ euro)
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Fides het volgende:
Die Marcus Berg waar Ajax waarschijnlijk interesse in had gaat waarschijnlijk naar Groningen. Dit betekent wel dat FCG er vanuit gaat dat Suarez vertrekt (anders kunnen ze m waarschijnlijk niet betalen, 3M+ euro)
Mij wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die 3 miljoen kan Groningen wel betalen. Er zijn enkele miljoenen te besteden deze zomer. Club is financieel kerngezond.
Ik denk trouwens ook dat Suarez vertrekt daar niet van.. Maar er zal behoorlijk voor betaald moeten worden. Het zou mij niets verbazen als Ajax alsnog 9 miljoen gaat neerleggen.![]()
quote:
quote:'Marcus Berg mag om de tafel met FC Groningen'
Marcus Berg mag van zijn club IFK Göteborg onderhandelen met FC Groningen. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Berg is momenteel topscorer van de Zweedse competitie met dertien goals in zestien wedstrijden.
Volgens Zweedse media moet Berg 4,3 miljoen euro vertrekken. FC Groningen zou bereid zijn dat bedrag te betalen. Trainer Ron Jans zag de 21-jarige spits al twee keer aan het werk. Afgelopen maandag scoorde hij onder toeziend oog van de coach twee goals tegen Gefle (2-0).
Berg zou de eventuele opvolger kunnen zijn van Luis Suarez, die momenteel in een arbitragezaak verwikkelt is met FC Groningen. De spits wil graag naar Ajax, maar de Groningers willen daar niet zonder slag of stoot aan meewerken.
Berg zelf heeft wel oren naar een overgang naar het noorden van Nederland. ,,Als Groningen een mooie aanbieding voor me op tafel legt, wordt het moeilijk om níet te tekenen", tekenden Zweedse media op uit zijn mond.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95589/sc=2eac71quote:
Als ze 30 willen neerleggen dan lukt 35 ook wel met de laatste ontwikkelingen en als ze hem écht willen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Fides het volgende:
[..]
35 miljoen voor SneijderBallack en Robben moeten gezamelijk 40 miljoen waard zijn.
![]()
Waarom sluiten ze geen deal.. verkopen en dan trug huren.. is die 35 miljoen toch mooi verdiendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als ze 30 willen neerleggen dan lukt 35 ook wel met de laatste ontwikkelingen en als ze hem écht willen.
Omdat ze 'm per direct nodig hebben, daarom zijn ze nu ook bereid meer geld neer te leggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom sluiten ze geen deal.. verkopen en dan trug huren.. is die 35 miljoen toch mooi verdiend![]()
![]()
Ze hadden ook een hele lijst aankopen voor Babel. Want die linkerspits komt er wel aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Als ze al een klein beetje rekening houden met een vertrek van Sneijder mag ik verdomme hopen dat een een hele waslijst met aankopen achter de hand hebben alvast zeg.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij blijft.
DUH!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ze 'm per direct nodig hebben, daarom zijn ze nu ook bereid meer geld neer te leggen.
30 miljoen was geen probleem volgens dat bericht van gisteren, dan valt over 35 ook nog wel te praten.
hallo.. kennedy? ik vind em nou niet bepaald slechter dan babel..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als er geen echte versterkingen komen van het Babel-geld had hij net zo goed niet weg hoeven gaan..
Nee, we moeten af van dat luie scouten. Voor Engelaar betalen we ook zo maar weer 7 miljoen. We moeten gewoon een stap eerder zijn, en beter gaan scouten in het buitenland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
DUH!
vielen de sarcastische smileys niet op?!
Hoe staan jullie tegenover Engelaar? Is dat geen optie?
kennedy met babel vergelijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hallo.. kennedy? ik vind em nou niet bepaald slechter dan babel..
Ik denk dat Engelaar wel voor een miljoen of 3 is op te halen en daarbij wilt hij graag nog eens voor de top 3 in NL voetballen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, we moeten af van dat luie scouten. Voor Engelaar betalen we ook zo maar weer 7 miljoen. We moeten gewoon een stap eerder zijn, en beter gaan scouten in het buitenland.
ah jij bent dus ook zo iemand die in babel een wereldvoetballer zag?quote:
Beide spelen op een andere positie, kennedy was er al voordat Babel vertrok.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ah jij bent dus ook zo iemand die in babel een wereldvoetballer zag?
Nja goed.. ieder z'n mening![]()
Neem de scout van Heerenveen over...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, we moeten af van dat luie scouten. Voor Engelaar betalen we ook zo maar weer 7 miljoen. We moeten gewoon een stap eerder zijn, en beter gaan scouten in het buitenland.
De nacht van 31 Augustus op 1 September.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Neem de scout van Heerenveen over...![]()
Die kopen slim in, en maken een pak winst.
Wat is nou de transfer deadline eigenlijk?
Eind deze maand?
31 augustus...en wat Heerenveen betreft kan Ajax wat scouting betreft nog veel leren van hen ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Neem de scout van Heerenveen over...![]()
Die kopen slim in, en maken een pak winst.
Wat is nou de transfer deadline eigenlijk?
Eind deze maand?
Heerenveen heeft ook een flinke waslijn aan miskopen. Bedenk ook ff dat de stap van een Zweedse suptopper naar Heerenveen wel ff een stuk kleiner is dan naar Ajax.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
31 augustus...en wat Heerenveen betreft kan Ajax wat scouting betreft nog veel leren van hen ja.
Denk het ook, of er komt helemaal niemand er meer bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij wacht Ajax de uitspraak in de zaak Suarez af, mocht Suarez verliezen dan zou het mij niets verbazen als Ajax alsnog met een zak geld gaat komen om Suarez over te nemen.
Anders waren ze inmiddels toch wel met iemand anders gekomen?
Nja ik denk het wel.. maar wie?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Denk het ook, of er komt helemaal niemand er meer bij![]()
Maargoed de echte aankopen komen niet meer ná donderdagnacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
De nacht van 31 Augustus op 1 September.
Alleen de voorronde tegen Slavia he. Niet de hele CL volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dus gaan we zonder linksbuiten de CL in?
Dat is de deadline voor de voorronde. Daarna komt weer een inschrijving voor de echte cl na de transferdeadlinequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maargoed de echte aankopen komen niet meer ná donderdagnacht.
Dus gaan we zonder linksbuiten de CL in?
ohw dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef Fides het volgende:
[..]
Alleen de voorronde tegen Slavia he. Niet de hele CL volgens mij.
kennedy is leuk en heeft 1 seizoen top gespeeld in de Eredivisie, maar is geen topper en is te oud om topper te worden. Ik verwacht weinig van hem op Europees vlak om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hallo.. kennedy? ik vind em nou niet bepaald slechter dan babel..
Ik droomde vannacht dat we niet tegen Slavia moeten, maar tegen die Slowaakse ploeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef Fides het volgende:
[..]
Alleen de voorronde tegen Slavia he. Niet de hele CL volgens mij.
5,5 uur met de trein vanaf Praag. Sprak gisteren nog een fan van Zilina. Vliegticket naar Praag al geboekt trouwens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat we niet tegen Slavia moeten, maar tegen die Slowaakse ploeg.
Voor wat het waard is
Dan hebben we El Tanque nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Ajax moet toch wel wat kopen, wat als een Huntelaar geblesseerd raakt omdat een verdediger van Slavia zijn gestrekte been met 190/uur op zijn enkel parkeerd...
Urzaiz is meer dan een pinchhitter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Ajax moet toch wel wat kopen, wat als een Huntelaar geblesseerd raakt omdat een verdediger van Slavia zijn gestrekte been met 190/uur op zijn enkel parkeerd...
Hij heeft trouwens wel een fuckin' lekkere dochter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef devv05 het volgende:
Volgens ligt van Geel gewoon met z'n luie reet op het strand.
Dat wil ik wel eens zien. Ik ben heel erg kieskeurig wat vrouwen betreft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een fuckin' lekkere dochter.
Je hebt gelijk, vorig jaar ging het ons ook makkelijk af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Ach, ze doen in ieder geval geen paniekaankopen. En die CL-voorronde kunnen we ook wel zonder linksbuiten af denk ik.
Ik voelde die van zoooooover aankomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vorig jaar ging het ons ook makkelijk af.
quote:Ten Cate vanwege analyse Champions League tegenstander niet op Open Dag
Henk ten Cate ontbreekt woensdagmiddag bij de Open Dag van Ajax. De coach verzorgt de ochtendtraining van het eerste elftal en reist daarna samen met zijn assistent Alfons Groenendijk af naar Praag om de wedstrijd Slavia Praag tegen MSK Zilina te bekijken. Ajax speelt in de 3e voorronde van de Champions League twee duels tegen één van die twee clubs. Het eerste duel staat al volgende week woensdag 15 augustus aanvang 20:30 uur op het programma. De return is een week later.
fotoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een fuckin' lekkere dochter.
Kom op Ajax, haal hemquote:Barcelona heeft met Thiago Motta een goudmijn in haar handen. AC Milan, Internazioale en Juventus vechten om de uit de gratie geraakte middenvelder. (La Gazzetta dello Sport)
Die onzin is toch persoonsgebonden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die wél een uitkaart hebben, maar niet naar De Graafschap uitgaan? Wil samen met een maatje gaan, maar die heeft zijn SCC mee op vakantie genomen. Dus als hier iemand zijn uitkaart beschikbaar wilt stellen, heel graag.
De uitkaart ja, maar je kan met elke willekeurige uitkaart bij elke willekeurige ticketbox een kaartje kopen. Zolang die maat van MONTANA maar z'n eigen uitkaart tijdens de wedstrijd bij zich heeft. Gaat erom dat die maat van hem nu geen kaart kan kopen omdat 'ie op vakantie is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Die onzin is toch persoonsgebonden?
Wesley blijft gewoon. Laat real maar dromen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als ze 30 willen neerleggen dan lukt 35 ook wel met de laatste ontwikkelingen en als ze hem écht willen.
Dat lijkt me onzin. Het liefste gaat hij nu weg, maar ik denk dat het aanbod wat Sneijder heeft gekregen van Ajax om nog een jaar te blijven dusdanig was dat hij er heel goed mee kan leven. Een gelimiteerde transfersom, met een bedrag boven de X miljoen wat compleet voor Sneijder is. Minimale transfersom van 8 miljoen ofzo, en alles wat boven die 8 miljoen is is voor Sneijder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wesley blijft gewoon. Laat real maar dromen...
De site van de bron is verre van betrouwbaar maar ik geloof wel in dit standpunt. Hij heeft gewoon, in goed overleg waarschijnlijk met HtC, besloten te blijven en zich ten volle te richten op Ajax. En volgend jaar kan hij echt naar meer clubs dan Real (er komt ook nog een EK aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Het liefste gaat hij nu weg, maar ik denk dat het aanbod wat Sneijder heeft gekregen van Ajax om nog een jaar te blijven dusdanig was dat hij er heel goed mee kan leven. Een gelimiteerde transfersom, met een bedrag boven de X miljoen wat compleet voor Sneijder is. Minimale transfersom van 8 miljoen ofzo, en alles wat boven die 8 miljoen is is voor Sneijder.
Dat is een ander verhaal idd, maar ik zou echt niet weten wie er minstens gelijkwaardig is aan Sneijder....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Ajax een haalbare opvolger in beeld heeft, wat ik betwijfel, zou ik hem gewoon verkopen. Geld kan altijd nog van pas komen.
Qua doelpunten zal je niet snel iemand vinden met dezelfde kwaliteit als Sneijder. Dan kan je het beste gaan voor iemand die misschien wat minder scoort maar meer het spel kan verdelen en minder defensieve/fysieke beperkingen heeft. Maar het is maar de vraag hoe de scouting er voor staat, Anders haalt MVG een voormalig eredivisie speler naar Ajax.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal idd, maar ik zou echt niet weten wie er minstens gelijkwaardig is aan Sneijder....
Zal ik happen Aanvoerder?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien. Ik ben heel erg kieskeurig wat vrouwen betreft.
De weg ligt er al tochquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen al hun reis naar Praag geboekt hebben.
Ga jij zaterdag?quote:
Mick Harrenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat is dat voor een f-artiest die daar aan het zingen is op de open dag?
Mjawel, maar ik hunker dit jaar naar echte prijzenquote:
quote:Cocu reikt Johan Cruijff Schaal uit
Phillip Cocu overhandigt zaterdag in de Amsterdam ArenA de Johan Cruijff Schaal aan de winnaar van het duel tussen landskampioen PSV en bekerwinnaar Ajax. Dat maakte de KNVB woensdag bekend.
Cocu verliet PSV na afgelopen seizoen. De 36-jarige middenvelder heeft nog steeds niet officieel besloten of hij zijn carrière beëindigt of dat hij alsnog kiest voor een buitenlands avontuur.
Het traditionele openingsduel van het nieuwe voetbalseizoen begint zaterdag om 20.00 uur. Naar verwachting bezoeken 46.000 mensen de wedstrijd.
http://www.telesport.nl/ajaxlive.asxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef jna het volgende:
Waar zien jullie die live uitzending staan dan![]()
Weet je zeker dat het geen rollator was?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:19 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom laten ze Mitea zo'n trapje oplopen?
Levensgevaarlijk
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Delorge... wat een feest!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |