abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52193203
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens wel een fuckin' lekkere dochter.
Dat wil ik wel eens zien. Ik ben heel erg kieskeurig wat vrouwen betreft.

20:45 SK Slavia - MSK Zilina. Hup Slavia!

Ben benieuwd hoeveel mensen al hun reis naar Praag geboekt hebben.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:00:19 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52193343
Zijn er nog FOK!kers die wél een uitkaart hebben, maar niet naar De Graafschap uitgaan? Wil samen met een maatje gaan, maar die heeft zijn SCC mee op vakantie genomen. Dus als hier iemand zijn uitkaart beschikbaar wilt stellen, heel graag.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52193368
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Ach, ze doen in ieder geval geen paniekaankopen. En die CL-voorronde kunnen we ook wel zonder linksbuiten af denk ik.
Je hebt gelijk, vorig jaar ging het ons ook makkelijk af.

En doe even pics van die dochter dan.
pi_52193473
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, vorig jaar ging het ons ook makkelijk af.
Ik voelde die van zoooooover aankomen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52193481
quote:
Ten Cate vanwege analyse Champions League tegenstander niet op Open Dag

Henk ten Cate ontbreekt woensdagmiddag bij de Open Dag van Ajax. De coach verzorgt de ochtendtraining van het eerste elftal en reist daarna samen met zijn assistent Alfons Groenendijk af naar Praag om de wedstrijd Slavia Praag tegen MSK Zilina te bekijken. Ajax speelt in de 3e voorronde van de Champions League twee duels tegen één van die twee clubs. Het eerste duel staat al volgende week woensdag 15 augustus aanvang 20:30 uur op het programma. De return is een week later.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:10:26 #256
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52193640
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens wel een fuckin' lekkere dochter.
foto
Jawel, je keek.
pi_52193888
quote:
Barcelona heeft met Thiago Motta een goudmijn in haar handen. AC Milan, Internazioale en Juventus vechten om de uit de gratie geraakte middenvelder. (La Gazzetta dello Sport)
Kom op Ajax, haal hem
pi_52193932
Ze willen hem alleen omdat hij goedkoop is, dus een goudmijn kan je 't moeilijk noemen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:30:03 #259
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52194214
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die wél een uitkaart hebben, maar niet naar De Graafschap uitgaan? Wil samen met een maatje gaan, maar die heeft zijn SCC mee op vakantie genomen. Dus als hier iemand zijn uitkaart beschikbaar wilt stellen, heel graag.
Die onzin is toch persoonsgebonden?
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52194290
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Die onzin is toch persoonsgebonden?
De uitkaart ja, maar je kan met elke willekeurige uitkaart bij elke willekeurige ticketbox een kaartje kopen. Zolang die maat van MONTANA maar z'n eigen uitkaart tijdens de wedstrijd bij zich heeft. Gaat erom dat die maat van hem nu geen kaart kan kopen omdat 'ie op vakantie is.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52194632
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Als ze 30 willen neerleggen dan lukt 35 ook wel met de laatste ontwikkelingen en als ze hem écht willen.
Wesley blijft gewoon. Laat real maar dromen...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52194752
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wesley blijft gewoon. Laat real maar dromen...
Dat lijkt me onzin. Het liefste gaat hij nu weg, maar ik denk dat het aanbod wat Sneijder heeft gekregen van Ajax om nog een jaar te blijven dusdanig was dat hij er heel goed mee kan leven. Een gelimiteerde transfersom, met een bedrag boven de X miljoen wat compleet voor Sneijder is. Minimale transfersom van 8 miljoen ofzo, en alles wat boven die 8 miljoen is is voor Sneijder.
pi_52194885
Sneijder zal toch liever naar Real Madrid gaan zou je denken?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52194923

we worden kampioen!
pi_52194947
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:56 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
we worden kampioen!
Dat zijn we toch al?
pi_52195000
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin. Het liefste gaat hij nu weg, maar ik denk dat het aanbod wat Sneijder heeft gekregen van Ajax om nog een jaar te blijven dusdanig was dat hij er heel goed mee kan leven. Een gelimiteerde transfersom, met een bedrag boven de X miljoen wat compleet voor Sneijder is. Minimale transfersom van 8 miljoen ofzo, en alles wat boven die 8 miljoen is is voor Sneijder.
De site van de bron is verre van betrouwbaar maar ik geloof wel in dit standpunt. Hij heeft gewoon, in goed overleg waarschijnlijk met HtC, besloten te blijven en zich ten volle te richten op Ajax. En volgend jaar kan hij echt naar meer clubs dan Real (er komt ook nog een EK aan ). Bovendien moeten we nog maar afvragen hoe serieus Real daadwerkelijk is...
de enige die wel overstag kan gaan is Ajax zelf voor een bod boven de 30 miljoen, dat is wel zo.
pi_52195013
aldus de slome duikelaar....
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52195153
Zou puur financieel gezien wel slecht zijn als je hem nu kunt verkopen voor 30 miljoen, dat niet doet, en dat ie volgend jaar maar 8 miljoen oplevert door de clausule. Dan verlies je dus 22 miljoen dit jaar, wat je zelfs niet kunt compenseren als je de CL wint.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:11:41 #269
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52195365
Als Ajax een haalbare opvolger in beeld heeft, wat ik betwijfel, zou ik hem gewoon verkopen. Geld kan altijd nog van pas komen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52195408
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Ajax een haalbare opvolger in beeld heeft, wat ik betwijfel, zou ik hem gewoon verkopen. Geld kan altijd nog van pas komen.
Dat is een ander verhaal idd, maar ik zou echt niet weten wie er minstens gelijkwaardig is aan Sneijder....
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:19:23 #271
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52195553
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal idd, maar ik zou echt niet weten wie er minstens gelijkwaardig is aan Sneijder....
Qua doelpunten zal je niet snel iemand vinden met dezelfde kwaliteit als Sneijder. Dan kan je het beste gaan voor iemand die misschien wat minder scoort maar meer het spel kan verdelen en minder defensieve/fysieke beperkingen heeft. Maar het is maar de vraag hoe de scouting er voor staat, Anders haalt MVG een voormalig eredivisie speler naar Ajax.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52195739
Ik denk dat het probleem hem idd zit in het vinden van een goede BESCHIKBARE speler op dit moment.
Dus eentje die wilt EN kan.
pi_52196110
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat wil ik wel eens zien. Ik ben heel erg kieskeurig wat vrouwen betreft.
Zal ik happen Aanvoerder?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:41:09 #274
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52196184
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen al hun reis naar Praag geboekt hebben.
De weg ligt er al toch
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:47:40 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52196383
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

De weg ligt er al toch
Ga jij zaterdag?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')