April en Mei dit jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer Mitea een maand of langer inzetbaar was![]()
Overzichtjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
IN de periode van feyenoord uit afgelopen seizoen..
quote:Ook Heitinga wil versterkingen zien
In navolging van trainer Henk ten Cate heeft ook John Heitinga zijn zorgen geuit over de samenstelling van de selectie van Ajax. De verdediger meent dat er snel een oplossing moet worden gevonden om het gemis van Ryan Babel (vertrokken naar Liverpool) en Edgar Davids (geblesseerd) op te vangen.
”Ik denk dat we nog wel wat spelers kunnen gebruiken, ook een middenvelder,” vertelt de verdediger in Sportweek. “Tegen Arsenal hebben we kunnen zien dat wanneer er enkele belangrijke spelers wegvallen, onze hele reservebank is gevuld met jeugdspelers.”
Volgens Heitinga moet Ajax met name op routine en ervaring scouten. “Die jeugdspelers hebben veel talent, maar als je de Champions League in wilt en mee wilt doen om de titel, heb je een zo sterk mogelijke selectie nodig.”
Motta was volgens mij qua salaris neit haalbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Motta graag, en twee aanvallers.
Klopt. Dan zou de hele salarisstructuur op de helling gaan. Ik zie niet heel veel geschikte mensen om Davids nu en volgende seizoenen te vervangen momenteel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Motta was volgens mij qua salaris neit haalbaar.
voor nu en voor later.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
Een vervanger van Davids, voor 2 maanden?![]()
Nee maar denk je dat een Motta bijvoorbeeld 2 maanden wilt spelen en daarna op de bank wil?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
voor nu en voor later.
of verwacht je nog dat Davids 2 jaar doorspeelt?
Davids is zeker tot en met de kerst weg, dat is het halve seizoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
Een vervanger van Davids, voor 2 maanden?![]()
3 maanden vanaf een maand geleden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Davids is zeker tot en met de kerst weg, dat is het halve seizoen.
Rond half/eind oktober is Davids weer terug, misschien twee weken later.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
3 maanden vanaf een maand geleden?
minimaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
3 maanden vanaf een maand geleden?
el Tanquequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
3 Mogelijk bijnamen voor die Spaanse opa die we in dienst hebben, kiest u maar:
el abuelito
el yayo
el abuelo
Ik ga voor 2 of 3.
Lindenbergh heeft gewoon een beetje pech. Die jongen kon afgelopen jaar al naar Feyenoord (ze hadden 'm zelf benaderd) maar daar is hij niet op in gegaan. Een jaar later willen ze 'm niet meer en moet hij het wat lager gaan zoeken. Ik snap best dat dat lastig is.
Mee eens. Al gaat Verthongen misschien nog wel een goeie worden, daar heb ik wel vertrouwen in. En Donald heb ik nog te weinig zien spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:55 schreef PLAE@ het volgende:
Dat rijtje mag amper in z'n schaduw staan.
Komop zeg....Schilder is na een maand of 2 weer verhuurd en eindigt uiteindelijk bij een club als de Graafschap oid (Beetje catagorie Splinter/Turpijn). Vertonghen...tja misschien blijft die er nog een jaartje bij hangen. Maduro moet het uiteindelijk zoeken bij een club van het caliber FC Utrecht ofzo (maar dan wel in het buitenland). Misschien gaat Donald wat worden.
Volgens mij had Ten Cate het dit weekend nog over oktober, maar waar heb jij dat gehoord dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:35 schreef devv05 het volgende:
Ze zeiden dat ie waarschijnlijk tot de kerst niet meer inzetbaar is, dus daar ga ik gewoon vanuit. Meestal vallen zulke blessures eerder tegen dan mee.
Pff, dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij had Ten Cate het dit weekend nog over oktober, maar waar heb jij dat gehoord dan?
Jaartje laten ballen bij Groningen en hem dan een zaak laten aanspannenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:40 schreef devv05 het volgende:
Zitten wij trouwens nog achter die Berg aan, die het momenteel goed doet in Zweden? Schijnt vrij weinig te kosten, is een veelbelovend talent en heb je volgend jaar misschien een opvolger voor KJH als het goed uitpakt. Las dat Groningen 'm inmiddels ook in de gaten hield.
ik dacht eigenlijk dat ze dit seizoen al zouden komen aangezien ie toch een soort database moet hebben en niet helemaal opnieuw moest gaan beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar de eerste Zuid-Amerikaantjes van Hans van der Zee. Of zou dat pas volgend seizoen gaan komen?
Die database heeft ie ook heus wel. En als ie alle info kwijt is heeft ie bepaalde namen en clubs heus wel in zijn hoofd zitten. Ben benieuwd wat de strategie is van V Geel.... Wil ie anders volgende zomer 10 spelers halen ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat ze dit seizoen al zouden komen aangezien ie toch een soort database moet hebben en niet helemaal opnieuw moest gaan beginnen
Donald word een grote. (geen grappen over lengte)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mee eens. Al gaat Verthongen misschien nog wel een goeie worden, daar heb ik wel vertrouwen in. En Donald heb ik nog te weinig zien spelen.
Donald houdt zich voetballend nu al staande tegen Arsenal, dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:14 schreef S-Two het volgende:
Tjah, dat zeiden ze 2 jaar geleden ook al over Sarpong en Anita. Daar moet ik het ook nog maar van zien.
Ja, want dit jaar gaan we toch niet voor de prijzen, die komen volgend seizoen wel weer (niet). Zulke jongens zet je in tijdens potjes die er niet meer toe doen of wanneer de wedstrijd al gespeeld is, maar we moeten dit jaar verdomme kampioen worden en ver komen in de CL. Dat red je gewoon niet met die jonkies, die kun je pas vanaf volgend jaar echt gaan gebruiken. Nu moeten er gewoon spelers zijn die er staan. Natuurlijk hoef je geen bank vol toppers te hebben, maar een bank vol jeugdspelers is wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef Chivu het volgende:
Sarpong is net 19 geworden, Anita is net 18 geworden, waar Donald net 19 moet worden. Volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen die gasten qua niveau, en zitten ze nu in het jaar dat ze zich moeten gaan bewijzen.
Dan kan je wel krampachtig hun plekken vullen met halfbakken aankopen, maar laat die jongens zich dan maar bewijzen. Met een linksbuiten van niveau ben ik al tevreden.
quote:'Geweldige Kanu' tekent eindelijk bij Portsmouth
Nwankwo Kanu blijft bij Portsmouth. De Nigeriaanse aanvaller ondertekende een eenjarig contract met een optie voor nog een jaar als hij dit seizoen een bepaald aantal duels heeft gespeeld.
'We zijn blij dat we de Kanu-deal hebben uitgewerkt', reageerde coach Harry Redknapp. De 31-jarige spits nam zijn tijd voor hij akkoord ging met een nieuw verblijf bij Pompey. 'Hopelijk doet hij wat hij vorig seizoen voor ons heeft gedaan: doelpunten maken.'
In zijn eerste seizoen bij Portsmouth kwam Kanu 36 competitieduels in actie en scoorde hij tien keer. Daarmee nam de zestigvoudig international sportieve wraak na twee teleurstellende jaren bij West Bromwich Albion. Het was sowieso voor het eerst sinds het seizoen 1999/2000 dat de voormalig Ajacied de dubbele cijfers haalde met het maken van goals.
'Toen wij hem vorig jaar vastlegden twijfelden mensen aan hem, maar hij had een geweldig jaar. Hij houdt de bal vast en is een geweldige speler om in je ploeg te hebben', aldus Redknapp op de site van zijn club
Ja dat bedoel ik, hij heeft al z'n info nog maar er is niks uitgekomen (tot nu toe dan)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die database heeft ie ook heus wel. En als ie alle info kwijt is heeft ie bepaalde namen en clubs heus wel in zijn hoofd zitten. Ben benieuwd wat de strategie is van V Geel.... Wil ie anders volgende zomer 10 spelers halen ofzo.
Wel op de mijn wishlistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef BB-boy het volgende:
Die heeft nooit op het Ajax lijstje gestaan.
gattuso!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef Wooldoor het volgende:
Een vervanger voor Davids bestaat gewoon niet, zelfs Gravesen die beetje de speelstijl van Davids heeft lijkt al te ver over zijn top te zitten.
Serieus? Ik heb wel 1 wedstrijd van hem gezien op het WK -20, maar zou iemand een uitvoerige beschrijving van de spelstijl/kwaliteiten van deze jongen kunnen geven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Sethje het volgende:
Martin Fenin is gesignaleerd op schiphol
Om over te stappen op zijn vliegtuig naar Bremen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Sethje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Sethje het volgende:
het is inderdaad een Tsjech.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Freak187 het volgende:
Is dat een Tjech? AZ wordt namelijk gelinkt met een Tjechnische aanvaller.
http://www.youtube.com/watch?v=Qt-4lyYOmXQquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:41 schreef Fides het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb wel 1 wedstrijd van hem gezien op het WK -20, maar zou iemand een uitvoerige beschrijving van de spelstijl/kwaliteiten van deze jongen kunnen geven.
Nog n spits voor AZ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
het is inderdaad een Tsjech.
Zou wat zijn als AZ hem kan binnenhalen
Maar AZ is al met Jan Koller bezig (volgens de geruchten) , dus dat zal de Tsjech wel zij die je bedoelt.
quote:Ajax laat oog vallen op Bojinov
Ajax heeft interesse in de Bulgaar Valeri Bojinov. Dat melden enkele bronnen binnen Ajax aan Ajaxonline.org. De spits van het Italiaanse Fiorentina zou mogen vertrekken alleen als Ajax rond de vraagprijs biedt.
In 2005 nam Fiorentina hem voor dertien miljoen euro over van US Lecce, maar de club uit Florence zou niet tegenwerken bij een eventuele transfer omdat het Mutu, Vieri, Lupoli en Pazzini in de gelederen heeft voor de spitspositie. De 21-jarige Bulgaar moet negen miljoen euro in het Italiaanse laatje brengen.
Die is al naar Manchester City tochquote:
hm ja toch he... Lees teveel namen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is al naar Manchester City toch
Hehe nee maar die gast is echt fucking goed.quote:
Heb je hem ook zien spelen buiten dat toernooi?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe nee maar die gast is echt fucking goed.
Ik vond Drenthe op het ek als een kip zonder kop rondlopen.Net als die Owuzie Abeijijiejiejeij ofzo, ik heb een schijthekel aan dat soort spelers.Voetbal is een teamsport. Ik geniet van combinatievoetbal niet van die egotrippertjes van amper 18 jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je hem ook zien spelen buiten dat toernooi?
Kijk eens naar Drenthe en Rigters, die lieten voor het laatste jeugd ek ook niks zien in de competitie.
2003/2004, whehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:05 schreef BB-boy het volgende:
Teplice... Waar ken ik die ook alweer van?
edit: oh ja die hadden feyenoord uitgeschakeld
Ik totaal niet, ik reken echt nergens meer op. Suarez zal niet komen, ben erg benieuwd wie ze dan op het oog hebben. Sneijder zie ik ook nog wel weggaan als Madrid echt gaat bieden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg teleurgesteld als er dadelijk niemand meer komt, maar heb nog steeds goede hoop op een (onverwachte) sterke aankoop.
Sneijder blijft, dat is de afspraak en dat zal ook zo lopen. Bovendien kan je dat niet maken naar de fans. Ik word echt niet meer warm of koud van al die wilde geruchten van Madrid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik totaal niet, ik reken echt nergens meer op. Suarez zal niet komen, ben erg benieuwd wie ze dan op het oog hebben. Sneijder zie ik ook nog wel weggaan als Madrid echt gaat bieden.
Nou ze hebben bij AZ natuurlijk wel een tekort aan spitsenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Derksen
geurchten van Ajacieden naar AZ![]()
als sinds ik die naam hoor had ik al de gedachte van "die komt never nooit niet"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Motta denk ik absoluut niet aan. Snap ook niet dat dat weer terugkomt dat gerucht.
35 miljoen en hij is weg, en terecht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sneijder blijft, dat is de afspraak en dat zal ook zo lopen. Bovendien kan je dat niet maken naar de fans. Ik word echt niet meer warm of koud van al die wilde geruchten van Madrid.![]()
ja voor zon bedrag moet ajax wel zwichten dat kan toch niet anders, maar zou real werkelijk zoveel bieden voor sneijder? Lijkt me wel wat veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
35 miljoen en hij is weg, en terecht.
Ajax zal dan waarschijnlijk wel zwichten, alleen Sneijder niet denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja voor zon bedrag moet ajax wel zwichten dat kan toch niet anders, maar zou real werkelijk zoveel bieden voor sneijder? Lijkt me wel wat veel.
Sneijder zou maar al te graag naar Real gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax zal dan waarschijnlijk wel zwichten, alleen Sneijder niet denk ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:15 schreef jna het volgende:
Die kneuzen bij ajaxonline hebben dat Bojinov bericht maar snel weggehaald
"bron binnen Ajax"![]()
Ik zie het ook somber in ja, en reken maar nergens meer opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Urquhart het volgende:
Uiteindelijk zal er wel niemand komen
Feit is dat de tijd wel steeds meer gaat dringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je nou zeggen om 10 uur s'ochtends. Wellicht wordt er nog iemand gepresenteerd vanmiddag.
Dan zien we dat wel weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je nou zeggen om 10 uur s'ochtends. Wellicht wordt er nog iemand gepresenteerd vanmiddag.
Sneijder zwicht echt wel voor Real als Ajax akkoord gaat. Maar voor minder dan 35 miljoen zou ik 'm niet meer laten gaan als ik MvG was, voor 35 of meer (ik zie ze ook nog wel 40 neerleggen, waarom niet) heb je gewoon geen keus meer. Dan kun je volgend jaar gewoon een heel nieuw team bouwen en nu een leuke vervanger halen, al zal die nooit in de voetsporen van Sneijder kunnen treden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax zal dan waarschijnlijk wel zwichten, alleen Sneijder niet denk ik.
Volgens mij wacht Ajax de uitspraak in de zaak Suarez af, mocht Suarez verliezen dan zou het mij niets verbazen als Ajax alsnog met een zak geld gaat komen om Suarez over te nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Absoluut, de tijd begint zeker te dringen. En ik heb het idee dat Ajax nog iets onderneemt zolang er geen zekerheid is over Suarez, dus ik verwacht tot die tijd helemaal niets op het transferfront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |