ik kan em ook niet vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:29 schreef Burdie het volgende:
Die willen bij mij niet laden vandaag. Misschien morgen. What about de reünie-uitzending?
Ja zo kinderachtig he? Je weet gewoon dat die toenadering een negatieve uitwerking heeft op een bepaald type mensen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef minilotje het volgende:
Ik had tijdens het programma vooral steeds de behoefte om het hoofd van leidster Edy eraf te trekken.![]()
God, ik ben helemaal niet moeilijk of anti-autoritair, maar alleen al kijken naar de manier waarop die Edy met de afkickers communiceerde bracht echt het slechtste in me naar boven. Wát een nare vrouw!
Schopje vanwege zelfde vraagquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:01 schreef compier het volgende:
is er al ergens waar je die reunie aflevering kan vinden?
Mail BNN anders ff.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Schopje vanwege zelfde vraag
Kicken! bedankt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef Konijnenjager het volgende:
Update:
Hey Sander,
De herhaling van de thema avond Afkicken komt vandaag of morgen op onze website te staan: www.bnn.nl
Dus no worries:)!
Groetjes Kaia
BNN Communicatie
Nee, er waren er nog een paar die 'alleen nog maar blowden af en toe"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus iedereen is er vanaf gebleven met uitzondering van Dennis? Iedereen die het tot het eind vol heeft gehouden
kreeg toch nazorg? Heeft Dennis die geweigerd dan?
Waren degene die er eerder uit waren gegaan ook gewoon bij de uitzending en hebben die het uiteindelijk gered?
"JA SORRIEEJJ"quote:Op maandag 10 november 2008 10:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje jammer.
Die gast op de GHB en coke die z'n cd-hoesje liet vallen.
Inderdaad. Nooit leuk om mensen zo te zien, niet dat ik het zelf nooit heb meegemaakt.quote:Op maandag 10 november 2008 12:22 schreef shroomer het volgende:
[..]
"JA SORRIEEJJ"![]()
Walgelijke beelden:"Mensen zijn lief x5"(op een niet leuke manier) vind het altijd jammer als je mensen zo op feesten ziet.Neem dan iets minder.
Misschien maar beter ook, stel dat het nu goed gaat, dan wil je ook niet dat stempelquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:41 schreef rac het volgende:
vind het ook jammer dat er op de site geen kleine stukjes staan met hoe het met de vorige ploeg gaat of is vergaan.
da's die kale die ook al verslaafd is aan wiet toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 03:16 schreef compier het volgende:
die andy is echt een lul
Ooohh mense-lief zeg héé!quote:Op maandag 10 november 2008 10:42 schreef Kopbal het volgende:
Die gast op de GHB en coke die z'n cd-hoesje liet vallen.
Zo jaquote:
Mjah, maar dat zijn natuurlijk wel de excessen en ik vraag me ook zeer af of je dat stopt als blowen verboden zou zijn (het antwoord luidt: nee). En trouwens: je hebt ook genoeg mensen die bijvoorbeeld compleet verslaafd zijn aan hun computer en zich lekkerder gaan voelen als ze 16 uur per dag (of langer) achter dat ding hangen. Ook computers maar gaan verbieden? Ik word nogal moe van die verbodscultuur. (En nee, ik ben zelf geen blower of drugsgebruiker.)quote:Op woensdag 12 november 2008 08:27 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kan me zo slecht voorstellen dat je zo verslaafd kunt raken aan wiet, dat is immers toch een onschuldig middel als ik half nederland mag geloven, immers een blowtje op zijn tijd... Maar je hebt hier allemaal gasten die niet normaal kunnen wakker worden zonder een joint.
echt eng vond ik dat om te zien! En ik ben heus wel iets gewend. Vooral omdat zo'n gozer gewoon een kindje heeft...sukkel.quote:
ja, kijk met een verbod los je nooit helemaal iets op. Het is niet dat er geen illegale drugs gebruikt wordt natuurlijk, maar als je kijkt naar deze samenstelling van de groep zou je ook eigenlijk verwachten dat je allemaal hard drugs verslaafden zou hebben, en niet mensen die vrijwel allemaal niet zonder joint kunnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Mjah, maar dat zijn natuurlijk wel de excessen en ik vraag me ook zeer af of je dat stopt als blowen verboden zou zijn (het antwoord luidt: nee). En trouwens: je hebt ook genoeg mensen die bijvoorbeeld compleet verslaafd zijn aan hun computer en zich lekkerder gaan voelen als ze 16 uur per dag (of langer) achter dat ding hangen. Ook computers maar gaan verbieden? Ik word nogal moe van die verbodscultuur. (En nee, ik ben zelf geen blower of drugsgebruiker.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |