ik weet exact hoe je je voelt.................quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:35 schreef Deceit het volgende:
Hmm.. jullie zijn allemaal lekker klaar met die stages en ik zit hier nog voor anderhalve maand!
Dat is niet waar!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:35 schreef Deceit het volgende:
Hmm.. jullie zijn allemaal lekker klaar met die stages en ik zit hier nog voor anderhalve maand!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Ik moet nog tot eind januari.
t/m oktober hiero!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Ik moet nog tot eind januari.
Kheb me ook eens ooit toe willen voegen aan die OP, maar wist niet hoe... Daarnaast was t tempo waarin de topics mekaar opvolgden voor de vakantie ziekelijk hoog... Nu ist eindelijk rustigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef ETA het volgende:
misschien beetje laat nog om jezelf aan de OP toe te voegen, maar misschien halen we nog een nieuwe topic
Ben op maandag 5 februari gestart. 8 maanden stagequote:
Chersonissos is NAISquote:
Stelletje spammerts hier, werd ik ook niet goed vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:51 schreef Sant het volgende:
[..]
Kheb me ook eens ooit toe willen voegen aan die OP, maar wist niet hoe... Daarnaast was t tempo waarin de topics mekaar opvolgden voor de vakantie ziekelijk hoog... Nu ist eindelijk rustig
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
zoooooo Pedobear <3 [deel 3] dat kan bijna in KPD junior gedeelte
Was jij ook niet één van de schuldigen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stelletje spammerts hier, werd ik ook niet goed van!
Jij was een van de grootste spammertsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stelletje spammerts hier, werd ik ook niet goed van!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Sant het volgende:
[..]
Was jij ook niet één van de schuldigen??
weheheh jaaa11`~!!~~1111één`1`1~!!!! Al zin in dat geile Zweden PB?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij was een van de grootste spammertsen ik ook
Roken is voor mietjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:07 schreef Sant het volgende:
Ik ga ff roken... heb k wel weer verdient na een uur FokKen.
I knowquote:
Ik ben ook 5 feb. begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef Sant het volgende:
[..]
Ben op maandag 5 februari gestart. 8 maanden stage
Afstudeerstage dat is!
hey, jij hier????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:09 schreef Frrreek het volgende:
Net mijn wrap-up talk gehad met mijn coordinator. De hele stage niks ingeleverd, net erover gesproken + final report gegeven, en ik krijg een cijfer tussen de 7-8.
Whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |