het leven is wreedquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef ETA het volgende:
en op dat moment had ik wel spijt dat ik gisteravond mijn kamer niet heb opgeruimd, echt een tering troep.......
Hier komt de bewolking binnen vanuit zee..quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het leven is wreed
vandaag weer een heerlijk zonnetje hier
gewoon niet binnen latenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier komt de bewolking binnen vanuit zee..
hmmmm.... karma ofzo........ ik zat gisteren op msn nog te geinen dat mijn kamer zon rotzooi was, beter dat niemand het te zien kreeg...... ik qoute mezelf: "hehe, what are the chances that someone will see this mess"quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het leven is wreed
vandaag weer een heerlijk zonnetje hier
De wolkjes zijn alweer over mijn huis heenquote:
heb je ze d'r weer uitgegooid??quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De wolkjes zijn alweer over mijn huis heen
kzal t onthoudenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
[..]
hmmmm.... karma ofzo........ ik zat gisteren op msn nog te geinen dat mijn kamer zon rotzooi was, beter dat niemand het te zien kreeg...... ik qoute mezelf: "hehe, what are the chances that someone will see this mess"
![]()
paar dagen geleden maakte ik iemand belachelijk omdat ze zo blij waren dat ze 3,5 per uur verdienen met het beantwoorden van online enquetes..... ik zei nog dat het me bad karma gingopleveren en een downswing
kortom, don't fuck with karma!!
yep.. lekker zonnetjequote:
voelt goed hoor, ik voel me nu ook beetje ex-afstudeerder en ook al heel klein beetje ex-studentquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe is het nou om allemaal EX-stagiairs te zijn ?
Allemaal Ex-en dat is goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voelt goed hoor, ik voel me nu ook beetje ex-afstudeerder en ook al heel klein beetje ex-student
dat komt over 3 weken alquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allemaal Ex-en dat is goed
Nu op naar het echte werk !
nu wordt je niet meer betaald om te Fok!kenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal,
maar het blijft nog steeds even leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nu wordt je niet meer betaald om te Fok!ken![]()
Goed hoor.. en mijn vakantie moet nog beginnen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier?? Fijne vakantie gehad allemaal?
donderdag ga ik weg crossertquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier?? Fijne vakantie gehad allemaal?
dat zeg je express, hequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |