Idd lekker ETA!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Lekker dan, dat je zomaar je ontslag hebt getekend!! Of was je toch al van plan om weg te gaan? Hadden ze wel ff mogen zeggen!!
Heftig met die orkanendingen!! Lijkt me wel een keer leuk om mee te maken! Alleen niet als alles kapot gaat!!Maar een prullenbak die rondvliegt lijkt me wel grappig
Maak je er foto's van?? En succes nog!!
was dat nog niet post 300?quote:
Bijna!quote:
Supertof!quote:
Ja ik moet nog even goed uitvogelen hoe alles werkt, een beetje teveel functies zitten erop. Zeker vergeleken met mijn oude camera, maar hij is wel 10 megapixel net als op de foto, als het goed is moet ik er dus mooie kiekjes mee kunnen makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef ETA het volgende:
[..]
leuke camera
je hebt nog geen "oh wat mooie fotos" tegen mijn nieuwe fotos![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal (nog net)
Gelukkig valt de schade meequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef ETA het volgende:
net ff een run naar de 7/11 om wat ijskoffie te halen. Het was even droog, dus heb mn camera meegenomen, helaas was er niks interesants. Op wat takken en bladereren her en der, viel de schade wel mee. Nadat ik weer thuis was, begon het weer te regenen, dit keer zonder die harde wind.
Was overigens wel spannend vrijdagnacht, ramen rammelden aan alle kanten. Kon 1 raam niet goed dichtkrijgen, dus dat maakte nogal wat lawaai. Erg slecht geslapen, werd steeds wakker door lawaai van de wind (slaap met oordoppen in!!!).
Kan overigens niet wachten om weer terug te zijn in NL.... lekker afkoelen bij 30 graden
ja, ik ben nog aardig wakker en helder, valt me reuze meequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is inderdaad een goede middag
Potverdikkie hier al over een week!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:30 schreef denB het volgende:
Iedereen nog vol aan de bak zie ik!
Over 3weken begint school weer
Heb alleen nog steeds niets van ontvangen...
Ik ook niet en roosters staan ook nog niet online. Teringirritant, kutSaxionquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:30 schreef denB het volgende:
Iedereen nog vol aan de bak zie ik!
Over 3weken begint school weer
Heb alleen nog steeds niets van ontvangen...
daar had ik bij het Saxion ook altijd problemen mee, altijd gezeikquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik ook niet en roosters staan ook nog niet online. Teringirritant, kutSaxion
Kan zo mn rooster voor werk niet plannen (net aangenomen) en ze zijn daar nogal op hun uurtjes, maar moet wel bij de eerste week aanwezig zijn
Kheb al gevonden maar je moet op intranet elke keer je studiejaar aanpassen onder Profiel instellingen, wat een onzinquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik bij het Saxion ook altijd problemen mee, altijd gezeikgelukkig ben ik daar nu vanaf
hehehehe, goed bezig ETAquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:17 schreef ETA het volgende:
kut teveel mensen nog op straat, maar es na middernacht proberen....
dag meneertje crossquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
ik heb al sinds eind juni geen stage meer, ben nu nog vakantie aan het vierenquote:
zeer goed, ik heb 'em afgerond op 21 juni en ben nu weer net terug van vakantie en op zoek naar een goede baanquote:
was het maar zo makkelijk........ dan zou ik niet zoveel moeite doen om van mn afval af te komen. Hopelijk vandaaag op tijd naar huis zodat ik de vuilniswagen nog langs zie komen, anders word het toch ff een keer diep in de nacht de vuilniszakken buiten zettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
Erg leuke foto!! Nederland kan ook best mooi zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Leinonlein het volgende:
Prachtig plaatje van Amsterdam met mijn nieuwe camera![]()
[afbeelding]
Oh eta succes, ik moest afstand doen van veel spullen in Berlijn, ik hou niet van spullen weg gooien![]()
nog 3,5 dagen........ nog 3,5 dagen.......... nog 3,5 dagen.........quote:
orkanen zijn zoooo overratedquote:
hell yeah!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef ETA het volgende:
gett'n ready for a wild night out morgen , Karaoke baby!!!
dan gaat datquote:
toch niet echt op hč?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef DaFan het volgende:
ETA P.I.M.P.
Hey crossiequote:
Leuk zijn ze he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Qunix het volgende:
Ergens in me bookmarks had ik nog javascriptjes![]()
Bevalt het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:45 schreef donald_dick het volgende:
ik ben nu officieel 2 dagen op stage
tevens tvp
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voorquote:
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voor
hehe, jullie kennen blijkbaar de taiwanese variant van Karaoke nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat dat
[..]
toch niet echt op hč?!![]()
actief koffie halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
jullie baggeren erg weinig voor stagaires..........
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
Dan red ik het hier nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomt
maar in je 1tje hele topics vol kwakken met zooi is ook zo lastig, en mijn fotoarchieven kennen ook een limiet.......
Ik ben er ook, maar ik bagger niet mee!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er nog, ik bagger nog ff mee de komende 2 weken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
ja, daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
quote:
neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding] en mijn post niet...?
en ik maar denken dat we vrienden waren..quote:
fooled ya!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we vrienden waren..[afbeelding]
is goed, ga je gang, post hem maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk kom hier ook nog ff een kwaliteitspost plaatsen
uhm... dat was 'em alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is goed, ga je gang, post hem maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |