ff wit voetje halen
![]()
Bijna iedereen gaat weer eens buiten de deur lunchen in de stad. Ik zeg braaf, ik kan niet mee omdat ik teveel werk heb. Ik moet deze presentatie vanmiddag afhebben.....
Kijk, dan kunnen ze 2 dingen zeggen. Eerste is, ach joh, maakt niet uit als je het niet vandaag afkrijgt, kom gewoon lekker meelunchen
![]()
Dat houdt dan in dat mijn presentatie niet zo belangrijk is, en dus ik rustig aan kan doen. Maar heb dan wel inzet getoond
![]()
Tweede optie is dat ze zeggen, hmmm, ok. dat betekend dus dat de presentatie wel belangrijk is, en dat ik dat heb gerealiseerd en er keihard aan werk. Kortom dus me volledig inzet voor de zaak
Het werd dus de 2e. Baas en collega voelden zich wat schuldig dat ze mij met zoveel werk opzadelen, ze zouden na alle vergaderingen aan einde van de middag mij wel helpen..... Anyway, ik kan dan weer ietsjes positiever over mezelf zijn als ik mn eigen referentie brief ga schrijven.... Ik heb het overigens voor elkaar gekregen dat de head designer em gaat tekenen
![]()
dat is dus de man die eindverantwoordelijk is van de design van alle Acer Laptops en Desktops
![]()
verder is het 34 graden... dus geen zin om de stad te banjeren..........
[ Bericht 4% gewijzigd door ETA op 09-08-2007 06:30:19 ]
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!