Idd, echt altijd! Nooit gaat het ergens anders over!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is een oldbietopic altijd een nerdtalktopic? Toch omdat de oldbies allemaal van tweakers komen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is een oldbietopic altijd een nerdtalktopic? Toch omdat de oldbies allemaal van tweakers komen?
Die Isa toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Isa zit door een slot heen te posten in het vorige topic.![]()
Dat gaat vaak ongemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Isa zit door een slot heen te posten in het vorige topic.![]()
Wil je d'r in?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef TALIN het volgende:
ik zie nog een witte space voor een user icon
De Nederlandse huizen"markt."quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
huis gaat niet door
Geen terras aan water, geen terras op het zuiden en geen zweevende woonlaag. Ze hadden gewoon een stukkie over in het gebouw en daar de prijssticker 260.000 op geplakt. Zelfs de appartementen van 135.000 hebben een terras
Iets mis mee ? !quote:
Nee, misschien niet als je in grubbekutteveen woont nee.quote:
Mja, same here denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga pas een huis kopen als die hele markt in elkaar tieft.
Ja daar is het goed te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, misschien niet als je in grubbekutteveen woont nee.
Wrs stort het pas in elkaar als er torenhoge rentes zijn idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, same here denk ik.. Maar dan kun je waarschijnlijk weer minder lenen, ook weer zoiets.
en daar ga ik niet op wachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Wrs stort het pas in elkaar als er torenhoge rentes zijn idd.
Wij hebben lang getwijfeld om wel te wachten , want ik vind ook dat men eigenlijk teveel geld betaald voor een paar stenen en dakpannen maargoed. Nu kregen we ons huidige koophuis (oude huis van mijn oom) voor een goede prijs aangeboden onder de taxatie waarde en zijn de netto maandlasten maar 300 euro meer dan nu met huren dus vonden we dit wel een geschikt moment.quote:
Onder de 3ton doe je daar zeker niet veel J?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben ons een tijdje terug ook maar weer ingeschreven bij de woningbouw hier, want het is gewoon echt niet te doen als je niet bereid bent om 8 x modaal te lenen voor een kloterige nieuwbouwcontainer met 2 vierkante meter 'tuin' (en je zodanig in de schulden te steken dat je de komende 10 jaar niet op vakantie kunt en al helemaaaaaaal niet een andere baan moeten proberen te nemen).
Dat zou voor ons bijna een verdubbeling zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
en zijn de netto maandlasten maar 300 euro meer dan nu
Heel, heel weinig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Onder de 3ton doe je daar zeker niet veel J?
Voor ons ook , maar financieel goed te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou voor ons bijna een verdubbeling zijn..
Nadeel idd van het midden van het land dan wel randstad.quote:
eindhoven ook. Er worden mooie huizen gebouwd maar allemaal rond de 370.000 euro. En dat onder het mom van starters woningenquote:
Mja, we redden het hier nog wel even hoor. Alhoewel een tuintje leuk zou zijn, en een extra kamer ook. Het enige waar ik echt goed van baal is dat we ons niet eerder weer ingeschreven hebben, hadden we nu ruim 5 jaar wachttijd gehad en hadden we zo door kunnen schuiven waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Nadeel idd van het midden van het land dan wel randstad.
collegatje heeft 170.000 neergelegd voor 60 m2quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
In Amsterdam is het helemaal schandalig. Bijna 2 ton voor een 'woning' van minder dan 50 m2. En dan moet er nog van alles aan gedaan worden.
Lekker hoor !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
In Amsterdam is het helemaal schandalig. Bijna 2 ton voor een 'woning' van minder dan 50 m2. En dan moet er nog van alles aan gedaan worden.
Ja kom op, da's toch totaal bezopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
eindhoven ook. Er worden mooie huizen gebouwd maar allemaal rond de 370.000 euro. En dat onder het mom van starters woningen
Ik heb me toen ik ging wonen op mijn huidige adres idd gelijk opnieuw ingeschrevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, we redden het hier nog wel even hoor. Alhoewel een tuintje leuk zou zijn, en een extra kamer ook. Het enige waar ik echt goed van baal is dat we ons niet eerder weer ingeschreven hebben, hadden we nu ruim 5 jaar wachttijd gehad en hadden we zo door kunnen schuiven waarschijnlijk....
En dan nog zou ik voor geen geld willen ruilen. Ik zou me kapot vervelen. Nofi ofcoursequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker hoor !
Kijk ik mag dan in een klein gehucht wonen , maar voor 2 ton koop je bij ons een hoekhuis met garage.![]()
Ik verdien boven mondaal en mijn vriend ook maar dat kunnen we toch echt niet opbrengen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja kom op, da's toch totaal bezopen..
Dat zijn keuzes iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nog zou ik voor geen geld willen ruilen. Ik zou me kapot vervelen. Nofi ofcourse.
Iddquote:
Het ligt ook wel aan de wijk. De woning waar ik het over had staat in De Pijp. Is verkocht voor ¤ 195.000.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
collegatje heeft 170.000 neergelegd voor 60 m2
Kan ik me ook goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd. En ik kan me best voorstellen dat mensen rust willen. Maar ik ben gehecht aan mijn winkelcentrum voor de deur en mijn 10 min ritje naar CS
.
Mooie natuur en rust is met een uurtje treinen ook wel vindbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
ieder zijn ding.
Ik ben echt een stadsjochie.. Heb niet zoveel met rust en mooie natuur om me heen
.
Andersom de stad dus ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooie natuur en rust is met een uurtje treinen ook wel vindbaar.
Klopt, maar het komt bij mij vaker voor dat ik 's avonds plotseling naar een voorstelling / bioscoop / kroeg / nachtclub wil dan dat ik plotseling denk aan een mooie wandeling of fietstocht door de natuur. Dat laatste is makkelijker planbaar (overdag, treinen terug, etc) en dat eerste is makkelijker uitvoerbaar bij een plotselinge ingeving.quote:
jij zuipt toch nooit ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat UIO zegt.
En om 4:00 terug naar huis in 15 min na een avond zuipen is toch ff wat anders.
Na 12:30 uur 's nachts kan ik niet meer naar huis vanuit amsterdamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat UIO zegt.
Zuipen, drankje doen, biertje happen, doorzakken... hoe je het ook wil noemenquote:
15 min.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat UIO zegt.
10 min kan wel, maar denk dat het avondje stappen iets duurder gaat uitvallen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
15 min.
Veuls te lang.
10 min. is toch wel het maximum.
Vraagt de taxichauffeur zoveel gevarengeld voor die wijk waar je woont?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
10 min kan wel, maar denk dat het avondje stappen iets duurder gaat uitvallen dan.
uhuh, en gelijk heeft ie, ik woon erquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vraagt de taxichauffeur zoveel gevarengeld voor die wijk waar je woont?
Ik wil niet lullig doen maar dan spoor je echt niet als je dat doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben ons een tijdje terug ook maar weer ingeschreven bij de woningbouw hier, want het is gewoon echt niet te doen als je niet bereid bent om 8 x modaal te lenen voor een kloterige nieuwbouwcontainer met 2 vierkante meter 'tuin' (en je zodanig in de schulden te steken dat je de komende 10 jaar niet op vakantie kunt en al helemaaaaaaal niet een andere baan moeten proberen te nemen).
Je heb een leuk huisje armaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een ééngezinswoning met 50m2 tuin voor nog geen 500 euro in de maand. Midden in den haag. De tiefus met de koopwoning.
Je zou ze de kost moeten geven!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar dan spoor je echt niet als je dat doet.
Hmmm dan vinden ze toch andere dingen grappig , dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, pauze op m'n nieuwe werk
Voor het schrijven van "grappige nieuwsberichten" gaven ze me net de frontpage als een mogelijke bron![]()
Liever niet J. Dan kan ik mijn goedkope hypotheek niet meer betalen.quote:
Misschien kan Djeez je verder helpen! Het is echt zijn stylo, sjeweets!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Voor het schrijven van "grappige nieuwsberichten" gaven ze me net de frontpage als een mogelijke bron![]()
Ze hebben nog een vacature hier, zou echt iets voor Djeez zijn jahquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien kan Djeez je verder helpen! Het is echt zijn stylo, sjeweets!
gave baan!! verplicht moeten fokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef just me het volgende:
gave baan!! verplicht moeten fokken
onverwacht 2 nachten schoon-niksen te logeren
Ik zou het bij GS gaan proberen. suc6 verzekerd op je nieuwe werk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Wat gaat dat langzaam in het begin he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
Sjawel.... 9 weken! We zitten dus in de 10de week volgens de verloskundige!
Nou nou je leven staat op zn kop volgend jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
nog niet helemaal eigenlijk. Ben ook nu alweer toe aan weekendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Alweer bijgekomen en opgedroogd van CZ bleu?
Gewoon ontkennen A! Gewoon ontkennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Er zijn hier op het werk gewoon 3 chicks tegelijk zwanger geworden.![]()
![]()
Ligt eraan. Voor een modschap op FOK! is het maar mwa-mwa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Gevraagd worden om te solliciteren is oké.
Dat overkomt mij de laatste paar weken aldoor hier @dellquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Gevraagd worden om te solliciteren is oké.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
Ligt eraan. Voor een modschap op FOK! is het maar mwa-mwa.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nog niet helemaal eigenlijk. Ben ook nu alweer toe aan weekend
Jups.. Helaas iets te... WIl echt graag die eerste echo zien man! Maar ja... Nog een week of drie als ik mij niet vergis!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat gaat dat langzaam in het begin he..
Sjawel... Zoals het er nu voor lijkt te staan, staan we voor 11 maart op de agenda.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou nou je leven staat op zn kop volgend jaar
Het is watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Helaas iets te... WIl echt graag die eerste echo zien man! Maar ja... Nog een week of drie als ik mij niet vergis!
[..]
Sjawel... Zoals het er nu voor lijkt te staan, staan we voor 11 maart op de agenda.
Ik werd er ook helemaal gek van. Maar als je straks de 12 weken voorbij bent (en idd de eerste echo hebt gehad), je kunt het écht wereldkundig maken en er wat meer concreet mee bezig zijn, dan gaat het wat rapper. Alleen 't laatste stuk duurt dan weer zo ellendig lang.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Helaas iets te... WIl echt graag die eerste echo zien man! Maar ja... Nog een week of drie als ik mij niet vergis!
Wat dan?quote:
Ik ben benieuwd. Vind het tot zover al helemaal te gek. Dus kun je nagaan als we inderdaad wat meer mensen kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik werd er ook helemaal gek van. Maar als je straks de 12 weken voorbij bent (en idd de eerste echo hebt gehad), je kunt het écht wereldkundig maken en er wat meer concreet mee bezig zijn, dan gaat het wat rapper. Alleen 't laatste stuk duurt dan weer zo ellendig lang.
Een Baby ? , ja vast wel hoorquote:
Update: een beebie past ook prima in een flat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Een Baby ? , ja vast wel hoor
In elk geval hebben we er nu het huis voor zegmaar![]()
Koel! Ben benieuwd wanneer de stokken van Hilde gaan rammelen J.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Een Baby ? , ja vast wel hoor
In elk geval hebben we er nu het huis voor zegmaar![]()
Update:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Update: een beebie past ook prima in een flat!
Einde update.
Zorrie HW... Er zijn ook mensen die het wel leuk vinden om pappa of mama te worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef HeatWave het volgende:
*ril*.
Hoor je die niet dan ? .quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel! Ben benieuwd wanneer de stokken van Hilde gaan rammelen J.
Prima J. Bedankt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Update: een beebie past ook prima in een flat!
Einde update.
Dan schelen we ongeveer een week. Hebben jullie ook alleen maar boekjes meegekregen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoor je die niet dan ? .
Men, die loopt al 2 jaar dat ze een kind wil ofzoAlleen ze wilde eerst trouwen
Same here!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:59 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb geen zin meeeeer!
Jups... Was wel krom, die muts liet overkomen dat ze een echo zouden maken. En we verlaten na een uurtje de praktijk met boekjes en een buikonderzoek later.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan schelen we ongeveer een week. Hebben jullie ook alleen maar boekjes meegekregen?.
Ik had al een aantal mensen hier positief over horen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef Jarno het volgende:
4D pretecho kan ik je ook zeker aanraden! (Wel redelijk laat in de zwangerschap doen anders is er weinig te zien).
Het is trouwens maar net waar je naar op zoek bent, maar ik vond de gezicht close-ups wel erg indrukwekkend. Dat kan alleen later in de zwangerschap (maar ook niet te laat geloof ik, overleg dus even met een echopraktijk wat een gunstige periode is).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik had al een aantal mensen hier positief over horen zijn.
Maar thanks, dat van die latere weken wist ik (nog) niet.
Dat is wat jíj denkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Stop eens met dat geouwehoer over baby's Ik ga eerst mijn vliegbrevet halen.
Hé ben je weer thuis? Ik wacht hier nog even op iemand van de salarisadministratie die met een berg papieren langskomt en dan kom ik er zo aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Armageddon het volgende:
Wist je trouwens dat in een auto lessen tegenwoordig bijna net zoveel kost als een half uur vliegen?![]()
Thank god (als ie bestaat) voor this!!!111quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Mooi baby topic in R+P, iemand kan geen kinderen krijgen. Aan het taalgebruik te zien is die persoon te dom om te neuken.
Ja ik heb een kei-nieuwe voorruit!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Hé ben je weer thuis? Ik wacht hier nog even op iemand van de salarisadministratie die met een berg papieren langskomt en dan kom ik er zo aan
Met je kankahneusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik heb een kei-nieuwe voorruit!
Koel... Is dat een beetje te vergelijken met die clip bij 'Teardrop' van Massive Attack?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is trouwens maar net waar je naar op zoek bent, maar ik vond de gezicht close-ups wel erg indrukwekkend. Dat kan alleen later in de zwangerschap (maar ook niet te laat geloof ik, overleg dus even met een echopraktijk wat een gunstige periode is).
Hehehehe.. Maar ff inlezen dan maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Mooi baby topic in R+P, iemand kan geen kinderen krijgen. Aan het taalgebruik te zien is die persoon te dom om te neuken.
Godver... Heb je je dokter al in zijn snor gespuugd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben net voor jan lul naar de andere kant van Hilversum gefietst, want de dokter had mijn recept niet doorgestuurd naar de apotheek. Het scheelde weinig of ik was daar ter plekke jankend en schreeuwend in elkaar gestort.
Hoezo Pesten J ?quote:
Feli!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen, aldus trotse-sinds-gisteren-tante van een uberklein cute jochie.
En dan nu, vloekend en tierend wachten in de wachtkamer van de huisarts.
Hou nou op met me!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:39 schreef Kreator het volgende:
Hallo tiefusnewbies en Jarno.
uit de bundel je schrikt er toch van de gedigt dode duitser op strand
DODE DUITSTER OP STRAND
weet
je ook
eens
hoe
dat
voelt
Prijsverschil: Apple 2 keer zo duur, prestaties: Dell 2 keer zo snel, uitbreidbaar, compatible, je kan er op gamen.quote:
Ik heb vooral een grafhekel aan het Jehova gedrag dat heel veel maccers hebben. Ze zien het als een heilige missie om de ongelovige Windows users te bekeren om maar naar het heilige OSX te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind mac ook vrij gay inderdaad.
Maar, maar, je hapt zo lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb vooral een grafhekel aan het Jehova gedrag dat heel veel maccers hebben. Ze zien het als een heilige missie om de ongelovige Windows users te bekeren om maar naar het heilige OSX te komen.
Get a fucking life, het is een machine die je websitejes laat zien.... ga er ff een oorlog over beginnen.
Zo dacht ik ook altijd. Totdat ik het licht zag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef Armageddon het volgende:
Het is heel simpel.
Als je foto's wilt bewerken, een brief tikken en internetten en je bent een beetje gay dan neem je een mac.
Ben je een stoere kerel en doe je C&C3 en meer van zulks met ongekend graphics geweld, dan neem je een PC.
I love itquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar, maar, je hapt zo lekker..
Straks nog even wat babyfoto's plaatsen.
Ik heb die dingen verkocht J. Het is ook wel geil maar niet voor mij. Ik kan er verder niets mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd. Totdat ik het licht zag..
Ah men , jij gaat ook wel weer een keer een echte pc kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd. Totdat ik het licht zag..
...wil je mij ook op de kast hebben ofzo..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef Jarno het volgende:
Straks nog even wat babyfoto's plaatsen.
Hap toch eens niet zo, mongool.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind ze ook wel leuk om te zien hoor, hell ik heb er 2. Maar ze zijn gewoon bij lange na niet veelzijdig genoeg.
"Je kan er bijna alles mee!" Ja, en met mijn PC voor half het geld gewoon 100% alles....
Ik verwacht hier uiteraard ook meer weerstandquote:
Hoe krijg je anders de flamewar aan?quote:
Zo jammerlijk, kon er vroeger nog wel om lachen, maar het is nu net een LP van Gerard Cox, op herhaling, met een roestige spijker.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef Kreator het volgende:
..en ik verwacht van fok dat ze mensen weren die hun eigen veters niet kunnen strikken; laat staan mod maken. Zo verwachten we allemaal wel wat.
Zo werkt het toch altijd? iedereen heeft zijn triggersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:19 schreef Jarno het volgende:
Nouja, Heatwave, je bent wel een beetje een voorspelbare sufkut. Je doet wel heel tof met je gezuip en dit en dat, maar je bent net een cola automaat: gooi er een kwartje in en je weet precies wat er uit komt. Verder snap ik ook niet echt wat je in dit topic doet, maar goed.
JA EN WAT MOET JIJ NOU WEER?!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:28 schreef miss_bleu het volgende:
Mogguh!!
Ik beweer niet dat het vroeger leuker was etc. Ik zeg alleen dat jij al jaren een hekel aan me hebt, en dat dat vroeger nog wel gepaard ging met wat grappige conflicten, en ik vind het nu allemaal persoonlijk (dus : nofiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:21 schreef Kreator het volgende:
Zo jammer dat je maar blijft herhalen dat het vroeger leuker was. Zeker voor iemand die graag oldbie zou willen zijn en dat als ondertitel ook beweert, waardoor je dus eigenlijk je status van 'vroeger' (die je neit hebt) wil gebruiken om nu stoer te zijn. Maar nee, dan kun je beter beweren dat je niet meer kan lachen om de opmerkingen die je destijds alleen van veraf mocht lezen.
Groetjes,
Krea.
Goed punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg alleen dat jij al jaren een hekel aan me hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Jarno het volgende:
Om de sfeer erin te houden dan maar:
[afbeelding].
Ik neem aan dat je het pakje al besteld hebt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
Dit is niet mijn baby trouwens. Mijn baby is knapperder.
Ik was al begonnen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we vandaag eens echt newbies terroriseren en kutten in het algemeen?![]()
jou baby is al bijna geen baby meer. Hoelang ben je eigenlijk baby J.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
Dit is niet mijn baby trouwens. Mijn baby is knapperder.
Eén jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
jou baby is al bijna geen baby meer. Hoelang ben je eigenlijk baby J.
Nouja, allemaal...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef GI het volgende:
Daar zijn jullie allemaal wat te mannelijk voor...
Wat dat betreft lijkt het de Linux vs Windows 'discussie' wel. Alsof het OS dat je gebruikt een doel op zichzelf is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vooral een grafhekel aan het Jehova gedrag dat heel veel maccers hebben. Ze zien het als een heilige missie om de ongelovige Windows users te bekeren om maar naar het heilige OSX te komen.
Get a fucking life, het is een machine die je websitejes laat zien.... ga er ff een oorlog over beginnen.
Sorry K.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef Kreator het volgende:
Oh yes!!!!!!! Mcgurgel rakelt het nog even op... ik was al bang dat het dood zou bloeden.
ik was gisteravond al begonnen met ijsmeis pestenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we vandaag eens echt newbies terroriseren en kutten in het algemeen?![]()
dus... aangenomen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Geile sollicitante met guitige glimlach. Gelukkig bestaat de selectiecommissie uit mannen.
Ik ga zo even inpraten op de leden van de commissie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef just me het volgende:
dus... aangenomen ?
ik moet eigenlijk dingen uitzoeken, vooral dingen weggooien, maar dat kan ik helemaal niehiet! Ik ben van het bewaardige..
nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Hoe kan je iemand uit je hyves tiefen?
Keine anhungquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Hoe kan je iemand uit je hyves tiefen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:18 schreef Kreator het volgende:
Ja. En ik denk dat het een heel positief levenslustig kind gaat worden.
ik moest hardop lachen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:18 schreef Kreator het volgende:
Ja. En ik denk dat het een heel positief levenslustig kind gaat worden.
ah.. nee, die laatste fles heb ik net weggegeven bij het herontdekken van mijn levenslustquote:
Met uitslagen erbij zou het een stuk interessanter worden trouwens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Tussenstand SOA-rij: 1 kale gast en een 'hip' stel. Ik ga het even wat beter bekijken.
Helaas, zover reikt mijn invloed niet. Toen ik uit de broodjestent kwam, liepen de laatsten net naar binnen bij de SOA-kliniek. Daaronder één negroïde man met vlechtjes, zijn met grote zonnebril getooide latina-neukvlees en als laatste een grijze vijftiger met kekke kledij. Wederom een divers gezelschap dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Jarno het volgende:
Met uitslagen erbij zou het een stuk interessanter worden trouwens.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is een oldbie?
Iedere kutnewbie komt ze wel eens tegen. De olbie. Na 3, 4 posts begint de kutnewbie vervolgens te huilen en snapt er niets meer van. Dat komt met name door de extreem hoge intelligentie van de oldbie, maar ook zijn verantwoordelijkheidsgevoel om kutnewbies te leren hoe je moet reageren op het forum. Zie het niet als een
[..]
Maar ik ben dan ook een oldbie...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook heel veel..
oldbie's zijn mensen met een ID onder de 5000..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een oldbie...
Daar is Krea het vast niet mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oldbie's zijn mensen met een ID onder de 5000..
is er dan valsgespeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is Krea het vast niet mee eens.
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een oldbie...
Uhuh....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oldbie's zijn mensen met een ID onder de 5000..
zelfs met mijn oude account was ik nog meer oldbie dan jij![]()
Ik red het in 4 handshakes, dus jij in ieder geval in 5quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat iedereen Bush kent binnen zes handshakes. Weet iemand wat ik bedoel met dit? Zo ja waar vind ik dit uitgelegd op internet?
Ohnee, 3.quote:
Blijft toch steeds leuk om mensen hiernaar te verwijzen.quote:
Pas maar op, zodadelijk word je nog als een potentieel gevaar voor de nationale veiligheid van de VS gezienquote:
ow dan ben ik ook niet echt een oldbiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is Krea het vast niet mee eens.
Gat-ver-damme.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:25 schreef TALIN het volgende:
ik ben blij....
tja sorry.... mag ik ook een x?quote:
cheers!quote:
Ik zit er anders stralend bij hoor justme .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:38 schreef just me het volgende:
Mogguh op deze sombere ochtend!
Heuhj!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:53 schreef Joene het volgende:
Mogguh
Gaat lukken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zit er anders stralend bij hoor justme .
Zondag naar de nieuwe casa verhuizen![]()
Naja alles in het huis is nu klaar , dus het is een kwestie van spullen in de casa sjouwen.quote:
Hier nog één J.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:47 schreef Jarno het volgende:
Ik moet vandaag geen newbies hebben hoor.
Ik tiefstraal ze zo door een bushokkie A. Echt. Ze moeten niet beginnen vandaag hoor!quote:
LEUGENS!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:03 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
Kutmorning dan.quote:
Goed te horen gozert!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja alles in het huis is nu klaar , dus het is een kwestie van spullen in de casa sjouwen.
Gaat lukken dus imo.![]()
Laat jouw domheid geen beperking zijn van smaak in het algemeen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Spinvis, die gast is nog waziger dan Dromenvanger. Semi-intellectueel gewauwel met de inhoud van een gemiddeld PUB topic....
Maak er een dubbele esspressso van en ik vind hem helemaal top!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:06 schreef TALIN het volgende:
een ieder die dit leest een hele de beste wensen voor deze dag!
machiato en Arctic Monkeys - A certain Romance
verwar gestoordheid niet met genialiteit. Echt, spinvis:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat jouw domheid geen beperking zijn van smaak in het algemeen.
LEG DIE DRUGS WEG!!!!!!!!quote:niet met die pen niet op de grond
niet elke keer niet in de zon
niet op die toon niet tegen mij
en de wolken gaan voorbij
vaarwel, vaarwel
Ik hoop maar dat er roze koeken zijn
Nou, ik mis een essentieel onderdeel voor het autorijden zeg maar. Dus vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:18 schreef Jarno het volgende:
Jij gas bij geven.
En dat is...?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou, ik mis een essentieel onderdeel voor het autorijden zeg maar. Dus vandaar.
Ik luister de laatste tijd naar deze minimal/techhouse mix.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:15 schreef Armageddon het volgende:
Wie de neuk is Spinvis?
Ik luister alleen 538 dance smash. Beetje stampen in de auto. Daar wor je lekker wakker van.![]()
had ik al verteld dat et de Arctic's live @ Glastonburry zijn miss maakt dat de rest goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maak er een dubbele esspressso van en ik vind hem helemaal top!
Jij durft!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Zit even op de uitslag van de huisarts te wachten en dan ga ik weer bloed inleveren bij het cbr. Hierna kan ik wel weer een rijbewijs ophalen. Ik ga in de tussentijd echt niet met de trein. Bekijk het maar.
Koos kan de tiefus krijgen. Daarbij heb ik nog wel een rijbewijs. Hij is technisch gezien verlopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:36 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding]
"Rijden zonder rijbewijs is een misdrijf!"
Goed gezegd, Koos..
Tis daar mee?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:43 schreef Kreator het volgende:
Artikeltje 5, Arma.
Maakt wel weer iets goed.. Maar dan nog... dubbele espresso...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef TALIN het volgende:
[..]
had ik al verteld dat et de Arctic's live @ Glastonburry zijn miss maakt dat de rest goed
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]
"Echt, als je zo idioot hard rijdt, veroorzaak je langs de weg bosjes met dode kinderen. Zij beseffen niet dat die ook weer geruimd moeten worden."
...dat hoor je ze toch altijd schreeuwen als iemand echt als een josti door de stad scheurt... is gevaar op de weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Tis daar mee?
Ik doe heel netjes op de weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat hoor je ze toch altijd schreeuwen als iemand echt als een josti door de stad scheurt... is gevaar op de weg.
Behalve die bewuste 1ne keer danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe heel netjes op de weg.![]()
Volgens mij is ze een kloon, ben er alleen nog niet achter van wie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[SEX-Slowchat #66] ....wie wil nog neuken....
Interessante stelling.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een kloon, ben er alleen nog niet achter van wie.
Waar?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Niet echt een slimme kloon dan, ze weet niet dat je als mod ge-editte posts kan terugzien in revisies.
Zelfs ik Arma.quote:
Mwoch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |