Idd, echt altijd! Nooit gaat het ergens anders over!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is een oldbietopic altijd een nerdtalktopic? Toch omdat de oldbies allemaal van tweakers komen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is een oldbietopic altijd een nerdtalktopic? Toch omdat de oldbies allemaal van tweakers komen?
Die Isa toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Isa zit door een slot heen te posten in het vorige topic.![]()
Dat gaat vaak ongemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Isa zit door een slot heen te posten in het vorige topic.![]()
Wil je d'r in?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef TALIN het volgende:
ik zie nog een witte space voor een user icon
De Nederlandse huizen"markt."quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
huis gaat niet door
Geen terras aan water, geen terras op het zuiden en geen zweevende woonlaag. Ze hadden gewoon een stukkie over in het gebouw en daar de prijssticker 260.000 op geplakt. Zelfs de appartementen van 135.000 hebben een terras
Iets mis mee ? !quote:
Nee, misschien niet als je in grubbekutteveen woont nee.quote:
Mja, same here denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga pas een huis kopen als die hele markt in elkaar tieft.
Ja daar is het goed te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, misschien niet als je in grubbekutteveen woont nee.
Wrs stort het pas in elkaar als er torenhoge rentes zijn idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, same here denk ik.. Maar dan kun je waarschijnlijk weer minder lenen, ook weer zoiets.
en daar ga ik niet op wachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Wrs stort het pas in elkaar als er torenhoge rentes zijn idd.
Wij hebben lang getwijfeld om wel te wachten , want ik vind ook dat men eigenlijk teveel geld betaald voor een paar stenen en dakpannen maargoed. Nu kregen we ons huidige koophuis (oude huis van mijn oom) voor een goede prijs aangeboden onder de taxatie waarde en zijn de netto maandlasten maar 300 euro meer dan nu met huren dus vonden we dit wel een geschikt moment.quote:
Onder de 3ton doe je daar zeker niet veel J?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben ons een tijdje terug ook maar weer ingeschreven bij de woningbouw hier, want het is gewoon echt niet te doen als je niet bereid bent om 8 x modaal te lenen voor een kloterige nieuwbouwcontainer met 2 vierkante meter 'tuin' (en je zodanig in de schulden te steken dat je de komende 10 jaar niet op vakantie kunt en al helemaaaaaaal niet een andere baan moeten proberen te nemen).
Dat zou voor ons bijna een verdubbeling zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
en zijn de netto maandlasten maar 300 euro meer dan nu
Heel, heel weinig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Onder de 3ton doe je daar zeker niet veel J?
Voor ons ook , maar financieel goed te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou voor ons bijna een verdubbeling zijn..
Nadeel idd van het midden van het land dan wel randstad.quote:
eindhoven ook. Er worden mooie huizen gebouwd maar allemaal rond de 370.000 euro. En dat onder het mom van starters woningenquote:
Mja, we redden het hier nog wel even hoor. Alhoewel een tuintje leuk zou zijn, en een extra kamer ook. Het enige waar ik echt goed van baal is dat we ons niet eerder weer ingeschreven hebben, hadden we nu ruim 5 jaar wachttijd gehad en hadden we zo door kunnen schuiven waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Nadeel idd van het midden van het land dan wel randstad.
collegatje heeft 170.000 neergelegd voor 60 m2quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
In Amsterdam is het helemaal schandalig. Bijna 2 ton voor een 'woning' van minder dan 50 m2. En dan moet er nog van alles aan gedaan worden.
Lekker hoor !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
In Amsterdam is het helemaal schandalig. Bijna 2 ton voor een 'woning' van minder dan 50 m2. En dan moet er nog van alles aan gedaan worden.
Ja kom op, da's toch totaal bezopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
eindhoven ook. Er worden mooie huizen gebouwd maar allemaal rond de 370.000 euro. En dat onder het mom van starters woningen
Ik heb me toen ik ging wonen op mijn huidige adres idd gelijk opnieuw ingeschrevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, we redden het hier nog wel even hoor. Alhoewel een tuintje leuk zou zijn, en een extra kamer ook. Het enige waar ik echt goed van baal is dat we ons niet eerder weer ingeschreven hebben, hadden we nu ruim 5 jaar wachttijd gehad en hadden we zo door kunnen schuiven waarschijnlijk....
En dan nog zou ik voor geen geld willen ruilen. Ik zou me kapot vervelen. Nofi ofcoursequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker hoor !
Kijk ik mag dan in een klein gehucht wonen , maar voor 2 ton koop je bij ons een hoekhuis met garage.![]()
Ik verdien boven mondaal en mijn vriend ook maar dat kunnen we toch echt niet opbrengen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja kom op, da's toch totaal bezopen..
Dat zijn keuzes iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nog zou ik voor geen geld willen ruilen. Ik zou me kapot vervelen. Nofi ofcourse.
Iddquote:
Het ligt ook wel aan de wijk. De woning waar ik het over had staat in De Pijp. Is verkocht voor ¤ 195.000.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
collegatje heeft 170.000 neergelegd voor 60 m2
Kan ik me ook goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd. En ik kan me best voorstellen dat mensen rust willen. Maar ik ben gehecht aan mijn winkelcentrum voor de deur en mijn 10 min ritje naar CS
.
Mooie natuur en rust is met een uurtje treinen ook wel vindbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
ieder zijn ding.
Ik ben echt een stadsjochie.. Heb niet zoveel met rust en mooie natuur om me heen
.
Andersom de stad dus ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooie natuur en rust is met een uurtje treinen ook wel vindbaar.
Klopt, maar het komt bij mij vaker voor dat ik 's avonds plotseling naar een voorstelling / bioscoop / kroeg / nachtclub wil dan dat ik plotseling denk aan een mooie wandeling of fietstocht door de natuur. Dat laatste is makkelijker planbaar (overdag, treinen terug, etc) en dat eerste is makkelijker uitvoerbaar bij een plotselinge ingeving.quote:
jij zuipt toch nooit ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat UIO zegt.
En om 4:00 terug naar huis in 15 min na een avond zuipen is toch ff wat anders.
Na 12:30 uur 's nachts kan ik niet meer naar huis vanuit amsterdamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat UIO zegt.
Zuipen, drankje doen, biertje happen, doorzakken... hoe je het ook wil noemenquote:
15 min.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat UIO zegt.
10 min kan wel, maar denk dat het avondje stappen iets duurder gaat uitvallen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
15 min.
Veuls te lang.
10 min. is toch wel het maximum.
Vraagt de taxichauffeur zoveel gevarengeld voor die wijk waar je woont?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
10 min kan wel, maar denk dat het avondje stappen iets duurder gaat uitvallen dan.
uhuh, en gelijk heeft ie, ik woon erquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vraagt de taxichauffeur zoveel gevarengeld voor die wijk waar je woont?
Ik wil niet lullig doen maar dan spoor je echt niet als je dat doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben ons een tijdje terug ook maar weer ingeschreven bij de woningbouw hier, want het is gewoon echt niet te doen als je niet bereid bent om 8 x modaal te lenen voor een kloterige nieuwbouwcontainer met 2 vierkante meter 'tuin' (en je zodanig in de schulden te steken dat je de komende 10 jaar niet op vakantie kunt en al helemaaaaaaal niet een andere baan moeten proberen te nemen).
Je heb een leuk huisje armaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een ééngezinswoning met 50m2 tuin voor nog geen 500 euro in de maand. Midden in den haag. De tiefus met de koopwoning.
Je zou ze de kost moeten geven!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar dan spoor je echt niet als je dat doet.
Hmmm dan vinden ze toch andere dingen grappig , dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, pauze op m'n nieuwe werk
Voor het schrijven van "grappige nieuwsberichten" gaven ze me net de frontpage als een mogelijke bron![]()
Liever niet J. Dan kan ik mijn goedkope hypotheek niet meer betalen.quote:
Misschien kan Djeez je verder helpen! Het is echt zijn stylo, sjeweets!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Voor het schrijven van "grappige nieuwsberichten" gaven ze me net de frontpage als een mogelijke bron![]()
Ze hebben nog een vacature hier, zou echt iets voor Djeez zijn jahquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien kan Djeez je verder helpen! Het is echt zijn stylo, sjeweets!
gave baan!! verplicht moeten fokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef just me het volgende:
gave baan!! verplicht moeten fokken
onverwacht 2 nachten schoon-niksen te logeren
Ik zou het bij GS gaan proberen. suc6 verzekerd op je nieuwe werk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Merel het volgende:
Wat gaat dat langzaam in het begin he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
Sjawel.... 9 weken! We zitten dus in de 10de week volgens de verloskundige!
Nou nou je leven staat op zn kop volgend jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
Sjawel.... 9 weken! We zitten dus in de 10de week volgens de verloskundige!
nog niet helemaal eigenlijk. Ben ook nu alweer toe aan weekendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Alweer bijgekomen en opgedroogd van CZ bleu?
Gewoon ontkennen A! Gewoon ontkennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Er zijn hier op het werk gewoon 3 chicks tegelijk zwanger geworden.![]()
![]()
Ligt eraan. Voor een modschap op FOK! is het maar mwa-mwa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Gevraagd worden om te solliciteren is oké.
Dat overkomt mij de laatste paar weken aldoor hier @dellquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Gevraagd worden om te solliciteren is oké.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
Ligt eraan. Voor een modschap op FOK! is het maar mwa-mwa.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nog niet helemaal eigenlijk. Ben ook nu alweer toe aan weekend
Jups.. Helaas iets te... WIl echt graag die eerste echo zien man! Maar ja... Nog een week of drie als ik mij niet vergis!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat gaat dat langzaam in het begin he..
Sjawel... Zoals het er nu voor lijkt te staan, staan we voor 11 maart op de agenda.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou nou je leven staat op zn kop volgend jaar
Het is watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Helaas iets te... WIl echt graag die eerste echo zien man! Maar ja... Nog een week of drie als ik mij niet vergis!
[..]
Sjawel... Zoals het er nu voor lijkt te staan, staan we voor 11 maart op de agenda.
Ik werd er ook helemaal gek van. Maar als je straks de 12 weken voorbij bent (en idd de eerste echo hebt gehad), je kunt het écht wereldkundig maken en er wat meer concreet mee bezig zijn, dan gaat het wat rapper. Alleen 't laatste stuk duurt dan weer zo ellendig lang.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Helaas iets te... WIl echt graag die eerste echo zien man! Maar ja... Nog een week of drie als ik mij niet vergis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |