Idd, echt altijd! Nooit gaat het ergens anders over!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is een oldbietopic altijd een nerdtalktopic? Toch omdat de oldbies allemaal van tweakers komen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is een oldbietopic altijd een nerdtalktopic? Toch omdat de oldbies allemaal van tweakers komen?
Die Isa toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Isa zit door een slot heen te posten in het vorige topic.![]()
Dat gaat vaak ongemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Isa zit door een slot heen te posten in het vorige topic.![]()
Wil je d'r in?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef TALIN het volgende:
ik zie nog een witte space voor een user icon
De Nederlandse huizen"markt."quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
huis gaat niet door
Geen terras aan water, geen terras op het zuiden en geen zweevende woonlaag. Ze hadden gewoon een stukkie over in het gebouw en daar de prijssticker 260.000 op geplakt. Zelfs de appartementen van 135.000 hebben een terras
Iets mis mee ? !quote:
Nee, misschien niet als je in grubbekutteveen woont nee.quote:
Mja, same here denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga pas een huis kopen als die hele markt in elkaar tieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |