gewoon veel te laat begonnen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je hebt gisteravond vrij weinig gedaan ?![]()
Of was het gewoon zo tering veel dat je je nu echt helemaal gek moet werken
zo op de laatste 2 dagen...!quote:
Is dat je eind conclusie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon veel te laat begonnen!en mn school wil allemaal diepgaande dingen horen over hoe mn stage was... flikker op man, ik heb 8 slof peuken gekregen en een doos sigaren! allemaal goed dus!
![]()
mogge, zo een halve snipperdag ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hey kuno, hoe is het met je verslag ? ?
Nee van 10.30 tot 19.00quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge, zo een halve snipperdag ?
voorwoordquote:
kijk dat zijn nog s tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee van 10.30 tot 19.00
Edit : Morguh
En daar ben je gebleven gisteravond ? De rest van je verslag moet je nog maken ??quote:
Met dit tyfusweer welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat zijn nog s tijden
10.30 beginnen is wel lekker inderdaad, alleen dat ik tot 19.00 moet blijven zitten is dan wat minder... Er is overdag al geen ene fuck te doen, laat staan na 17.00. Die laatste 2 uur besteed ik eigenlijk altijd aan het kijken van een DVDtjequote:
gekke workaholicsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef linebear het volgende:
overwerken schijnt hip te zijn, volgens het nieuws...
Hey Spammert ben je er ook weerquote:
nee... ik heb ook een voorkant gemaakt en de opmaak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En daar ben je gebleven gisteravond ? De rest van je verslag moet je nog maken ??
nee omdat het zo goed gaat met de economie moet je gaan overwerken (gemiddeld 7 uur per week).quote:
Sorry, ik kan niet zomaar weglopen hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn er nog lekkere kerels op je werk dan?
Mag je die deze kant wel opsturen![]()
Hoi uberspammert. eens kijken in de dag top 100, he, ik kom er niet in voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Spammert ben je er ook weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |