Ja dat ga ik ook zeker doen, wil niet overwerkt rakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als je je maar niet overbelast met het werk.. Relax, take it easy teardrop!!
Dat klinkt nog veel engerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is het niet, vrijdag laat ik je wel even zien hoe leven is!![]()
![]()
Weet ik veel. Ik 'werk', ga op vakantie. That's it.quote:
ja weet ik, heb tijdens mn verblijf hier in berlijn te veel gemist!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
Jullie weten dat mensen die over sex praten....
eigenlijk.....
te kort komen?
Dat is een fabeltjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
eigenlijk.....
te kort komen?
valt allemaal best mee!quote:
als je breezers drinkt is het geen probleem na het avondje stappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?
Heb niet eens vakantie dit jaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik 'werk', ga op vakantie. That's it.
En dat ga je in Zweden meer dan goed makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja weet ik, heb tijdens mn verblijf hier in berlijn te veel gemist!![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen komen altijd te kortquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
eigenlijk.....
te kort komen?
ssst!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat ga je in Zweden meer dan goed maken![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb niet eens vakantie dit jaar...![]()
Ik ben geen sletje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je breezers drinkt is het geen probleem na het avondje stappen
join the club.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 jaar niet gehad. Niet aanstellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook al niet...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
hey moet jij niet werken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 2 weken vrij gehad, maar dat wil ik niet eens vakantie noemen. Dat was weer zo voorbij![]()
dus je drinkt geen breezers?quote:
Huis gekocht, dat is nog leuker (of slechter voor je vakantie)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
join the club.
ik heb alles versplit aan verbouwingen in mn huis. veel leuker dan in de zon liggen natuurlijk
Ik bedoel: ik heb letterlijk geen vakantie...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
join the club.
ik heb alles versplit aan verbouwingen in mn huis. veel leuker dan in de zon liggen natuurlijk
Nee ik heb pauzequote:
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 2 weken vrij gehad, maar dat wil ik niet eens vakantie noemen. Dat was weer zo voorbij![]()
neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus je drinkt geen breezers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |