Fiets dan een eind op, ONZ zit niet hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:15 schreef Tackleberry het volgende:
Altijd dat megapulsen, je houdt jezelf daarmee alleen maar voor de gek...
Ik doe ook gewoon mee aan WP hoor, ik vind alleen zo'n MegaPulse zo weinig voorstelt. Of kun je niet tegen minder positieve kritieken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef donroyco het volgende:
Fiets dan een eind op, ONZ zit niet hier![]()
Dat is wel waar, met megapulsen verlies je eigelijk gewoon keys. Keys die je anders niet zou verliezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gelijk weer een MP?? 100.000mil?? Nou heeeeeeel veel plezier, sorry dat gaan we echt niet redden. Hoe lang sparen we nu? 3 maanden? Als we dan 30mil a 40mil halen, dan komen we bij de volgende MP nog niet eens aan de 80mil...
Laten hiernaa gewoon eerst eens kijken wat ons dagelijkse uitput is....sterker nog, op deze manier halen we ogame.pl sneller in, want ja 3.4mil aan keys weg is natuurlijk al een hele hoop
Jawel hoor, maar een megapulse versterkt de eenheid en kan aandacht vestigen binnen Fok! op WPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:22 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon mee aan WP hoor, ik vind alleen zo'n MegaPulse zo weinig voorstelt. Of kun je niet tegen minder positieve kritieken?
Ik ben benieuwd hoeveel aandacht we krijgen binnen fok door de megapulse van volgende weekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar een megapulse versterkt de eenheid en kan aandacht vestigen binnen Fok! op WP
Hangt ervan af of we een FP bericht gaan plaatsen of niet? Wat denken jullie? Weer één of nog wat wachten? (Het is nu denk ik 2 maand geleden ofzo).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:38 schreef joopsim het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel aandacht we krijgen binnen fok door de megapulse van volgende weekik denk dat je dat heel erg tegen gaat vallen
en zeker als je er meteen weer eentje pland
Ik zou eerst de megapulse eens afwachten voor je een FP bericht plaatst.... en of fok uberhaupt wel een fp bericht wil plaatsen voor een megapulse.... dat vraag ik me sterk af... (ik kan me daar natuurlijk in vergissen)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef fate het volgende:
[..]
Hangt ervan af of we een FP bericht gaan plaatsen of niet? Wat denken jullie? Weer één of nog wat wachten? (Het is nu denk ik 2 maand geleden ofzo).
Doe er dan een met wat meer letters.quote:
Ik kom er makkelijk aan hoor, ik ben topicvervuiler van het VBL forumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doe er dan een met wat meer letters.
Zo een bijvoorbeeld!
Of je post gewoon vanaf nu veel. En lang.![]()
Ondertussen zit ik rond de 330k![]()
Ah mooi!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kom er makkelijk aan hoor, ik ben topicvervuiler van het VBL forum
En ik typ heel veel fout waardoor ik vaak de backspace toets in moet drukken![]()
Ik heb het 5 minuten geleden geisntalleerd en zit rond de 1500 toetsaanslagenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah mooi!
Op hoeveel zit je al? Begin je net?
Ah dat gaat wel goed!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het 5 minuten geleden geisntalleerd en zit rond de 1500 toetsaanslagen
1.467 om precies te zijn.
Hoewel het er nu al weer meer zijn![]()
Ow zit ik bij het Fok! team dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah dat gaat wel goed!![]()
Welkom bij het FOK!-team, trouwens![]()
...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow zit ik bij het Fok! team dan?
Ik heb me nog niet eens opgegeven!
Gaat dat zo makkelijk?
Ik ga even rustig de OP lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
...
Je hebt WhatPulse!, je zit in dit topic, maar je hebt je níét aangemeld?!![]()
Doe eens even snel in de OP gaan kijken en het FOK!-team joinen!![]()
Ja ik ben al aan het typenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Uh-huh!
En wel joinen en sparen voor de megapulse!![]()
Een vermeende refreshertquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:47 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn toetsenbordje na een uurtje WhatPulsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |