Op dinsdag 7 augustus 2007 11:41 schreef PM-girl het volgende: BE, je moet ook niet met zo'n honkbalknuppel de vergaderzaal inlopen he Moeten we het hormonstertopic opduikelen voor je?
Had ik dat maar gedaan. Ik kan normaal al niet tegen onrecht, maar nu dus al helemaal niet.
Ik geloof dat mn eigen thermostaat op hol is geslagen, is het eindelijk koeler buiten, maar ik voel me nog net zo oververhit als gisteren en alles staat tegen elkaar open... .
Faja, dat klinkt niet echt lekker, pas ook een beetje op jezelf he!
Maneki van harte gefeliciteerd met je kleine in aantocht.
ET en Swets ik ben helemaal blij voor jullie en we gaan er gewoon van uit dat deze miniSwets/Et gewoon lekker blijft plakken en of een maand of 7 lekker buiten komt kijken...
Oh en dan vergeet ik Freudie gewoon en dat je snel je kleine vast mag houden...
[ Bericht 15% gewijzigd door Mibos op 07-08-2007 14:13:05 ]
Wat is dat bewegen trouwens leuk zeg! Voorheen kon ik prima zo’n groot schrift tussen mij en mijn toetsenbord hebben liggen, nu gaat dat dus net niet meer zeg maar. Krijg last van mijn schouders omdat het toetsenbord te ver ligt. Mijn buik zit in de weg. En daar voel ik hem dus nu ook, op het stukje dat tegen het bureau aan zit, zo maar even herorganiseren hier.
Onze jongste heeft het steeds over 'saar' als hij over de baby praat. Tis een samenvoegsel van 'zij' en 'daar' ofzo, maar ik vind het wel lief. Saar dus
BE gaat hij nog niet zitten trappen tegen het randje van je bureau? Dat deed Kaith en dan had ik soms echt een blauwe plek. Zij schopte en randje van het bureau en dan net je velletje ertussen. Na twee keer ga je vanzelf verder weg zitten hoor trouwens...
Mibos, dat is herkenbaar.. En het leert inderdaad snel af.. Ik vind het wel leuk dat ze zelfs in de buik al zo'n richtingsgevoel hebben..
Hier gaat het weer wat beter, nu het kouder is. Heb weer boodschappen gedaan, en loop iets vrolijker en sneller rond. Verder is het lekker rustig. Dus nog geen baby in aantocht..
Vandaag voor de laatste keer flessen (mvm) ruilen. Ik heb nog maar 4 dagen! En dan ben ik klaar met piesen. Toen ik 9 weken geleden de einddatum hoorde dacht ik werkelijk dat ik dat nooit zou redden. En soms vind ik het nog steeds heel onwerkelijk en raar dat ik toch echt zwanger ben.
Ik ben behoorlijk lek gestoken door de muggen. Normaal moeten ze mij echt niet zo hebben. Eergister zaten we nog bij de buren en ik lekker opscheppen dat ik dit jaar nog geen mug had gezien, daar kwam dezelfde nacht nog verandering in. Overal heb ik jeuk, vreselijk vervelend. Kan je door je zwangerschap nog meer jeuk krijgen? Namelijk mn hoofd jeukt heel erg en mn nek ook en daar ben ik niet gestoken.
Verder kan ik wel weer parfum dragen. In het begin werd ik misselijk van alle luchtjes, zowel toiletverfrisser als huisparfum als mijn eigen luchtje. Maar nu heb ik daar geen last meer van. Ook hoef ik niet meer te kokhalzen bij het ruiken van de mvmflessen, die stinken wel trouwens.
[ Bericht 55% gewijzigd door Ticootje op 07-08-2007 16:37:15 ]