quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef navvy het volgende:
Middag! Tijd voor een gezamenlijk middagdutje met de kids! Trusten!
>Burp!<quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef navvy het volgende:
Middag! Tijd voor een gezamenlijk middagdutje met de kids! Trusten!
Je weet wel, kids! Die rondlopende kleine mensjes met armpjes en beentjes die potjes olvarit eten.quote:
Hola! Jaap op je kop zitten? Ik weet nog wel dat we mekaar steeds harder voor de kop sloegen, alleen voelde ik er niks van.................vreemdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:01 schreef beelz het volgende:
[..]
>Burp!<
Damn wat is gister gebeurd? Ik heb een ferme jaap op mijn kop zittenBen ik zit keer het slachtoffer geweest van het terminale winkelmandje ofzo?
Ik was zat gister, 2 sixpacks halve literblikken Grolsch leeg getanktEn nee, ik heb weer geen kater, ik ben tof, toffe mensen krijgen geen katers, toffe mensen krijgen broodje HEMA rookworst van hun vriendin
Juh dikke scheur van centimeter of 6 recht over mmijn voorhoofdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Hola! Jaap op je kop zitten? Ik weet nog wel dat we mekaar steeds harder voor de kop sloegen, alleen voelde ik er niks van.................vreemd![]()
![]()
![]()
Toch bedenkelijk, na elke biermeet is er iemand getekend voor het leven! Het is duidelijk wie er de volgende keer aan de beurt is hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Juh dikke scheur van centimeter of 6 recht over mmijn voorhoofd
Het was wel gezellig iig
Vinden jullie het gek dat 3/4 niet op komt dagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:26 schreef navvy het volgende:
[..]
Toch bedenkelijk, na elke biermeet is er iemand getekend voor het leven! Het is duidelijk wie er de volgende keer aan de beurt is he
U twijfelt? Geeft niks, heeft elke man wel eens gehad, schaam je er niet voor!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Vinden jullie het gek dat 3/4 niet op komt dagen![]()
Ik begin ook te twijfelen als ik dit allemaal hoor![]()
Is Ps2K gister niet op de grond beland na een double leg takedown van mij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:26 schreef navvy het volgende:
[..]
Toch bedenkelijk, na elke biermeet is er iemand getekend voor het leven! Het is duidelijk wie er de volgende keer aan de beurt is he
Dat is mij ontgaan, ik zal wel met andere belangrijkere dingen bezig zijn geweest op dat moment...........bier drinken en naar George Michael luisterenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Is Ps2K gister niet op de grond beland na een double leg takedown van mij?
We hebben gister inderdaad goede muziek geluisterd en gede gesprekken gevoerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat is mij ontgaan, ik zal wel met andere belangrijkere dingen bezig zijn geweest op dat moment...........bier drinken en naar George Michael luisteren
Dat is een gave, koester het! Ik ga nu de gansjes hier entertainen, goed weekend!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was wel enorm bezopen geloof ik
Wie ben jij dan? Hun bish 'fo shizzlequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:00 schreef Croli het volgende:
Toen ik net de porseleinen pot aan het volmaken was hoorde ik ineens een hoop herrie. Kom ik de kamer in liggen Beelz en Navvy op de grond te worstelen. Ik gok dat het mandje even daarvoor zijn intrede heeft gedaan. Ik gok dus dat het wraak van Navvy was. Ps2k deed namelijk erg onschuldig.
Maarja staat wel stoer weer zo'n streep op Beelz zn kop.
Owja even voor de goede orde, deze keer was ik niet bezopen! was niet eens aangeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:28 schreef ghizzer het volgende:
Eej zijn hier nog FC Zwolle-fans? Ik zag het stadion voor zover dat af is op foto's en afgelopen vrijdag tijdens de samenvatting van FC Zwolle - FC Eindhoven. Er zit nog geen dak op zag ik, maar gaat ie er nog wel opkomen?Wanneer moet het stadion af zijn en is het dan wel uitverkocht? (stadion krijgt 10.000 plaatsen, maar er zaten er afgelopen vrijdag maar 2.900 toeschouwers :s:()
Nee er komt geen dak op. Het is af als het volgende seizoen weer begint en het zal alleen uitverkocht worden als Ajax komt spelen tegen AZ of PSV of Feyenoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:28 schreef ghizzer het volgende:
Eej zijn hier nog FC Zwolle-fans? Ik zag het stadion voor zover dat af is op foto's en afgelopen vrijdag tijdens de samenvatting van FC Zwolle - FC Eindhoven. Er zit nog geen dak op zag ik, maar gaat ie er nog wel opkomen?Wanneer moet het stadion af zijn en is het dan wel uitverkocht? (stadion krijgt 10.000 plaatsen, maar er zaten er afgelopen vrijdag maar 2.900 toeschouwers :s:()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee er komt geen dak op. Het is af als het volgende seizoen weer begint en het zal alleen uitverkocht worden als Ajax komt spelen tegen AZ of PSV of Feyenoord
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee er komt geen dak op. Het is af als het volgende seizoen weer begint en het zal alleen uitverkocht worden als Ajax komt spelen tegen AZ of PSV of Feyenoord
Dat was een serieus antwoord.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Hun bish 'fo shizzle
Croli is mevrouw beelz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |