abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:56:26 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52262172
-edit- Kap daar eens mee

[ Bericht 31% gewijzigd door paddy op 10-08-2007 17:27:07 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:05:29 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52262422
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Geschiedenisvervalsing is ook een kenmerk van de meeste nationalisten.

Je vergeet de slavernij, imperialisme, kolonialisme en de wereldoorlogen in je betoog op te noemen.

Gelukkig zijn veel mensen het met me eens dat de Islam een verrijking is voor Nederland.

Laten we in de geest van cooperatie, vreedzaamheid en dialoog blijven, dan kan dit land nog meer verblijd worden en nog beter gemaakt worden dan het al is.
Wat staat er nu precies over slavernij in de koran? Ff kijken heur....Oh ja:

4:92 verbiedt moslims andere moslims te doden. Als dit echter per ongeluk gebeurt, dan moet de moordenaar een gelovige (moslim-) slaaf in vrijheid stellen, en compensatie betalen aan de familie van het slachtoffer (let u op de nuance: het gebod is niet van toepassing in geval van het doden van een niet-moslim).
5:3 is een gebod voor mannen die van hun vrouwen scheiden, en zich later bedenken: voordat zij elkaar aanraken, moet een slaaf in vrijheid worden gesteld.
5:89 straft de moslims voor lichtzinnig zweren. De overtreder heeft de keuze tussen tien armen te eten geven, of een slaaf in vrijheid stellen. Als dit teveel is, dan is drie dagen vasten ook goed.
23:5/6 en 33:50 staan moslims toe, sex te hebben met hun slaven, in het bijzonder de krijgsgevangenen die als slaaf worden “genomen”.
Verder zijn op vele plaatsen in de Koran passages te vinden, die het houden van slaven als vanzelfsprekend beschouwen. Een verbod op slavernij en het bestraffen van slavernij komen in de Koran niet voor.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:05:53 #223
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52262428
-edit- En nu is het welletjes.....

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 10-08-2007 17:29:07 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52262459
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Geschiedenisvervalsing is ook een kenmerk van de meeste nationalisten.

Je vergeet de slavernij, imperialisme, kolonialisme en de wereldoorlogen in je betoog op te noemen.

Gelukkig zijn veel mensen het met me eens dat de Islam een verrijking is voor Nederland.

Laten we in de geest van cooperatie, vreedzaamheid en dialoog blijven, dan kan dit land nog meer verblijd worden en nog beter gemaakt worden dan het al is.
Die mensen die het met jou eens zijn zijn zeker moslims? Ik moet namelijk de eerste Nederlander die die mening is toebedeeld nog tegenkomen, en ik ben bang dat dat nooit zal gebeuren, tenzij het in een maffengesticht is. Ik heb totaal geen probleem met de islam, ik negeer het, net zoals ik andere religies ook negeer, maar de uitwassen die de islam met zich meebrengt zijn een tumor, en tumoren moeten operatief verwijdert worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:07:55 #225
126836 Super7fighter
pi_52262476
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat staat er nu precies over slavernij in de koran? Ff kijken heur....Oh ja:

4:92 verbiedt moslims andere moslims te doden. Als dit echter per ongeluk gebeurt, dan moet de moordenaar een gelovige (moslim-) slaaf in vrijheid stellen, en compensatie betalen aan de familie van het slachtoffer (let u op de nuance: het gebod is niet van toepassing in geval van het doden van een niet-moslim).
5:3 is een gebod voor mannen die van hun vrouwen scheiden, en zich later bedenken: voordat zij elkaar aanraken, moet een slaaf in vrijheid worden gesteld.
5:89 straft de moslims voor lichtzinnig zweren. De overtreder heeft de keuze tussen tien armen te eten geven, of een slaaf in vrijheid stellen. Als dit teveel is, dan is drie dagen vasten ook goed.
23:5/6 en 33:50 staan moslims toe, sex te hebben met hun slaven, in het bijzonder de krijgsgevangenen die als slaaf worden “genomen”.
Verder zijn op vele plaatsen in de Koran passages te vinden, die het houden van slaven als vanzelfsprekend beschouwen. Een verbod op slavernij en het bestraffen van slavernij komen in de Koran niet voor.
Knippen en plakken van obscure sites kan iedereen.

Ben je niet ontwikkeld genoeg om zelf een mening te geven en zelf een oordeel te vormen?
En dat terwijl jij zo neerkijkt op die achterlopende Moslims.
Zo superieur ben je dus ook weer niet.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:07:58 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52262478
Je kan geen politiek systeem bouwen louter op de vage bron van de Goddelijke wet. Ndus.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:10:10 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52262531
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:07 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Knippen en plakken van obscure sites kan iedereen.

Ben je niet ontwikkeld genoeg om zelf een mening te geven en zelf een oordeel te vormen?
En jij kijk zo neer op die achterlopende Moslims.
Zo superieur ben je dus ook weer niet.
Knippen en plakken? Ik maak gewoon gebruik van de hedendaagse informatiebronnen..boeken, Tv, radio en internet. Maar hoezo obscuur, staat dat er niet dan???? (In de Koran dus).

En probeer je minderwaardigheidscomplex iets minder te laten overheersen in deze discussie, dan wordt het misschien nog wat
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:12:18 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52262585
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die mensen die het met jou eens zijn zijn zeker moslims? Ik moet namelijk de eerste Nederlander die die mening is toebedeeld nog tegenkomen, en ik ben bang dat dat nooit zal gebeuren, tenzij het in een maffengesticht is. Ik heb totaal geen probleem met de islam, ik negeer het, net zoals ik andere religies ook negeer, maar de uitwassen die de islam met zich meebrengt zijn een tumor, en tumoren moeten operatief verwijdert worden.
Ssst, toch...Laten we het "dieziektemetongewenstecelwoekering" noemen, dat klinkt wat liever en dan is het allemaal niet zo alarmerend
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:16:25 #229
126836 Super7fighter
pi_52262669
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Knippen en plakken? Ik maak gewoon gebruik van de hedendaagse informatiebronnen..boeken, Tv, radio en internet. Maar hoezo obscuur, staat dat er niet dan???? (In de Koran dus).

En probeer je minderwaardigheidscomplex iets minder te laten overheersen in deze discussie, dan wordt het misschien nog wat
Ik sla je om de oren met de vrijheden die Nederland biedt aan burgers van dit land.
Jij beweert dat de Moslims en de Koran buiten het bestaansrecht van diezelfde grondrechten en waarden vallen en daarom verwijderd moeten worden. Sterker nog, jij volgt Wilders blindelings en gelooft heilig in Wilders en in het gegeven dat sommige grondrechten zomaar overboord gegooid kunnen worden.
Met deze achtergrond is het verklaarbaar waarom je een minderwaardigheidscomplex aan mij toeschrijft. Dat is misschien om je eigen denkfouten te verhullen. Wat niet zo erg lukt.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:18:06 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52262702
Ehhh, waar zeg ik dat dan allemaal beste knul?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:20:18 #231
126836 Super7fighter
pi_52262744
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ssst, toch...Laten we het "dieziektemetongewenstecelwoekering" noemen, dat klinkt wat liever en dan is het allemaal niet zo alarmerend
Alarmerend is kanker zonder meer. Alleen erger voor de niet-Moslim dan voor de Moslim in Nederland, vanwege de slechte eetgwoontes, alcohol, en roken.
Met het kankeren op Moslims bereik jij dus eigenlijk weer niets.
pi_52263007
Oké.....even dimmen nu.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  FOK!fotograaf vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:32:27 #233
145146 Andyy
pi_52263031
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 10-08-2007 17:35:24 ]
pi_52263258
Ik ga eten nu...Misschien voor jullie het moment om even tot 1000 te gaan tellen. Zal deze achter in het hok neergooien voor de mod die het stokje even over wil nemen en hem weer open gooit. Schelden en gebash naar elkaar is in ieder geval niet gewenst hier. Succes met ontopic posten verder. en tot later.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52263833
Als iedereen even is afgekoeld gaat ie weer open, hou het normaal en netjes. Let wel hij is zo weer dichtgesmeten. Laten we stellen dat het dichtgooien van het topic als een redelijk serieuze waarschuwing geld.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52264525
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:55 schreef Vivi het volgende:
Gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen . Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet.

Goh, rare jongens, die "ware" moslims, ineens is de koran dus wél multi-interpretabel?
wat is hieraan multi-interpretabel dan ?
zo hoort een goede moslim te leven, doet die dat niet is die geen moslim .. daar valt niets aan te interpreteren

je hoort dat keer op keer, je leest het vaker dan eens, maar het dringt niet door wat er gezegd word ?
waarom eigenlijk .. oost-indisch blind ?
pleased to meet you
pi_52265041
wordt tijd dat men maar eens een gelovige die meent dat homoseksualiteit een gruwel is met de dood gaat bedreigen, want "dan moet hij dat maar niet zeggen, hij lokt het zelf uit met dergelijke uitspraken"...

het is toch helemaal en allang, als het 't ooit geweest is ueberhaupt, niet meer de toon die er toedoet, stelletje Wouters, het gaat om de muziek zélf, IEDERE vorm van kritiek op die godvergeten Allah, Mohammed en het bijbehorende boek is voor sommigen reden om een ander naar het leven te staan of het goed te keuren, stilzwijgend of door met dat schandalige "had je maar niet" aan te komen zetten.

zullen we zoals al gezegd dan ook maar gelovigen, katho, refo, jeho, mosli. joho, voor hun bek rammen omdat zij vinden dat vrouwen ondergeschikt zijn aan de man, je ze geen hand moet geven, homo's een gruwel zijn, de dood verdienen (en ja, het staat nota bene ZWART op WIT in het heilige boek), sex voor het huwelijk gelijk stellen aan hoererij, homo's op 1 lijn zetten met moordenaars, etcetera etcetera, je kan een topic vullen met beledigende uitlatingen en meningen uit de gelovige hoek, pik maar een geloof uit, of er zitten minstens tien opvattingen tussen, die een aanzienlijke bijval genieten, waar de honden geen brood van lusten en vele malen erger of op zijn minst gelijk aan het stellen dat Mohammed niet anders dan een warlord was, een vreselijke man.

"oh, maar hullie doen het ook" gejammer?
NEE, dat is het niet, maar wel een constatering van een mega gotspe.

Wederom wordt van een slachtoffer een dader gemaakt, wederom staan er weer allerlei lui op de achterste benen, omdat het geloof en gelovigen beledigd zouden zijn.
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er worden de laatste tijd met enige regelmaat homo's op straat in elkaar gemept OMDAT het homo's zijn, en de meppers zijn toch met name uit allochtone hoek, en jaaaaa, die gasten mogen dan de moskee niet platlopen, maar vinden wel rechtvaardiging in hun cultuur,geloof, achterban, want tja, homoseksualiteit is toch een gruwel, het staat er toch!!!! gods woord, daar mag niet aan getornd worden, dat mag niet verdraaid worden, niet naar believen geinterpreteerd, niet onderhevig zijn aan de tand des tijds of enige vorm van kritiek want anders!!!!!!!

Ja, Wouter, want anders ga jij de in elkaar gemepte op zijn bekant al gebroken vingers tikken.

Misselijk word je er van.

Wat zei je? homoseksualiteit een gruwel? KNAL MEP SCHOP sterf .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:56:18 #238
3542 Gia
User under construction
pi_52265061
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Alarmerend is kanker zonder meer. Alleen erger voor de niet-Moslim dan voor de Moslim in Nederland, vanwege de slechte eetgwoontes, alcohol, en roken.
Met het kankeren op Moslims bereik jij dus eigenlijk weer niets.
Ach, nou ja, moslims krijgen weer andere aandoeningen. Bijvoorbeeld door gebrek aan vitamine D. Een vitamine die het lichaam zelf maakt onder invloed van zonlicht. De moslimhuid ziet nu niet bepaald veel zonlicht. Vooral de moslima-huid niet. Zo hebben we allemaal wel wat.

Trouwens, ik zie nogal veel moslima's lopen met overgewicht. Is het bij moslims niet juist goed als je een dikkere vrouw hebt. Een teken dat je haar kunt onderhouden?

En dan is het niet erg?

Daarbij wil ik de moslims ook niet de kost geven die allemaal roken en ja, zelfs drinken. Er zijn er trouwens ook zat die ook gewoon frikandellen (VARKENSvlees) eten, met mayonaise.

Maar........o ja,........dat zijn geen moslims!
pi_52265101
Milagro, heb je de laatste tijd nog de website van de PvdA gechekt?

‘Geweld tegen homo’s zwaarder bestraffen’
De PvdA wil dat geweld tegen homo's veel zwaarder wordt bestraft. PvdA Tweede-Kamerlid Lea Bouwmeester pleit er daarom voor dat geweldplegers met discriminerende motieven dubbel zo zwaar worden gestraft en gaat de minister vragen de wetgeving hiervoor aan te passen. Desnoods komt ze zelf met een wetsvoorstel.

http://www.pvda.nl/render(...)10/instanceId/37907/
pi_52265200
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef Toad het volgende:
Milagro, heb je de laatste tijd nog de website van de PvdA gechekt?

‘Geweld tegen homo’s zwaarder bestraffen’
De PvdA wil dat geweld tegen homo's veel zwaarder wordt bestraft. PvdA Tweede-Kamerlid Lea Bouwmeester pleit er daarom voor dat geweldplegers met discriminerende motieven dubbel zo zwaar worden gestraft en gaat de minister vragen de wetgeving hiervoor aan te passen. Desnoods komt ze zelf met een wetsvoorstel.

http://www.pvda.nl/render(...)10/instanceId/37907/
Oh nou, nee dan neeem ik aaaaaaaaaaaaaaalles terug, hoor

[Doe normaal], alsof het enkel daarom gaat.
he tgaat om het schandalige lef te ouwekankerhoeren over gebrek respect en beledigingen tav hun geloof, terwijl dat ongoddelijke pisboek van hun vol staat met allerhande beledigingen, haatzaaiererij, discriminatie aan het adres van anders en ongelovigen en ze zich daarop nog beroepen ook

zo duidelijk voor je, padje?

[ Bericht 1% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 10-08-2007 19:05:43 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')