ik vind revolution part 1 & 2 wel toffe platen ja, jammergenoeg heb ik hem nooit live gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:15 schreef No-P het volgende:
zijn hier ook immortal technique fans?
heb hem nu 2 keer gezien in de melkweg en nu helaas al een hele tijd aan het wachten op zijn nieuwe album.
Zeker!!! Eén van de betere rappers van dit moment. Goede flow, goede boodschap. Jammer dat 'The Middle Passage' zo lang op zich laat wachten...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:15 schreef No-P het volgende:
zijn hier ook immortal technique fans?
heb hem nu 2 keer gezien in de melkweg en nu helaas al een hele tijd aan het wachten op zijn nieuwe album.
Gevloek? Valt wel mee bij IT juist. Nog maar een keer luisteren Tinus!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind Immortal Technique een goede rapper, maar het is geen muziek die ik vaak luister. Daarvoor ligt zijn stijl mij niet helemaal. Je moet maar net zin hebben in al dat geschreeuw en gevloek
Overigens heb ik 'm een jaar of 3 geleden eens live gezien in Breda en dat was gewoon gaaf.
Zal ik doen... als ik in de stemming ben voor gevloek en geschreeuwquote:Op woensdag 12 september 2007 09:39 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Gevloek? Valt wel mee bij IT juist. Nog maar een keer luisteren Tinus!
Murs en Grand Puba lijken mij tof... maar de rest trekt mij niet zo.quote:27 okt SPLASH WINTER EDITION
COMPLETE LINE-UP: Grand Puba, Canibus, Murs, K-Solo, Sean P, Guilty Simpson, Joell Ortiz, Black Milk, Duvelduvel & Butta Verse. host: Biz Markie
AFTERPARTY: Biz Markie, DJ's Edzon, SP, Lil Vic & Shaft.
Melkweg, Amsterdam
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Hellrazor het volgende:
en ik luister veel naar biz markie going off![]()
Damn Biz Markie wil ik wel zien eigenlijk als ie gaat draaien op die after!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kwam zojuist deze tegen:
[..]
Murs en Grand Puba lijken mij tof... maar de rest trekt mij niet zo.
Oh, en kent iemand Curse Ov Dialect?
Dat nummer met die dude van Coldplayquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Damn Graduation is echt vet...geen transcode en dirty.
Vet album..
Cunninlynguistsquote:Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
vet, K-Soloquote:Op woensdag 12 september 2007 17:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kwam zojuist deze tegen:
[..]
Murs en Grand Puba lijken mij tof... maar de rest trekt mij niet zo.
Oh, en kent iemand Curse Ov Dialect?
Niet dat soort downloads plaatsen aub. Strookt niet met de policy.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:33 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe single van Dirty Acres!
[afbeelding]
link: http://blaat
Is verwijderd van youtube zie ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me naar het eerste deel van de freestyle uit de laatste Yo! MTV raps aflevering (met Rakim en KRS-One)?
Ja, dat probleem had ik ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is verwijderd van youtube zie ik.
had hem als favoriet staan.
was volledig legaalquote:Op maandag 17 september 2007 22:26 schreef nipeng het volgende:
[..]
Niet dat soort downloads plaatsen aub. Strookt niet met de policy.
Nah, ik vind eigenlijk alleen Blackstar een goed album..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gaan er nog mensen naar Mos Def, begin december in Amsterdam?
misschien, als ik geld heb en zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gaan er nog mensen naar Mos Def, begin december in Amsterdam?
ik denk dat ik ook niet ga, geen groot van van mos def,quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nah, ik vind eigenlijk alleen Blackstar een goed album..
Dr Octagonquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:17 schreef manny het volgende:
Gisteren today's art geweest in Korso in Den Haag.
Duvel, Kool Keith en nog wat andere activiteiten.
Sfeer was een beetje lafjes, maar wel leuke avond. Supah stond bij Kool Keith op het podium, toen ging het wel even los.
Leuke avond, 14e entree...das ook nog wel te overzien.
Die is inderdaad geweldig. Ik heb onlangs via Ebay de LP gekocht, terwijl ik de CD (reissue) al hebquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nah, ik vind eigenlijk alleen Blackstar een goed album..
Dr. Octagon is het project van Kool Keith samen met Dan The Automater... dat zal gister waarschijnlijk niet het geval zijn geweestquote:
Blackstar 2 komt er ook aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die is inderdaad geweldig. Ik heb onlangs via Ebay de LP gekocht, terwijl ik de CD (reissue) al heb
Maar Black On Both Sides is ook tof hoor.
Ik heb mijn kaartje hoe dan ook al enige tijd binnen.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:46 schreef JimmyJames het volgende:
Brand Nubien One For All is tof.
Beetje dat atcq gevoel.
ah is dat dj shadow. nooit bij stilgestaan eigenlijk terwijl ik het wel kende. tof nummer!quote:Op maandag 24 september 2007 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Yo, ik zocht de muziek uit dit filmpje naar weet het inmiddels al
http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
die cd heb ik hier ook nog. iemand kopen?quote:Op maandag 24 september 2007 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu ff naar Shyheim aan het luisteren, lekkere 90's rap.
Wu Tang Shoalin
shyheim - the lost generationquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:44 schreef krioro het volgende:
zie ik net nadat ik dat dj shadow ding heb gekeken op youtube bij de related links zo 'fast food freestyle' staan, dus ik denk wat is dat dan? nou, dit dus:
![]()
![]()
quote:Na vier jaar hiphop in de late uurtjes valt het doek voor 3VOOR12XL, het radioprogramma van Kees de Koning, Andrew Makkinga en Melvin “Mr.” Wix op 3FM. Genreliefhebbers lijken tegenwoordig hun muziek en informatie op andere manieren te vinden, zo meldt de VRPO. Door een dalende interesse haalt het programma niet meer het benodigde aantal luisteraars.
Hiernaast is er door de muzikale herprofilering van 3FM geen ruimte meer voor hiphop op de zender. De laatste uitzending van 3VOOR12XL, zal die van de uitreiking van de Gouden Greep zijn op 28 december 2007.
quote:23 okt Biz Markie
Area 51 Skatepark, Eindhoven
9 nov Pharoahe Monch
Paradiso, Amsterdam (Jim...)
En 2 december natuurlijk Mos Def
Paradiso.
Pharoahe solo vind ik niks aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Voor de concertgangers onder ons:
[..]
En het is nog bij jou in het dorp ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Pharoahe solo vind ik niks aanhet is wel op mn verjaardag
ja vond t wel ok maar niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En het is nog bij jou in het dorp ook
Maar z'n nieuwe album is goed te doen hoor. Lijkt niet op OK maar toch, lekker album.
edit: hehe... eerst lezen was al reactie..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Pharoahe solo vind ik niks aanhet is wel op mn verjaardag
Sodeju, die is idd fucking goed zeg. Paar skipmomenten (die met dat nare kind) maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
op het eerste gehoor klinkt hij wel tof , alhoewel ik die van PBW beter vind klinken.
Hoe is die vergeleken met Pieces Of Strange? Die vond ik namelijk erg tegenvallen t.o.v. Southernunderground en Will Rap For Food.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe Cunninlynguists album is trouwens ook top, Valley of Death![]()
niemand? was erg Tribe-achtig heb ik gelezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand dat album van die 2 proov gasten al gecheckt?
nope ik heb nog steeds dat album van PBW in mn wisselaar zitten , dat ook deels soundtrack is van de nieuwe 2k sports nba game is , echt een toffe plaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niemand? was erg Tribe-achtig heb ik gelezen
Wu-Tangquote:Wu-Tang Clan mag als eerste The Beatles samplen
Uitgegeven: 3 oktober 2007 07:02
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2007 09:21
AMSTERDAM - In de hedendaagse popmuziek samplet men er lustig op los. Veel oude artiesten verdienen met de recycling van hun muziek zelfs nog een aardig centje. Nu zijn ook The Beatles overstag gegaan. Na het jarenlang tegenhouden van Beatle-samples, mag de Wu-Tang Clan met hun werk aan de slag.Op 8 Diagrams, het eind van dit jaar verschijnende album van de New-Yorkse rapgroep, gaat producer RZA aan het werk met het beroemde White Album-nummer While My Guitar Gently Weeps.
Het resultaat heeft de titel Gently Weeps meegekregen en zal gastbijdragen bevatten van George Harrison's zoon Dhani en Chili Pepper John Frusciante. De raps in het nummer zijn afkomstig van Method Man en Ghostface Killah. De geruchten gaan dat ook Erykah Badu in het nummer te horen zal zijn.
Sample
In eerste instantie leek het even alsof de Wu-Tang Clan het nummer zou gaan coveren, maar inmiddels blijkt dat er aan het origineel van The Beatles zodanig is gesleuteld dat we nu van een sample mogen spreken.
Desalniettemin blijft het bijzonder dat beheerders van de rechten van The Beatles en die van Harrison, die het nummer schreef, in het bijzonder, na jarenlange terughoudendheid nu opeens toestemming geven. Een belangrijke rol hierbij zou gespeeld kunnen zijn door Dhani Harrison, die een grote fan is van de rappers.
Om het resultaat te kunnen horen moeten we wachten tot 4 december, wanneer 8 Diagrams uitkomt.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:51 schreef Brownietje het volgende:
The heart gently weeps-dinges staat op spinemagazine.com ergens.
dus goed zoeken, even naar luisteren en dan weer weg gooien.
maar heb nog niet kunnen luisteren.
http://nl.youtube.com/watch?v=OKI8s7NDrhs
Hij klinkt zeer fijn vind ik.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nou, de generatiekloof zal het niet zijn.. want ik vind het ook hélemaal niets.![]()
Dat heb ik dus ook. Op Mindstate staan echt een paar pareltjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind Mystery Repeats een goed album maar ik vind 'm minder dan Mindstate.
http://www.cduniverse.com(...)he+Hidden+Temple.htmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Is iemand hier bekend met het eerste album van Blac Monks - Secrets of the hidden temple, en zo ja is er misschien ook iemand die mij met een origineel exemplaar kan uphooken??
Ja ik zag hem ook al op bol.com maar ga hem bij de plaatselijke cdboer bestellen. Dacht eigenlijk dat het vrij obscuur was. Blijkt wel mee te vallen dus. Ik vind het wel een vrij dope album.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:58 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
http://www.cduniverse.com(...)he+Hidden+Temple.htm
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1383245&navid=6661
Ik ken het album overigens niet.
Laters!!
AA
Nou ja, de haat. Ik vind het te cheesy voor woorden. De beats.. .dat refrein.. man, dat kan toch nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe nummer is ook dope, snap de haat niet.
Hahaha!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:47 schreef jimjim1983 het volgende:
dan is het nog maar 1 nachtje slapen tot sinterklaas
Telkens als ik nieuwe Wu tracks hoor wil ik het echt graag tof vinden, maar na een minuut luisteren ben ik er al flauw vanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, de haat. Ik vind het te cheesy voor woorden. De beats.. .dat refrein.. man, dat kan toch niet.
Heb je Peanut Butter Wolf ook gecheckt? Vind ik erg goed, zo ook de nieuwe Akir en Aesop Rock ook. Al zij het in iets mindere mate.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Telkens als ik nieuwe Wu tracks hoor wil ik het echt graag tof vinden, maar na een minuut luisteren ben ik er al flauw vanDeze track deed me ook weinig, net als laatste nieuwe tracks die ik van persoonlijke favorieten als Raekwon en Method Man heb gehoord. Alleen Ghostface komt nog met goede shit lijkt 't.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |