Dat waren zaadrestenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:52 schreef Yestuuur het volgende:
kheb een keer een egel opgepakt. ze zijn heul lief, maar wel kleverig van onder. (nee)
Dat schijnt vaker op te gaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Wel voluma hard zetten is een beetje zacht anders.
Neukende egelsquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die egels neuken tenminste.;d;d:d:;!:1:1:!E
![]()
Nee vertel vertel...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Spacehamster het volgende:
Wist je trouwens dat egels tegenwoordig een beschermde diersoort zijn?
egels zijn tegenwoordig een beschermde diersoortquote:
Aah die zijn wat makkelijker dood te trappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:41 schreef Schunckelstar het volgende:
nog effe geduld en dan loopt er zoiets door je tuin
[afbeelding]
![]()
Dat is geen egel maar een buidelratquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zocht een leuk plaatje van een egel. Zie ik dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
Het lijkt me eerder een platrat.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[afbeelding]
![]()
Was ut eerste plaatje bij google afbeeldingen wanneer je zoekt op EGEL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is geen egel maar een buidelrat![]()
Weggehaald?? Of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:45 schreef Biogarde het volgende:
Hij is vorige week weggehaald?
Ik heb ook nooit verteld dat ze aan het neuken warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Op welke foto zijn ze aan het neuken? Ik zie alleen 2 egels naast elkaar
Tub-egel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[afbeelding]
![]()
Das zielig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[afbeelding]
![]()
volgens mij heeft ie te lang in bad gelegen
ja de tekening op de koelkastquote:
ja maar dat was omdat er geen plek meer was want ik had een nieuwe tekening gemaakt van een dinosaurus die ook raketten kon schieten en die was veel stoerder en toen hebben we die van de egel maar weggehaald want die had alleen maar een mitrailleurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:45 schreef Biogarde het volgende:
Hij is vorige week weggehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |