tja, we hebben duidelijk aangegeven hoe het er voor stond.. de dierenambulance verwees door naar onze eigen dierenarts, en onze eigen dierenarts kon niet eerder..quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Nog een keer de dierenarts bellen. Dit klinkt als een spoedgeval.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja, je moet er wel wat druk achter zetten en ook doorpakken als je zelf denkt dat 'ie dat uur niet meer heeft. Taxi bellen, of dierenambulance vragen om je toch direct naar die spoedarts te brengen.
dat gaan we uiteindelijk ook maar die gaf dus aan dat hij pas over een uur tijd heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Geen water meer proberen te geven, denk ik dan. En kun je zelf niet naar de dierenarts? Ik zou met kat en al naar de dierenarts gaan...
Ik zou die kat ook meenemen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zou met kat en al naar de dierenarts gaan...
Ik zou dus echt bij mezelf denken 'dikke l*l, drie bier' en met de taxi heen gaan en die kat gewoon in de spreekkamer neerleggen en zeggen: 'Hij is in shock en ligt op sterven. DOE WAT.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat gaan we uiteindelijk ook maar die gaf dus aan dat hij pas over een uur tijd heeft![]()
maar ga ff bij m'n vriendin kijken of ze het ziet zitten er nou toch gelijk heen te gaan
iig alvast allemaal bedankt, gouden tips zijn natuurlijk nog welkom !
Zou ik niet aanraden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
probeer water te geven.
Dat hebben ze al gedaan, maar dat kwam retour...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
probeer water te geven.
Wie zegt dat het beest niet nog minimaal 5 mooie jaren voor de boeg heeft na een of ander medicament?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Om de kat uit zijn lijden te verlossen...
Sorry als dit stom overkwam.. ik zat ook niet 100% helder voor m'n pc op dat moment..quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef LostFormat het volgende:
Gouden tips, wat wil je nou? Dat wij vanaf hier kunnen zien wat er met dat beest aan de hand is en en hem kunnen genezen?
Hop, naar de dierenarts. Stukken beter om desnoods dat uurtje daar af te wachten dan thuis.
ik zal alle sterkte aan m'n vriendin/huisgenote doorgeven.. Het is haar kat, dus voor haar allemaal nog ff wat zwaarder.. toevallig ben ik dan weer een Fok!-er die op een 'zou er nog iets zijn wat we kunnen doen?'-moment gelijk een topic opentquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:13 schreef tonja het volgende:
Sterkte voor de kat en TS.
Jullie hadden de dierenambulance en de dierenarts al gebeld. Dat was al heel wat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik zal alle sterkte aan m'n vriendin/huisgenote doorgeven.. Het is haar kat, dus voor haar allemaal nog ff wat zwaarder.. toevallig ben ik dan weer een Fok!-er die op een 'zou er nog iets zijn wat we kunnen doen?'-moment gelijk een topic opent![]()
Groot gelijk, baat het niet dan schaad het nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik zal alle sterkte aan m'n vriendin/huisgenote doorgeven.. Het is haar kat, dus voor haar allemaal nog ff wat zwaarder.. toevallig ben ik dan weer een Fok!-er die op een 'zou er nog iets zijn wat we kunnen doen?'-moment gelijk een topic opent![]()
Paniekzaaier. Steek jij elke dag je kop in de kattebak om te speuren naar bloed? Kan ook net zo goed een buitenkat zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef Armageddon het volgende:
Die is dus gewoon vergiftigd.
Een kat van 2 gaat niet zomaar van de één op de andere dag bloed pissen namelijk.
We horen het wel wat het was dan hè?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Paniekzaaier. Steek jij elke dag je kop in de kattebak om te speuren naar bloed? Kan ook net zo goed een buitenkat zijn.
Goed om te horen dat het meevalt btw.
De assistente dacht dat dat met gruis(?) te maken had, maar daarvoor zou ie al enkele dagen goed ziek moeten zijn geweest en 2 dagen terug was ie nog springlevend en levendig as ever...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken bloed in de urine niet als symptoom van vergiftiging.
Daarom vind ik het ook zo raar. Benieuwd wat de uitslag is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
De assistente dacht dat dat met gruis(?) te maken had, maar daarvoor zou ie al enkele dagen goed ziek moeten zijn geweest en 2 dagen terug was ie nog springlevend en levendig as ever...
Leuk beestje en nog maar 2quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Maartel het volgende:
[afbeelding]
Het lieve beestje is nog maar 2.. hoop dat ie nog lang te gaan heeft!
Ik zal het laten weten als er nog meer duidelijk is (100% helder vond ik de arts nog niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |