tja, we hebben duidelijk aangegeven hoe het er voor stond.. de dierenambulance verwees door naar onze eigen dierenarts, en onze eigen dierenarts kon niet eerder..quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Nog een keer de dierenarts bellen. Dit klinkt als een spoedgeval.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja, je moet er wel wat druk achter zetten en ook doorpakken als je zelf denkt dat 'ie dat uur niet meer heeft. Taxi bellen, of dierenambulance vragen om je toch direct naar die spoedarts te brengen.
dat gaan we uiteindelijk ook maar die gaf dus aan dat hij pas over een uur tijd heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Geen water meer proberen te geven, denk ik dan. En kun je zelf niet naar de dierenarts? Ik zou met kat en al naar de dierenarts gaan...
Ik zou die kat ook meenemen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zou met kat en al naar de dierenarts gaan...
Ik zou dus echt bij mezelf denken 'dikke l*l, drie bier' en met de taxi heen gaan en die kat gewoon in de spreekkamer neerleggen en zeggen: 'Hij is in shock en ligt op sterven. DOE WAT.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat gaan we uiteindelijk ook maar die gaf dus aan dat hij pas over een uur tijd heeft![]()
maar ga ff bij m'n vriendin kijken of ze het ziet zitten er nou toch gelijk heen te gaan
iig alvast allemaal bedankt, gouden tips zijn natuurlijk nog welkom !
Zou ik niet aanraden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
probeer water te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |