Ik studeer International Tourism And Management... En moet dus in een hotel stage lopen.. Werk in de Reserveringen (Back-Office)..quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat doe je voor stage dan? Eigenlijk? Als ik dat mag vragen?
bedoelde whitelightningquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik blijf nog even hoor
Of jij moet natuurlijk weggaan nu
Ik denk dat ik rond een uurtje of 5 maar een dvdtje ga kijken ofzo. Dan is er ook bijna niemand meer op kantoor dus kan ik rustig met mn voeten op het bureau gaan zitten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
bedoelde whitelightning![]()
Jij blijft tot 7 yeah!
Oh god.. Klinkt als heaven!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uurtje of 5 maar een dvdtje ga kijken ofzo. Dan is er ook bijna niemand meer op kantoor dus kan ik rustig met mn voeten op het bureau gaan zitten...
Bijna goed ja. Als er nog bier bij betrokken was dan was dat het ook wel jaquote:
May i ask you what kind of work you do?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bijna goed ja. Als er nog bier bij betrokken was dan was dat het ook wel ja
Zucht voor de zoveelste keer....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
May i ask you what kind of work you do?
Enige heaven hier is dat ik me vol mag vreten hier..
Bij mij kan mn baas meekijken op mijn scherm. Maar hij zei vandaag nog. WAt hebben wij het toch eigenlijk relaxed. Beetje gamen of Forum-en en downloaden en chatten. Verder hebben we weinig te doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:50 schreef Lynx666 het volgende:
Mijn enige heaven is dat er niemand direct op mijn scherm kan kijken..
Ben hier echt vrij om te doen wat ik wil doen. Als ik maar mn werk doe als dat er is (oftewel als de telefoon gaat) Verder maakt het hun weinig uit. Meestal download ik hier even een DVD met newsleecher zodat ik die savonds kan kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, hier zijn ze ook de moeilijkste niet. Maar een héle dag FOKkend en youtubend bezig te zijn, dat hou ik liever voor mezelf
dat ligt hier dan weer in de ijskastquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bijna goed ja. Als er nog bier bij betrokken was dan was dat het ook wel ja
Reeeeeeeeeeeeeeechtsquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinks
Ja hier ook maar dat is voor de vrijdag middagenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ligt hier dan weer in de ijskast
motooooooooooooooortje!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinks
puik man! zo goed als afquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
motooooooooooooooortje!
Hoest met je huissie??
En wat ga je in Arnhem doen ? ook werken ? of ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik man! zo goed als af![]()
maar zit nog even 3 daagjes in Den haag bij mn ouders ivm werk
maar vanaf donderdag woon ik er dan ook echt![]()
Ja maar vind het leuk als je het uitlegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zucht voor de zoveelste keer....
Werk op een helpdesk bij een bedrijf wat bijna alles doet op gebied van ICT. Tenminste we maken websites. Hosten die Websites en geven de klanten daarbij een Computer of Laptop met daarbij alle service als er iets defect is. Ben ook verantwoordelijke voor collega's die bij de klanten langsgaan voor het bespreken van die websites of het fixen van die computers. Maak dus elke dag werk aan voor die lui (op papier zodat ze weten wat ze moeten doen) en mail het dan door.
Enige werk wat ik de laatste tijd dus doe is dus dat werk aanmaken en doormailen. Dat is meestal 15 minuten werk ofzo en de rest van de dag kan ik betaald FOK!ken omdat er amper telefoontjes komen
Het internet is er hier veel te traag voor. Moet het ook delen met 60+ manquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben hier echt vrij om te doen wat ik wil doen. Als ik maar mn werk doe als dat er is (oftewel als de telefoon gaat) Verder maakt het hun weinig uit. Meestal download ik hier even een DVD met newsleecher zodat ik die savonds kan kijkenje moet toch wat om het tot 19.00 uit te houden hier
Ach het was weer een minuut werk ...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar vind het leuk als je het uitlegt![]()
studerenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat ga je in Arnhem doen ? ook werken ? of ?
Kan hier ongeveer met 600 kb/s downloaden dus met 1.5 uur heb ik een dvd binnen ofzo... Even branden en dan op mn eigen pc afspelen... 2 weken geleden heb ik harry potter 2 en 3 gekekenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het internet is er hier veel te traag voor. Moet het ook delen met 60+ manEn die hebben ook niet veel te doen denk ik zo... Even de lijn voor een paar uurtjes 100% belasten zal men niet in dank afnemen
En ik weet ook niet wat hun policy is wat betreft illegale downloads
.
Dan begint het echte leven dus weerquote:
Leuk zeg! Ga je Den Haag daarna niet erg missen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik man! zo goed als af![]()
maar zit nog even 3 daagjes in Den haag bij mn ouders ivm werk
maar vanaf donderdag woon ik er dan ook echt![]()
Ach, thuis heb ik ze des te sneller binnen, dan vul ik hier m'n tijd wel met het systematisch afslijten van de F5 knop. Ook genoeg tijd om hier leuke trailers van films te kijken die ik daarna thuis kan downloadenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan hier ongeveer met 600 kb/s downloaden dus met 1.5 uur heb ik een dvd binnen ofzo... Even branden en dan op mn eigen pc afspelen... 2 weken geleden heb ik harry potter 2 en 3 gekeken
Thuis gaat het inderdaad nog sneller maar hier heb ik toch niets te doen, en als het saaier wordt op FOK kan ik een dvdtje gaan kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, thuis heb ik ze des te sneller binnen, dan vul ik hier m'n tijd wel met het systematisch afslijten van de F5 knop. Ook genoeg tijd om hier leuke trailers van films te kijken die ik daarna thuis kan downloaden
ik denk dat het studeren het echte leven even is weer voorlopigquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan begint het echte leven dus weer
Of was fulltime werken nou het echt leven... ik snap het niet meer![]()
Je kunt ook gewoon jezelf eerst ff natgooien met water en dan op de fiets stappenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef CasB het volgende:
Pffft, ik hoop dat het hier ook gaat regenen zo...Kan ik straks lekker door de regen naar huis fietsen
Denk dat je harder moet werken tijdens school dan wanneer je moet werken. Die ervaring heb ik wel tenminstequote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat het studeren het echte leven even is weer voorlopig![]()
ik weet niet of ik Den Haag ga missen.. mn huisje iig niet denk ik..quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ga je Den Haag daarna niet erg missen dan?
Gave motor ook
nou, waar ik eerst zat moest ik ook hard werken, maar dat is niet erg eigenlijk.. gaat de tijd ook wat sneller..quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk dat je harder moet werken tijdens school dan wanneer je moet werken. Die ervaring heb ik wel tenminste
*giert het uit terwijl ze meezingt*quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oh my god !!! dit moeten jullie horen.
Komt net en of andere buitenlandse collega naar me toe zegt ie :
Mijn email geit zit vast...
ik : HUH je wattus ????
hij : Mijn email geit
ik : WTF lul je waar heb je het over ??
hij : Als je je oren open doet dan weet je wat ik bedoel. Iedereen kan hier toch mailen. Nou als ik wil mailen loopt hij vast.
ik : OOOOOOH je bedoeld outlook !
hij : Ja dat bedoelde ik kon niet op het woord komen dus vandaar email geit
Pfff... ik had mn P in twee jaar. Echte studenten bakken er niks vanquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, waar ik eerst zat moest ik ook hard werken, maar dat is niet erg eigenlijk.. gaat de tijd ook wat sneller..en HBO moet goed te doen zijn voor me, hoop niet dat het zo intensief is als WO
want wil ook wel genieten van mn weer student zijn enzo
![]()
(al ga ik wel proberen om mn P in een keer te halen
![]()
)
Whehe, ik kan hier moeilijk iets met veel geluid bekijken, zit hier met nog 8 andere hardwerkenden. Koptelefoon gaat ook niet, want ik moet wel aanspreekbaar blijvenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Thuis gaat het inderdaad nog sneller maar hier heb ik toch niets te doen, en als het saaier wordt op FOK kan ik een dvdtje gaan kijken
Of de lama's via het internet, dat is ook altijd nog wel leuk om te doen
Klinkt goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet of ik Den Haag ga missen.. mn huisje iig niet denk ik..
zaterdagavond en gisteravond in mn nieuwe thuis geweest, en het is al zo vertrouwd (heb heel veel spullies mee kunnen nemen) en mnlief
woont nu 23 km bij me vandaan in plaats van 150
dus denk dat 't wel goed gaat komen
hoe is 't eik met u?
Ik ben geen lamzakquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:20 schreef Deceit het volgende:
Eigenlijk zijn we maar een stelletje lamzakken he...
ik moest toch archivieren.. Heb me reserveringen nog nie af.. :S oehhhh Officieel nog meer 1 uur en 10 minuten!
Roken op de WCquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:22 schreef Deceit het volgende:
HET IS WEER ZOVER!!! MIJN DAGELIJKSE RITUEEL!!
Ik ga ff roken op de wc
Omdat hij niet naar buiten mag voor een quick smoke?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Roken op de WC
Waarom op de WC als ik vragen mag
goh dat ken ik alleen dan door mijn stem te horen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:33 schreef Lynx666 het volgende:
Nou begrijp ik waarom ik het zo rustig heb..
Ik schijn problemen op te kunnen lossen door er alleen maar naar te kijken.
Collega riep me voor een probleem, kon ie het euvel niet meer reproduceren.
And another minute well spent.
Iedere roker heeft recht op een rookpauzequote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Omdat hij niet naar buiten mag voor een quick smoke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |