Wat jij zegt, die vegen de vloer aan met die PABO mongolen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ie ongelijk heeft?
Je moet als leraar/lerares verdomde sterk zijn. Is het niet omdat paps en mams een taalachterstand hebben en die koters buiten laten lopen tot 22:00, dan is het wel dat paps en mams allebei werken en het kind naar de kinderdump gooien.
De leraar/lerares moet buiten het lesgeven ook nog de opvoeding van het kind op zich nemen. De kinderdump doet het niet, en de Nederlandse maatschappij is niet als de marrokaanse dat als een kind wat flikt dat ie de lul is.
En als ik nu naar de pabo studenten/afgestudeerden kijk is een goed deel vals/hele homo of een labiel kind die niet kon kiezen. Yeah right, daar ben je van onder de indruk als klein streetwise/opvanghuiswise van onder de indruk.......NOT
Precies, mijn broertje sprak met zo'n boeren accent, elke keer als hij dat deed schold ik hem verrot. Tegenwoordig spreekt hij bijna ABNquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Mijn broertje stotterde vroeger als een gek. Elke keer gaf ik hem een stoot voor z'n harses als ie stotterde. Na vier weken was het over.
Discipline is the magic wordquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Mijn broertje stotterde vroeger als een gek. Elke keer gaf ik hem een stoot voor z'n harses als ie stotterde. Na vier weken was het over.
d'r is niks mis mit 'n boer'n accent joah!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, mijn broertje sprak met zo'n boeren accent, elke keer als hij dat deed schold ik hem verrot. Tegenwoordig spreekt hij bijna ABN
Wel als je op een iets hoger niveau dan boerenlul wilt werkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:52 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
d'r is niks mis mit 'n boer'n accent joah!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Strychnine het volgende:
Van de week werkte ik in het restaurant, en daar was een jongetje van 7, Jordan.
Hij wilde graag helpen met het eten en drinken naar de tafel brengen, gewoon een beetje meehelpen. Op een gegeven moment vroeg ik wat voor kleur rietje hij wilde en wat voor kleur zijn zusje zou willen, en toen zei ik met een knipoog toen hij niet kon kiezen: ik zou er lekker 2 nemen als ik jou was
En als antwoord kreeg ik 'ik weet niet of mijn moeder dat goed zou vinden'.
Dit kind was zo ontzettend goed opgevoed, het was gewoon een genot om hem en zijn zusje van 3 bezig te zien. Ze aten met mes en vork (wat ik tegenwoordig nog maar weinig kinderen onder de tien zie kunnen) en hielden hun mond als de volwassenen praten. 1 van mijn honden en de baas zijn hond waren ook, en er werd netjes gevraagd of ze de hond mochten aaien, enzovoort.
Ik heb 's avonds denk ik zeker nog een half uur met mijn moeder over die 2 kinderen gepraat, dat ik het zo ontzettend leuk vind om 2 van zulke kids te zien, maar dat je tegenwoordig jammer genoeg nooit meer zulk soort kinderen ziet. Het is allemaal lawaaierig, het jankt na 3 minuten al omdat het wil gameboyen oid....
Echt, als ik zie hoe sommige kinderen tegen hun ouders/omgeving doen schaam ik me dood, wat ben ik dan blij dat ik een ouderwetse, degelijke opvoeding heb gehad. Ik kreeg gewoon een tik voor mijn billen als ik wat fout deed, en als mijn vader me eens een klap gaf, had ik hem ook echt verdiend, en ik heb er niks aan overgehouden
Alles is tegenwoordig kindermishandeling, als een moeder in dorp loopt met haar kind, en het kind rent weg en de moeder roept boos dat het kind NU hier moet komen, zie je gelijk al die blikken van andere mensen, zo van 'die doet lelijk tegen haar kind'. En dat is alleen boos roepen, dan moet je na gaan als een kind in het openbaar een tik op de vingers krijgt.
Dan wordt gelijk Jeugdzorg gebeld
Eigenlijk moeten zulke mensen gewoon te werk gesteld worden in 1 van hun marxistische heilstaten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Als ik rare blikken van andere mensen zou krijgen dan gaf ik die ook nog even een fijne corrigerende tik voor de harses. Geitewollensokkenvolk.
Het zou beter zijn als jij nooit kinderen neemt inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef l3laster het volgende:
nou als vader had ik dat kind allang gedumpt tering...het zal maar van jou zaad komendat kreng kenker....wat ben je dan genaait
En daarom moet ook accut het bevruchtingsbewijs ingevoerd worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Pino_666 het volgende:
Misschien als je de hele documentaire hebt gezien, zal je begrijpen dat ze een niet al te makkelijke jeugd heeft gehad..... TS is een kortzichtige idioot....
Is die hele docu nog ergens te zien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Pino_666 het volgende:
Misschien als je de hele documentaire hebt gezien, zal je begrijpen dat ze een niet al te makkelijke jeugd heeft gehad..... TS is een kortzichtige idioot....
yes... www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:52 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Is die hele docu nog ergens te zien?
Ik vroeg me even af wat je bedoelde met bevruchtingsbewijs... ff gegoogled en 3 hits.... alle 3 posts van jou... geenstijl&fok....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En daarom moet ook accut het bevruchtingsbewijs ingevoerd worden.
Dank je.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:53 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
yes... www.uitzendinggemist.nl
op precies te zijn: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=24&md5=2aa75470c497954440fb8b95d8311d95&sq=groep
Ik heb ook geen makkelijke jeugd gehad maar ik doe niet "kanker" voor elk zelfstandig naamwoord pleuren, mensen uitschelden en doen alsof ik een achterlijke beaukiteau ben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Pino_666 het volgende:
ij roel ij no.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af wat je bedoelde met bevruchtingsbewijs... ff gegoogled en 3 hits.... alle 3 posts van jou... geenstijl&fok....maar ik weet nog steeds niet wat je bedoelt.
FOK!ker van de week: Armageddonquote:"Als je een lening wil dan moet je een stapel formulieren invullen. Waarom niet als je een kind wilt?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |