Speciaal voor jou heeft NASA er een gemaakt, zullen vast ook wel weer high resolution foto's gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:00 schreef MissHobje het volgende:
he verdorrie gemist
Niemand ff een screenshot gemaakt>?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef sander89 het volgende:
Tering heb loskoppeling vanmiddag gemist van het ISS, hij gaat landen(verwacht) 21 August 2007 18:30 (NL tijd).
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:33 schreef -CRASH- het volgende:
Nog minder dan een uur voor De-Orbit Burn
Jep nasa tv...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Te volgen op nasa.tv neem ik aan?
Nou ben ik een leek wat landingen betreft (heb wel al een aantal keer een lancering gekeken op nasa.tv), maar hoe moet ik me dat voorstellen? Staan er bij Maleisie camera's opgesteld, of is dat onmogelijk omdat niet op 100km nauwkeurig gezegd kan worden waar hij door de dampkring komt? [evil-modus]dus hebben ze beelden als ie zou ploffen door dat gaatje in het hitteschild[/evil-modus]quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Jep nasa tv...
Over minder dan een uur worden de afremraketten ontstoken ( bij Maleisië )
en dan duurt het nog een uur tot de landing
Ze weten aardig precies waar die door de dampkring komt maar volgens mij is dit boven de VS, maar het maakt ook niet uit waar die precies door de dampkring gaat op zoon afstand kan je hem toch wel zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nou ben ik een leek wat landingen betreft (heb wel al een aantal keer een lancering gekeken op nasa.tv), maar hoe moet ik me dat voorstellen? Staan er bij Maleisie camera's opgesteld, of is dat onmogelijk omdat niet op 100km nauwkeurig gezegd kan worden waar hij door de dampkring komt? [evil-modus]dus hebben ze beelden als ie zou ploffen door dat gaatje in het hitteschild[/evil-modus]
Wordt dat eigenlijk niet op zenders als BBC live uitgezonden? Kwestie van de beste kwaliteit te hebbenquote:
Kan jij me eens de link geven van de plek waar je deze ground tracks vindt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:52 schreef -CRASH- het volgende:
Ze gaan voor plan 201
Daarbij zal de shuttle
niet over Dean vliegen
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |