dat niveau is veel te laag voor ons tochquote:
hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat niveau is veel te laag voor ons toch![]()
IQ, momentopname, plus zegt niets over het normale functioneren![]()
Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:
Vrouw met inboedel en aanhang zoekt man met woning....![]()
en bedankt he! "vriend"![]()
wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik vind het niks, datingsites enzo.quote:wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef QueenR het volgende:
ja uiteraard, maar ik vind het toch wel heel "lastig" hoor. Beetje iemand op een profieletje beoordelen of ze leuk zijn of niet.
Maar het is wel van nu he. Ik heb ook zo'n profiel, maar doe er eigenlijk helemaal niets meezo raar
Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.
voor met name de wat meer verlegen mensen is het wellicht dé uitkomst.
Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.
Maar ook 1 overeenkomst. En laat dat nu net mijn punt zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...
voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaatquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?quote:wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
Lijkt me wel makkelijk. Lekker vanuit je luie stoel...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaat![]()
[..]
Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?![]()
hola! ¿como estas?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.![]()
ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!
(wil mijn spanjaardje terughahahah)
het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:
ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!
Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeft
quote:
en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Toch hoor je vaak genoeg dat een stel elkaar gevonden heeft via zo'n profielensite. Al kan ik me vaak niet aan de indruk onttrekken dat het dan gaat om mensen die koste wat kost een partner moesten hebben, dus ms is dat de truuk wel als je via een profielensite wil slagen: leave your standards at the doorstep....
Dan ga je eerst webcammenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.
Maar ik zal dat profiel eens een tijdje laten staan zien wat het brengt
Onkruid vergaat niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
dat gaat niet lukken gok ik
(ga maar weer de tuin in, onkruid heeft heerlijk geleefd de afgelopen weken)
Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.quote:wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
De tekst is wel orgineel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:
Vrouw met inboedel en aanhang zoekt man met woning....![]()
en bedankt he! "vriend"![]()
nee anders zou ik het hier niet vertellen tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.
Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:
Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |