is in de hele stadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermmm wacht ff hoor
die stinkende donkerzwarte gatverdammigheid is toch alleen in de Stairway begreep ik?Of is het overal in de stad?
Vanuit Rotterdam of Nijmegen maakt het niet echt uit, Utrecht of Bredaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:47 schreef JDude het volgende:
[..]
De vraag is alleen of iedereen bereid is hierheen te reizen.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef Ynske het volgende:
en ik blijf wel thuis
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoaa laten we het maar gewoon op Utrecht houden ook, eigenlijk
Dan heb je het niet over utrecht, dat is GEEN grote stadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil me ook best verschansen in de stationsrestauratie heur
Maar misschien willen er wel wat plattelandsjies de Grote Stad zien en zo
Wel een MOOIE stadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over utrecht, dat is GEEN grote stad
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
maar er moet toch wel ergens een tentje te vinden zijn waar je ook als niet-vleermuis naar binnen mag en zo?
In NL zijn sowieso geen grote steden, maar op NL's niveau gezien doet Utrecht nog leuk mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je het niet over utrecht, dat is GEEN grote stad
Eindhovenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsjeblieft [afbeelding]. Dan Breda.
omdat ik zowieso moet werken, dus later zou komenquote:
Tuurlijk wel joh gekkie. We zitten maar te grappen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
omdat ik zowieso moet werken, dus later zou komen
en vleermuizen blijkbaar niet welkom zijn
Kee. Berlijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
In NL zijn sowieso geen grote steden, maar op NL's niveau gezien doet Utrecht nog leuk mee.
Dat staat nergens heurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
Ja de PimpelExpressquote:
Dat staat er niet hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik zowieso moet werken, dus later zou komen
Jullie hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de PimpelExpress
alleen dan zijn we al ketszat eer dat we halfweg zijn
Vrijdag tussen 18.00 en 18.30 Khao San Road, Bangkok toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Maar tijdsperiode en afspreekplek zijn dus oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |