Ja, heb ik ook uit de COS begrepen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:52 schreef Kinga het volgende:
Ik heb begrepen dat Cora vanavond komt?
Daarom gaat ballekleuter ook nog maar eens nichterig op het keukenblad liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
wat? ik zit te luisteren naar de mensen die totaal niet onzeker zijn![]()
WIE? Of is dat Nix z'n laatste bijnaam?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef farceman het volgende:
wel leuk dat Jaap en huub samen een plan gaan verzinnen om Brina zijn date te verzieken.
Hoop dat date snel begint
ik heb het Palma vanmorgen horen oplezen, ze had het programma in haar handquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook uit de COS begrepen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarom gaat ballekleuter ook nog maar eens nichterig op het keukenblad liggen.![]()
![]()
![]()
gelukkig... ik zit op mijn werk dus heb blokjesstreams... kan misschien iemand een cap maken??quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:14 schreef Casshern het volgende:
nou ze hebben in ieder geval wel veel lol weer met z'n 2-en
ja en dan wil ze dat er modellen komen voor dennix zodat nadia jaloers wordtquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:15 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft het plan om een lingerie-party te organiseren om Nadia te dissen vanwege haar onzekerheid.
Aaah, Huub Terror gaat ook al naar een niveau'tje ala Nix.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:08 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik denk dat ik er de komende dagen maar een sport van ga maken om op de vreemdste plaatsen te gaan liggen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:15 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft het plan om een lingerie-party te organiseren om Nadia te dissen vanwege haar onzekerheid.
jij doet me zo aan Robert2006? denken, alleen is die verzot op Amanda.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:16 schreef FdW het volgende:
Ik vrees dat Lieke - ondanks dat ze weet dat hij niet deugt - nog steeds verliefd is op die dwergmarmot.
Nog 1 keer je grote muil opentrekken huppeltje, en dan is het passe defini.![]()
Zo'n vergelijking ben ik niet blij meequote:Op maandag 6 augustus 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
jij doet me zo aan Robert2006? denken, alleen is die verzot op Amanda.
Ik denk zeker dat Dennis op zijn minst biseksueel is en van mannen zou kunnen genieten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis moet toch homo zijn? Hij gedraagt zich echt zo vaag tegenover Nadia en andere vrouwen.
pluspuntje voor Amanda..... en die kan ze goed gebruiken in mijn statistiekenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:40 schreef mazaru het volgende:
Brian wil proberen of de "dames' van de bikinicontest met Dennix willen daten.
Amandel vind het niet goed, want het is de boyfriend van Nada.
Dan zegt Brian "nou, wat ik wou uitleggen, is dat we moeten kijken of ze Huub van Lieke af kunnen pakken"
Amandel verbaasd me heel erg door te zeggen dat ze dat ook niet wilt hebben
Vanwaar toch die haat naar Lieke van iedereen daar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Amanda: Nicky vindt iedereen leuk, zelfs Lieke.
Voor een deel groepsgedrag: je voelt je lekkerder in een groep waarin iedereen het met elkaar eens is. Anderzijds is Lieke anders, en niet altijd even bescheiden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vanwaar toch die haat naar Lieke van iedereen daar?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
Vanavond komt kok Jan Willem kreeft en inktvis bereiden.
je hoort amanda en Brian vaak genoeg zeggen dat ze haar nep vinden en amanda zei gisteren nog dat ze Lieke niet echt aardig vond. Zelfs Huub zei nog dat hij haar soms nep vindt. Misschien zit er echt iets in. Als ik het beoordeel op de streams zou ik haar ook zwaar irritant vinden als ik met haar in 1 huis zou moeten zitten (dat geldt trouwens voor elke wannabee-miljonair)quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vanwaar toch die haat naar Lieke van iedereen daar?
Jeetje FdW. Je begint irritant te worden. Vind je een aardige ouderequote:Op maandag 6 augustus 2007 16:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarom gaat ballekleuter ook nog maar eens nichterig op het keukenblad liggen.![]()
![]()
![]()
Ik sta daar echt van te kijken, normaal gesproken pakt ze alles aan om Huub en Lieke te pestenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef Desii het volgende:
[..]
pluspuntje voor Amanda..... en die kan ze goed gebruiken in mijn statistieken![]()
Ik lees het al een tijd niet meer. Jammer, maar het is inderdaad steeds hetzelfde.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Jeetje FdW. Je begint irritant te worden. Vind je een aardige ouderevent met snor
maar please, wees eens wat minder eenzijdig?
![]()
![]()
Ik zou ze ook niet graag als kostganger hebben, ik geloof dat ik alleen Huub zou kunnen verdragen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
je hoort amanda en Brian vaak genoeg zeggen dat ze haar nep vinden en amanda zei gisteren nog dat ze Lieke niet echt aardig vond. Zelfs Huub zei nog dat hij haar soms nep vindt. Misschien zit er echt iets in. Als ik het beoordeel op de streams zou ik haar ook zwaar irritant vinden als ik met haar in 1 huis zou moeten zitten (dat geldt trouwens voor elke wannabee-miljonair)
Ja Ik vermoed dat ze een andere reden heeft. Bang dat brian voor een van de dames zal bezwijken?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik sta daar echt van te kijken, normaal gesproken pakt ze alles aan om Huub en Lieke te pesten![]()
Ik doe nooit mee aan eeuwigdurende ruzies over COS openingen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees het al een tijd niet meer. Jammer, maar het is inderdaad steeds hetzelfde.
Er moet haast wel wat meer achter zitten, ik geloof nooit dat het uit naastenliefde isquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik vermoed dat ze een andere reden heeft. Bang dat brian voor een van de dames zal bezwijken?
Zit je wel dwars he, mensen die hier meer bijdragen dan Lieke 'topvrouw' noemen en Huub 'huppeltje'. Zet ook eens een ander plaatje op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee aan eeuwigdurende ruzies over COS openingen...![]()
Ik zou het met Lieke waarschijnlijk wel uit kunnen houden, mogelijk met Huub ook nog en met Jaap alleen maar als hij normaal doet... er zit genoeg in die jongen maar hij heeft zoveel verknalt door dat achterlijke terrorgedrag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
je hoort amanda en Brian vaak genoeg zeggen dat ze haar nep vinden en amanda zei gisteren nog dat ze Lieke niet echt aardig vond. Zelfs Huub zei nog dat hij haar soms nep vindt. Misschien zit er echt iets in. Als ik het beoordeel op de streams zou ik haar ook zwaar irritant vinden als ik met haar in 1 huis zou moeten zitten (dat geldt trouwens voor elke wannabee-miljonair)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |