quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
die slapen vannacht vast weer bij elkaar
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
200 graden hoor ik net.
En dat 3 keer per dag. Die is voor haar 40e kaal.
Lieke weet inmiddels voldoende van huppeltje om de muur te verstevigen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
[..]
ze moet haar muurtje nog afbreken, en nadenken of ze wel verder wil enz. enz.
![]()
dit was gewoon mond op mond beademing.... oefenen voor de BHV-cursus
Hij was duidelijk op slag verliefd op die krullebol.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Huub is bijzonder in zijn nopjes met de nieuwe kapper.
Moet hij goed zeggen.Nu zien we die kapper nooit meer terug.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Huub is bijzonder in zijn nopjes met de nieuwe kapper.
Het lijkt me heel plezierig als er eens iemand binnen komt die niet plat ordinair is (Palma, Mayday) en automatisch op de hand van het plebs. Het lijkt me ook leuk als het eens iemand is die erover mee kan praten, zoals Stanley kon.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij was duidelijk op slag verliefd op die krullebol.![]()
Zou het nog helpen dan dat Nadia en Amanda hem ook leuk vonden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet hij goed zeggen.Nu zien we die kapper nooit meer terug.
Lieke heeft geen krullen.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij was duidelijk op slag verliefd op die krullebol.![]()
nee, tenzij Cora vanavond niet voor Jaap komt maar voor Dennisquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:30 schreef Disana het volgende:
Jaap en Huub hebben zin in de date van Dennis, Jaap heeft wel wat ideetjes (psychisch). Weet iemand wanneer die date komt?
Ha ha, dat zou een grap zijn. Ik heb blijkbaar gemist dat Dennis de dates uitzocht; Cora zat daar vast niet bijquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, tenzij Cora vanavond niet voor Jaap komt maar voor Dennis
de travoos zijn uitgefeest in a'dam kunnen zo doorfeest in DGK met Dennixquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:30 schreef Disana het volgende:
Jaap en Huub hebben zin in de date van Dennis, Jaap heeft wel wat ideetjes (psychisch). Weet iemand wanneer die date komt?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Huub snapt niet dat Jaap zich er zo bij neerlegt dat Dennis en Nadia een koppeltje ze zijn. Nadia is heeft een zwak voor Bwian.
Zou Nadia niet per definitie een beetje stoken in relaties van vriendinnen door wat te flirten met het vriendje?quote:
Het is gewoon een t-ringwijf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou Nadia niet per definitie een beetje stoken in relaties van vriendinnen door wat te flirten met het vriendje?
zou best kunnen, ze zoende huub ook al, de sloerie. Maar ik denk dat ze echt dr zinnen op Bwian heeft gezet, ze blijft proberen zijn volledige aandacht op te eisen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou Nadia niet per definitie een beetje stoken in relaties van vriendinnen door wat te flirten met het vriendje?
Huub en Jaap hebben het nu ook over Nadia en Brian. Zou het zo opvallen? Ik schakel maar eens over.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou best kunnen, ze zoende huub ook al, de sloerie. Maar ik denk dat ze echt dr zinnen op Bwian heeft gezet, ze blijft proberen zijn volledige aandacht op te eisen.
Dat valt mij dus al een tijdje op, maar ik denk niet dat het alleen maar een aandachttekort is, denk echt dat het haar wel degelijk om Bwian te doen is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is gewoon een t-ringwijf.
Ze vraagt net ineens aan Brian of hij Tamara (die ex) nog gesproken heeft. Spoor je dan niet! of hoe zit dat.Als er eentje jalours is dan is het die BIATCH van een Nadia wel..beetje stoken want ik krijg te weinig aandacht. BAH BAH!
![]()
Dat is waar, aandachtsziek is ze ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is gewoon een t-ringwijf.
Ze vraagt net ineens aan Brian of hij Tamara (die ex) nog gesproken heeft. Spoor je dan niet! of hoe zit dat.Als er eentje jalours is dan is het die BIATCH van een Nadia wel..beetje stoken want ik krijg te weinig aandacht. BAH BAH!
![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat vanaf een 3.5 miljoen je redelijk lekker kan leven zonder te hoeven werken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub heb je tientallen miljoenen euro's nodig om nooit meer te hoeven werken.
Jullie....wij...jullie....wij... blablabla etcquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:53 schreef Marrije het volgende:
Brian vindt het raar. Nadia wil graag flirten. brian zegt: dat is onschuldig omdat je hem niet aan je lichaam laat? Nadia: niet eens zoenen!!!! Brian hmmmm. Bwian denkt vast nog even terug aan het moment waarop Nadia hem op zijn mond kuste na de rel.
idd leuk.... mag die 2 samen welquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef farceman het volgende:
wel leuk dat Jaap en huub samen een plan gaan verzinnen om Brina zijn date te verzieken.
Hoop dat date snel begint
wat? ik zit te luisteren naar de mensen die totaal niet onzeker zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:02 schreef Casshern het volgende:
hehe huub wil wat met amanda's hondjes gaan uithalen
hij weet nog niet wat, maar hij zal ze geen pijn doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
wat? ik zit te luisteren naar de mensen die totaal niet onzeker zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |