Omdat het ook niet waar was.Dennis dacht dat ze nu in dat huis zou zitten.En als dat echt zo was dan was dat niet zo netjes om dat over de streams te gooien,want zoiets moet toch geheim blijven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
daaraan zie je dat Huub ook een voorkeurspositie heeft, Dennsi mocht het van de FEBO niet gebruiken
zegt Dennis.... mij klonk het als een leugen in de orenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
daaraan zie je dat Huub ook een voorkeurspositie heeft, Dennsi mocht het van de FEBO niet gebruiken
Nadia was aan het klagen dat ze amanda nooit meer zag, amanda beaamde dit waarop Nadia zonder geluid Brian zeiquote:
Uiteraard. Hij is er gewoon te schijterig voor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
[..]
zegt Dennis.... mij klonk het als een leugen in de oren
oh... aha...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Nadia was aan het klagen dat ze amanda nooit meer zag, amanda beaamde dit waarop Nadia zonder geluid Brian zei
Zie het alweer voor me, zoiets: "Mannieeeee...boehoeehoeee"quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
oh... aha...![]()
gaat Nadia zeker weer huilen vanavond
Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij helemaal niets heeft, maar de boel gewoon loopt op te jutten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zat ik me ook te bedenken. Je zou toch een emmer water over d'r kop gooien!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik vraag me af hoe die kapper zich voelt. hij is klaar met het kapsel, gaat nadia weer tangen.
Ik hoop dat ze bij het verlaten van de kapsalon struikelt en in het zwembad terecht komtquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik vraag me af hoe die kapper zich voelt. hij is klaar met het kapsel, gaat nadia weer tangen.
zielig doen etc is begonnen, langzaam zal ze afstand nemen van alles en iedereen totdat de toneelhaak definitief isquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef blomst het volgende:
Lieke maakt zich wel druk om haar afvallen.
Verteld het tegen iedereen dat ze 0,8 kg is afgevallen.
Stanley heeft volgens mij de dag van z'n leven. DGK fan, streamer - welhaast groupie. En dan ineens een halva dag in de villa en met iedereen praten. Wel leuk overigens, want hij kan met de Miljonairs meepraten. Hij kent hun verhalen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Kapper heeft contact gehade met Eric (kleine wereld) via Hyves.
Lieke slaapt een nacht in een ander bed en het kindje huppelstra heeft nachtmerries...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij vertelde over een hele complexe en chaotische droom ..... Het huis (de villa) was ingestort en werd opnieuw opgebouwd. Er liepen allemaal moeders met gillende kinderen rond en toen was hij jankend wakker geschrokken.
Damn wat loopt ze er weer als een hoer bij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen slechte outfit voor een serveerstertje
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom komen die 2 niet terug de kooi in???quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef mootie het volgende:
Eric en Nena hebben gezoend dit weekend![]()
Bedoel je niet Nicolaas ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
Waarom komen die 2 niet terug de kooi in???
Heb al nooit begrepen waarom Nathanael ineens weer terug was...
Geef Eric en Nena dan ook een 2de kans .... toch?
zou ook kunnen... in ieder geval wastie terug en waarom is mij nog steeds niet bekend...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedoel je niet Nicolaas ?
Dat was meest waarschijnlijk een compromis om de financiele kwestie te regelen, die liep van zijn 50.000 euro bonus uit de eerste week. Zo'n beetje het afwentelen van een mogelijke juridische kwestie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou ook kunnen... in ieder geval wastie terug en waarom is mij nog steeds niet bekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |