Oh? Heb gewoon halve liters gehad tijdens Testamentquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was inderdaad teringdruk, maar wel supergaaf! Leek trouwens of ze qua drankvoorziening niet helemaal waren berekend op een gemiddeld metalconcert, die halve liter glazen waren halverwege Deluzion al op.![]()
Zaterdag speelden ze op Elsrock in Rijssen, was goed te merken dat die kerel fiks door een kaakchirurg onder handen was genomen. Greep steeds naar zijn wang en alles en na afloop direct wegwezen in busje waarbij hij zijn ontzettend gezwollen kaak vasthield van de pijn. Maar wel eff daar gestaan en alles gegeven, dat dan weer wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:18 schreef Soli het volgende:
godverdegodver... Vrijdag zou ik naar Nevermore gaan, maar de zanger heeft zijn verstandskiezen laten trekken. Hoop dat ze nog een keer terugkomen.
Heb je Non-Divine ook gezien? Hoe waren die?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Zaterdag speelden ze op Elsrock in Rijssen, was goed te merken dat die kerel fiks door een kaakchirurg onder handen was genomen. Greep steeds naar zijn wang en alles en na afloop direct wegwezen in busje waarbij hij zijn ontzettend gezwollen kaak vasthield van de pijn. Maar wel eff daar gestaan en alles gegeven, dat dan weer wel.
Dream Evil was gaaf overigens en Scar Symmetry.
Volgens hun eigen site komen ze maar 1x in NLquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Monolith het volgende:
Die Machinehead tour ziet er ook wel aardig uit, waar komt die precies?
Ja, wat hij zegt, ben het toch weer vergeten blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Monolith het volgende:
Oh was Elsrock dit weekend alweer? Nou ja dan volgend jaar maar eens gaan.![]()
Op zich leuk, maar volgens ticketmaster 42.5 euro exclusief servicekosten. Dat is me net iets te veel eigenlijk. Ga liever voor een paar dagen later 27.5 euro naar Six Feet Under, Nile, Finntroll en Belphegor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens hun eigen site komen ze maar 1x in NL
The Black Crusade Updated 08.13.07
MACHINE HEAD / TRIVIUM / DRAGONFORCE / ARCH ENEMY / SHADOWS FALL
11.30 - Amsterdam, NET - Heineken Music Hall
Goed ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar volgens ticketmaster 42.5 euro exclusief servicekosten. Dat is me net iets te veel eigenlijk. Ga liever voor een paar dagen later 27.5 euro naar Six Feet Under, Nile, Finntroll en Belphegor.![]()
Saai, eentonig en in lelijke witte pakjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
Heb je Non-Divine ook gezien? Hoe waren die?
Het is Fins inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:11 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat betekent je sig? Het lijkt Fins, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
Oew dat is zuur! Ik wil ze ooit ook eens zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:27 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Teringhoeren Nevermore afgelast afgelopen vrijdag... fucking Warrell Dane verstandskiezen... Maar ach het leven gaat door, snel naar Eindhoven terug gegaan effe gethrashed in Dynamo. Wel jammer, ik ging voor de 8e keer Nevermore kijken. Volgende keer beterz
Podium in Hardenberg en Lucky in Rijssen hebben toch regelmatig leuke metalconcertjes. Verder zijn er ook nog wel andere / kleinere zalen in de buurt die in mindere mate metaloptredens boeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:15 schreef Koenholio het volgende:
Hahaha, herinneringen aan het ophalen!
De enige concerten waar ik heen ben geweest zijn Bob Dylan en The Misfits (i know).
Maar ik ben sowieso niet zo'n concertganger, ik woon in het Oosten dus het is allemaal best ver weg en dan ben ik vaak te lui om slaapplaatsen te regelen enzo.
Maar ik denk dat dit me zeker wel gaat bevallen.![]()
Ach, das nog geen 10 euro per band! Valt best mee, mijns inziens! Ik heb dan ook al een kaartje...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar volgens ticketmaster 42.5 euro exclusief servicekosten. Dat is me net iets te veel eigenlijk.
Ik vond het een rotband... Niet mijn ding. Veel van hetzelfde en weinig inspirerende nummersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
Heb je Non-Divine ook gezien? Hoe waren die?
Zeker niet! Misschien ga ik wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef Djaser het volgende:
20 Euro voor een band als Iced Earth is helemaal niet duur.
Hm, toch waren ze CD van de maand in de aarschok. Jammer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:49 schreef Soli het volgende:
[..]
Ik vond het een rotband... Niet mijn ding. Veel van hetzelfde en weinig inspirerende nummers
dus je vond Soulfly goed omdat je fan bent? Meestal is het andersom.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:24 schreef Heatseeker het volgende:
Met name Soulfly en Die apokalyptische reiter vond ik persoonlijk erg goed. Nou is dat van soulfly ook wel logisch want daar ben ik toch wel fan van.
Je kunt best fan zijn van een band die er live (soms) niets van bakt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 06:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
dus je vond Soulfly goed omdat je fan bent? Meestal is het andersom.
Ik vind fan altijd zo'n eng woord!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt best fan zijn van een band die er live (soms) niets van bakt natuurlijk.
Ik houd er ook niet van. Elke band heeft naar mijn mening betere en mindere albums hoewel sommige bands natuurlijk veel meer betere albums hebben, terwijl andere bands weer vrij veel mindere albums hebben. Fan impliceert een beetje dat je kritiekloos alles van een band geweldig vindt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind fan altijd zo'n eng woord!
Waar luistert jouw vriendin naar? Misschien leuk om eens een henna tattoo van Iced Earth op je arm te laten zetten (en beweren dat hij echt is natuurlijk).quote:Ik vind Slipknot goed, maar live bakken ze er weinig van. De show is leuk hoor, maar het live geluid ligt mijlen ver van het cd geluid.
Ik ga ook naar Iced Earth, in mijn eentje waarschijnlijk. Ik sta hier in mijn omgeving toch behoorlijk alleen met mijn muzieksmaak op dat gebied!Iemand een lift nodig?
![]()
Mijn vriendin vind me een nerd omdat ik naar Iced Earth en Blind Guardian luister en heeft liever niet dat ik ermee te koop loop!![]()
Ik luister al standaard metal zolang ik kan terugdenken, maar het eerste grote evenement was Wacken! dit jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:07 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Oew dat is zuur! Ik wil ze ooit ook eens zien.
3 December wordt mijn eerste metalconcert
En dat terwijl ik al (nou ja, 'al'...) 4 jaar metal luister.
Dat is wel een heel gaaf idee inderdaad! hahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Monolith het volgende:
Waar luistert jouw vriendin naar? Misschien leuk om eens een henna tattoo van Iced Earth op je arm te laten zetten (en beweren dat hij echt is natuurlijk).![]()
En dan vind ze jou een nerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is wel een heel gaaf idee inderdaad! hahaha
We hebben allebei een brede muzieksmaak, 60's, 70's, foute nummers, oude rock enz.
Maar ik trek toch meer naar de wat hardere muziek terwijl voor haar System of a Down toch echtwel de max. is.
Ja, vrouwen en hun gedachtenkronkels..!?!quote:
zo'n 80% van de blackmetal bands haalt de naam of bijnamen van bandleden uit LOTR. En evil dat ze zijn....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef ThE_ED het volgende:
Varg had ook allemaal dingen uit LotR gehaald, how nedry is that!
Volgens een of andere dude op inet is de meest evil band ooit Cirith Ungol. En idd, LOTR. Ze speelden echter geen black metal. Wat het wel was is men na 25 jaar nog niet achter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
zo'n 80% van de blackmetal bands haalt de naam of bijnamen van bandleden uit LOTR. En evil dat ze zijn....
Ik heb ff gezocht en meteen een CD'tje besteld!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens een of andere dude op inet is de meest evil band ooit Cirith Ungol. En idd, LOTR. Ze speelden echter geen black metal. Wat het wel was is men na 25 jaar nog niet achter.
quote:"Death of the Sun" on disc 2 is the version that originally appeared on Brian Slagel's first Metal Massacre CD. I found this comment by the band interesting, "I think it was the best on on the album. Our song was faster than Metallica's, go figure!"
quote:However, Baker's style is more aggressive and certainly a precursor to the early thrash and death bands that would soon be dominating the metal scene. The disc starts off with the classic "Blood and Iron", a fast and furious heavy metal romp. From there on the heaviness never really lets up. "100 MPH" is one of the more infectious tracks on the disc. After a three minutes of non stop headbanging, the song will stick in your head like super glue.
Aha. Ik ken Moonsorrow (een van mijn favoriete bands) en ik ken redelijk wat Fins, maar laat ik net Verisäkeet een kutalbum vinden en in de knoop raken door een aparte woordvolgorde en een woord wat ik niet ken (ain..? zal vast wel weer een afkorting zijn van het een of anderquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:05 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Het is Fins inderdaad.![]()
Komt van het nummer Kaiku van Moonsorrow. Het betekent "Het lied van onze voorouders/voorvaderen weerkaatst/echo't/galmt/....".
Nee, vertel meer! Is het folk metal?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Demons is wel aardig ja, voor de rest vind ik darkest hour net zo leeg overkomen als haste the day.
Ow kent iemand hier de utrechtste trots hymir? (niet dat heidevolk achtige gedoe die vroeger zo heette)
Nee, volgensmij een soort black metal met wat toetsenbord dingetjes (een paar bandleden hebben op mijn school gezeten), ikzelf zit niet echt in de black metal maar vind het dus helemaal het einde, maar een mening is welkom over wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, vertel meer! Is het folk metal?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |