Tuurlijk. Mijn vriendin gaat mee.quote:
Dat zou best een goede match zijn. Toen met Ugly Kid Joe vond ik Whitfield wel super.quote:Currently Whitfield Crane is one of a few candidates possible to be the lead singer of the New York thrash metal band Anthrax.
De man kan best een moppie zingen, zie ook de NIB-cover die UKJ gedaan heeft. En Whitfield heeft nog bij Life Of Agony gezeten, da's ook andere koek. Puur vanwege het image van UKJ zullen mensen hem afschieten, onterecht wat mij betreftquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, ik lees net op wikipedia:
[..]
Dat zou best een goede match zijn. Toen met Ugly Kid Joe vond ik Whitfield wel super..
Als iemand dat niks kan schelen dan is het een Anthraxfan wel. Anthrax zelf is ook nogal belachelijk bij tijden. Nee, ik denk dat dat een goede match is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:02 schreef Mark het volgende:
Puur vanwege het image van UKJ zullen mensen hem afschieten, onterecht wat mij betreft
ja, en daarom kwam er aardig wat kritiek op Corey Taylor, toen het er op leek dat hij bij Anthrax zou gaan zingen...........quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als iemand dat niks kan schelen dan is het een Anthraxfan wel.
van beide.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vanuit de Anthraxachterban of van elders?
en dit rijmt dus totaal niet met wat je net zegt, dat het Anthraxfans niks zou kunnen schelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe goed Corey ook kan zijn, Slipknot en Stone Sour hebben hem in een bepaald hoekje gedrukt.
Bron:Blabbermouthquote:ANTHRAX has abandoned plans to utilize the services of SLIPKNOT/STONE SOUR frontman Corey Taylor on its next album due to scheduling conflicts with Taylor's other projects. ANTHRAX is said to be currently looking for a new singer to join the fold, although this has not yet been officially confirmed by the band or its management.
Ik vond ;t leuk toen ik 13 wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Panzerfaust87 het volgende:
[..]
Omdat ik toentertijd 14 was, en dat soort muziek toen leuk vond, lijkt me duidelijk. Sindsdien is mijn smaak wel iets verbeterd, vind ik.
Vanochtend even vluchtig beluisterd en klinkt weer erg veelbelovend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef Syb-rund. het volgende:
Nieuwe album BTBAM Colors is nu al uitgelekt, holy fuck, gewoon.. te goed.. te mooi, beter gezegd, onbeschrijfbaar.![]()
Echt damn, die venters zijn goden, met elk album beter en beter.
Zeker beter dan alaska, en dat album was ook al vet![]()
Dit is zeker het beste album van het jaar![]()
Nu nog wachten tot 18 sept tot ie in de winkel is![]()
Disclaimer: Vele smillie gebruik wegens extreem goed album
bronquote:DEN HAAG - De bij death-metalzangers populaire zangtechniek 'grunten' is funest voor de stem. In het Nijmeegse Radboudziekenhuis staan al diverse grunters onder behandeling met oedeem en poliepen op de stembanden. Wie de techniek verkeerd blijft toepassen kan zijn stem helemaal verliezen. Logopedist Piet Kooijman van het Universitair Medisch Centrum St. Radboud in Nijmegen, ziet de toenemende populariteit van de zangtechniek onder de jeugd met lede ogen aan.
,,Ik behandel nu al aardig wat grunters. Als de populariteit blijft toenemen, verwacht ik een toestroom van nieuwe patiënten. Veel jongeren beginnen er ongetraind aan. De klachten komen pas na enkele maanden.''
Grunters brengen een atonaal, hard grommend en schreeuwend geluid voort, met een onderaards, dreigend effect. Vanavond vindt in Den Haag de tweede editie van het Nederlands Kampioenschap grunten plaats.
Je moet ;t op de goede manier doen, maar dat is ook zo met praten, anders verneuk je je stembanden gewoon vet hard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij moet je het gewoon op de juiste manier trainen, sommigen grunten al heel lang en hebben "geen" last...
Elders las ik weer dat het juist een misvatting is dat je je stembanden er mee verpest.
Wie zegt dat je een gruntleraar nodig hebt? Je moet alleen weten hoe je het best je stem kan gebruiken zonder je stembanden te verkloten, en daar kan een logopedist of zangleraar heel goed mee helpen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:40 schreef ThE_ED het volgende:
Idd is een logopedist of zanginstructeur misschien aan te raden, maarja er zijn niet echt veel gruntleraren.
ik weet niet hoe goed logopedisten of zangleraren bekend zijn met "grunten" en de specifieke techniek daarbij, toevallig las ik gister ofzo nog een stukje over een zangdocente die wel ondermeer gespecialeerd is in metalzangers en -grunters. Veel van haar collega's vonden dat eigenlijk geen zingen (en metal überhaupt geen muziek blijkbaar) en hielden zich daar uit principe niet mee bezig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat je een gruntleraar nodig hebt? Je moet alleen weten hoe je het best je stem kan gebruiken zonder je stembanden te verkloten, en daar kan een logopedist of zangleraar heel goed mee helpen.
Of het grunten wordt niet populairder, maar wordt het wel populairder onder grunters om dit getraind te doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Monolith het volgende:
Oud nieuwsberichtje, maar ik had het nog niet eerder gezien.
[..]
bron
Wist trouwens niet dat de populariteit van grunten aan het toenemen was.
Ik vraag me uberhaupt af of daar nou echt onderscheid tussen wordt gemaakt door medici (tenzij ze stiekem naar metal luisterenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
Maar hoe zit het met de screams?
Denk het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me uberhaupt af of daar nou echt onderscheid tussen wordt gemaakt door medici (tenzij ze stiekem naar metal luisteren).
Marco heeft toch een eigen band? Een of andere viking metal bandje ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef ThE_ED het volgende:
Lol @ Nieuwe Nighwish Single, de versie van Amaranth met Marco op Zang is leuk.
Die gast moet echt een eigen band hebben
oh wacht; http://www.metal-archives.com/band.php?id=4339
Dan gaan wij werken met folk muzikanten uit allerlei windstreken. Beetje zoals wat Blöf heeft gedaan, maar dan minder gay.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jullie ook vijf albums uit hebben en wereldberoemd zijn
Ik heb er zin in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef MM-Luna het volgende:
Oh I was lost![]()
Maar gevonden! Morgen Testament![]()
Tofquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan gaan wij werken met folk muzikanten uit allerlei windstreken. Beetje zoals wat Blöf heeft gedaan, maar dan minder gay..
Er spelen 2 bands maar Burgerweeshuis regelt het meestal wel zo dat je de laatste treinen kunt halen. Verders ehmss.. volg de metaalhoofden? Je moet in ieder geval de weg oversteken, rechtdoor lopen.. en bij dirk supermarkt ligt het vlakbij in mijn herinnerring hehe. Nouja het is iig vlakbij en er zijn vaak genoeg lui op straat die het weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Artanis1 het volgende:
Vandaag Testament!
Twee vragen:
-Hoe kom je van 't station Deventer naar 't Burgersweeshuis? Route zou fijn zijn.
-Hoe lang duurt zo'n concert ongeveer? Moet om 23:15 weer op 't station zijn om de laatste trein te pakken, dus ja..
Ik ook, ik ookquote:
Die hebben een album gemaakt en overal op de wereld (afrika, china etc etc) met lokale artiesten gespeeld. Cool concept, maar als je het afdraait hoor je eigenlijk alleen Blöf. Beetje jammer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
TofIk weet niet wat Blöf heeft gedaan trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |