Mensen hebebn vaak negatieve dingen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
Waarom zou je jezelf moeten veranderen voor iemand anders???
Want zo komt het wel een beetje over...
Van die 3 is luiheid nog het makkelijkste te trainenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen hebebn vaak negatieve dingen?
Doorzettingsvermogen
Luiheid
Kut gedrag
Weet ik veel, kan je echt wel allemaal trainen in ieder geval.
"Dit is al de derde keer deze week dat je je werk niet goed doet, we zijn alweer klanten kwijtgeraakt! Hoe wil je dit absurde gedrag rechtvaardigen?!"quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
Waarom zou je jezelf moeten veranderen voor iemand anders???
Want zo komt het wel een beetje over...
Ja, maar dan moeten ze die dingen dus trainen voor jou, omdat jij het als negatief ervaart...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen
Luiheid
Kut gedrag
Haha, dan krijg je vast eenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"Dit is al de derde keer deze week dat je je werk niet goed doet, we zijn alweer klanten kwijtgeraakt! Hoe wil je dit absurde gedrag rechtvaardigen?!"
'Zo ben ik nu eenmaal.'
Op dat antwoord wachtte ik alquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"Dit is al de derde keer deze week dat je je werk niet goed doet, we zijn alweer klanten kwijtgeraakt! Hoe wil je dit absurde gedrag rechtvaardigen?!"
'Zo ben ik nu eenmaal.'
waarom zou je je ergeren aan de eigenschappen die jezelf ook hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen
Luiheid
Kut gedrag
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha, dan krijg je vast eenreactie
Het is gewoon een argument van niksquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou je je ergeren aan de eigenschappen die jezelf ook hebt?
doe gewoon je ding en kijk niet zo vaak om je heen. dat doen hardlopers ook niet zo snel als ze de 100 meter bereiken.
En zo is dat, soms ben je gewoon te geniaal voor 't werk wat je doet om je huis te betalen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Op dat antwoord wachtte ik al
Als je er dan zelf niks aan doet, dan heeft de baas de mogelijkheid je te ontslaan in het meest extreme geval. Dus jij bent dan je baan kwijt. Wil je je baan terug hebben, zal je er wat aan moeten doen. Dus dan moet je jezelf veranderen, om die baan terug te krijgen. Anders is het tenslotte je eigen probleem dat je zonder werk zit.
je kampt zelf met exact dezelfde problemen, wat is je stelling dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is gewoon een argument van niks
Mensen die hun problemen uit de weggaan.
Pest die jongen niet zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kampt zelf met exact dezelfde problemen, wat is je stelling dan?
Ik ben het wel met je eens... Een beetje doorzettingsvermogen mag best wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is gewoon een argument van niks
Mensen die hun problemen uit de weggaan.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kampt zelf met exact dezelfde problemen, wat is je stelling dan?
Dat is het sleutel woord.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof je niet kan veranderen
Je kunt ongveer 95% van je eigenschappen trainen maar dan moet je er wel iets voor doen![]()
Klacht: Mensen die zeggen ''zo ben ik nu eenmaal'' ter verdediging
Die anderen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens... Een beetje doorzettingsvermogen mag best wel.
Ditzelfde soort mensen verwacht natuurlijk wel weer heel wat van anderen, omdat ze zelf niets veranderen/ willen/ doen... want ja, zo zijn ze nu eenmaal...
Precies. En daar kom je vanzelf achterquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens... Een beetje doorzettingsvermogen mag best wel.
Ditzelfde soort mensen verwacht natuurlijk wel weer heel wat van anderen, omdat ze zelf niets veranderen/ willen/ doen... want ja, zo zijn ze nu eenmaal...
oh nou dat dacht ik... omdat elk mens met problemen kampt.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Je kunt ongveer 95% van je eigenschappen trainen maar dan moet je er wel iets voor doen![]()
Sinds wanneer verander je dan niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is het sleutel woord.
Niet veranderen.
Ja, ik ben ook best lui maar ik zeg niet als argument ''zo ben ik nu eenmaal''quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh nou dat dacht ik... omdat elk mens met problemen kampt.
nu snap ik je punt pas. je hebt gelijk. mensen die zich de kanker roken en zuipen en dan hun dierbaren vertellen dat ze kanker hebben, maar er niks aan kunnen doen omdat ze nou eenmaal zo zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook best lui maar ik zeg niet als argument ''zo ben ik nu eenmaal''
Het wordt lulliger als je veel rookt , veel zuipt en geen kanker krijgt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu snap ik je punt pas. je hebt gelijk. mensen die zich de kanker roken en zuipen en dan hun dierbaren vertellen dat ze kanker hebben, maar er niks aan kunnen doen omdat ze nou eenmaal zo zijn.
volgens mij niet. dat is jouw mening.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het wordt lulliger als je veel rookt , veel zuipt en geen kanker krijgt.![]()
Dit forum is wel een mooie afspiegeling wat dat betreft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die klagen dus altijd over de 'veranderlozen'... want ja, zo zijn ze nou eenmaal.
Het lijkt me eerder lulliger als je niet zuipt en rookt en dan toch kanker krijgt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het wordt lulliger als je veel rookt , veel zuipt en geen kanker krijgt.![]()
Om die schitterende openingspost.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom moet gij lachen meneertje?
UIteraard... want zo is dit forum nou eenmaalquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dit forum is wel een mooie afspiegeling wat dat betreft.![]()
Ja inderdaad en met mij nog vele mensen over dit onderwerp.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij niet. dat is jouw mening.
dat is de wraak van rokers die genoeg hebben van het gezeik van 'meerokers'.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder lulliger als je niet zuipt en rookt en dan toch kanker krijgt...
huidkanker, teelbalkanker, oogkanker, slokdarmkanker, botkanker, etc...
Je ken geluk hebben in 't leven of pech, helaas is 't oneerlijk verdeeld soms.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder lulliger als je niet zuipt en rookt en dan toch kanker krijgt...
Karmakanker dus...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is de wraak van rokers die genoeg hebben van het gezeik van 'meerokers'.
karma...
Niet zo op iedereen kankeren helpt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad, met minder stress leven is het meest gezonde wat een mens kan doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet zo op iedereen kankeren helpt.
Als je zegt:"Zo ben ik nu eenmaal" wil dat gewoon zeggen dat je het zelf wel prima vindt zo...voor jou moet er dus blijkbaar achteraan gezegd worden "Take it or leave it" ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Dat is te zien aan je avatarquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo simplistisch geredeneerd dat ik er om moest lachen van triestheid
''Zo ben je nu eenmaal''quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo simplistisch geredeneerd dat ik er om moest lachen van triestheid
Je doet wat aan hoe/wie/wat je bent.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer verander je dan niet?
Als je goed traint is er een kleine kans dat je terugvalt. Verschilt natuurlijk wel per persoon. Je hoeft niet overal aanleg voor te hebben maar je kan het zeker wel trainen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je doet wat aan hoe/wie/wat je bent.
Dat wil niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk bent.
Tuurlijk veranderen mensen ook, maar het is niet zo dat dmv trainen iemand per definitie kan veranderen.
Vaak vallen mensen toch terug in oude gewoontes (spelling anyone)
Maar het karakter verander je niet. Je traint het alleen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je goed traint is er een kleine kans dat je terugvalt. Verschilt natuurlijk wel per persoon. Je hoeft niet overal aanleg voor te hebben maar je kan het zeker wel trainen.
Mastrubatie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:43 schreef mymoodfentje het volgende:
wat nou trainen en zelfreflectie, flikker op met je drang alles aan jezelf altijd maar proberen te verbeteren, lijkt wel 1 grote mastrubatie op deze manier![]()
Uiteindelijk is alles aangeleerd gedrag, dus je kunt het zeker wel conditionerenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maar het karakter verander je niet. Je traint het alleen.
Zo vat ik het hierboven genoemde op
idd,daar ben ik al best goed inquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van die 3 is luiheid nog het makkelijkste te trainen
Vooral dat jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:21 schreef Igen het volgende:
Vooral erg zijn mensen die zeggen: "Ja als zij een probleem met mijn gedrag heeft, dan moet zij maar veranderen, want ik ben nu eenmaal zo!"
Dan ben ik erg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:21 schreef Igen het volgende:
Vooral erg zijn mensen die zeggen: "Ja als zij een probleem met mijn gedrag heeft, dan moet zij maar veranderen, want ik ben nu eenmaal zo!"
Mensen die veranderen omdat anderen vinden dat het moet lach ik harder uit eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Waar heb ik gezegd dat het moet? Hun argument klopt gewoon niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die veranderen omdat anderen vinden dat het moet lach ik harder uit eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |