Vast. Je kan veel over Chuck zeggen, maar niet dat de plot niet verschrikkelijk voorspelbaar zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Casey die Chuck koud moet gaan maken? Ben benieuwd of Walker hierachter gaat komen en hem nog probeert te redden oid!!
Ben ik het volledig mee eens. Maar in de VS hebben ze daar bijna nooit het lef voor. Daar moet alles wat een beetje succes heeft altijd eindeloos gerekt worden i.p.v. het een natuurlijk einde te geven.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:17 schreef dapluiz het volgende:
Zow dat was weer voorlopig de laatste, gelukkig komt Chuck straks zeker weten terug
Maar ze gaan zeker wel hard ja, maarja, liever 1 goed seizoen dan 3 mindere en uitgerekte seizoenen.
quote:Op zondag 9 december 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
niet laatste van het seizoen, wel even de laatste van voorlopig ivm die baggerprogrammeringen van december ()
In december vinden ze het fijn om alles te gaan herhalen enzo geloof ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
![]()
Hoe? Huh? Baggerprogrammering van december in Amerika?
Ik kon al geen nieuwe aflevering vinden
Die snelheid zorgt er wel voor dat elke aflevering boeiend is en dat er plotwendingen zijn. Ik heb liever één goed seizoen, waar je om kunt lachen en wat je nog wel een keer zou willen zien, dan dat ze concessies maken om twee matige seizoenen neer te zetten.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geen idee let niet zo op de intersect plaatjes, dat is imo toch random shit.
Vond het ook een erg leuke aflevering.
Maar met de snelheid waarmee ze door de verhaallijnen gaan, vraag ik me af of ze van plan zijn maar één seizoen van Chuck te doen. Want met deze snelheid blijft er niet veel materiaal over voor nog een seizoen.
Met het eerste ben ik het compleet met je eens. Over het tweede heb ik dus mijn twijfels.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Die snelheid zorgt er wel voor dat elke aflevering boeiend is en dat er plotwendingen zijn. Ik heb liever één goed seizoen, waar je om kunt lachen en wat je nog wel een keer zou willen zien, dan dat ze concessies maken om twee matige seizoenen neer te zetten.
Toch denk ik niet dat er met de huidige snelheid geen materiaal meer is om een tweede seizoen te maken. Dat ligt echt aan de creativiteit van de makers/schrijvers. En de mogelijkheid tot karakterontwikkeling is natuurlijk schier eindeloos, net als de mogelijkheid om nieuwe karakters en nieuwe plotwendingn te introduceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik ook een [14.gif] gevoel bij heb. Ook wordt er iets gezegd over datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik dan weer nogal een-gevoel bij heb. Maar ik vertrouw de schrijvers en ga ervan uit dat aan het eind van één, misschien twee afleveringen de status quo weer mooi in balans is.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
Fijne serie hequote:Op zondag 6 januari 2008 19:57 schreef Houniet het volgende:
goeie shit dit!
straks aflevering 7 kijken
en damn die uit aflevering 4 volgens mij, met die rooie haren en der lichte ogen
Welke roodharige chick bedoel je dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:07 schreef Houniet het volgende:
ja vind het erg leuk, thnx voor de tip!
ik ga even uitzoeken hoe die chick heet
Ze staat iig niet bij imdb tussen de cast...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:41 schreef Mirel het volgende:
Die ene waar casey iets mee had
nee iddquote:Op maandag 7 januari 2008 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze staat iig niet bij imdb tussen de cast...
volgens mij ben ik er destijds via via achter gekomen.. moet ik ff diep in mijn geheugen gaan graven..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |