abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52351502
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:06:26 #127
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52352430
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Wel ja .
pi_52361663
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:22:27 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_52368852
Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:47:17 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_52369670
Nieuwe apparatuur van NUTID

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52370340
Gerechtigheid, meisje dat ons hielp was nieuw en had naar chef gebeld, die zei doe maar geld terug voor de planken en bevestiging want voor staanders gaat niet meer nadat ze al een pas hebben. Namen we geen genoegen mee, chef laten komen, hij snapte t wel na een tijdje zeuren, ging even overleggen met meisje en uiteindelijk hele bedrag terug. Als je zeurt krijg je uiteindelijk wel je zin.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:42:42 #132
36431 bleiblei
pi_52371780
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op? .
pi_52372018
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:49:42 #134
36431 bleiblei
pi_52372067
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
Joh, laat je je niet kisten... Sommige mensen hebben niet door hoe het in de "echte wereld" gaat .
pi_52372847
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
[..]

Wel ja .
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

NUTID is echt een super serie!

die afzuigkap is ook geweldig inderdaad!

[ Bericht 33% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:09 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52372901

Onderdeel van de nieuwe kerstrange...

Verkrijgbaar in 47cm en in 90cm...

[ Bericht 59% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:56 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:35:16 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_52380319
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

woensdag 15 augustus 2007 @ 08:54:09 #138
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_52380925
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

pi_52381802
Van de week weer allemaal inkopen bij Ikea gedaan
Maar nu zag ik bij de Ikea in Utrecht dat "schilderij" van Times Square met die gele taxi's
Deze wil ik graag kopen, maar Delft is beter te doen voor mij.
Op de site staat die niet, maar weet iemand hier of deze ook in Delft te koop is??
pi_52381967
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef baniekje het volgende:
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:59:41 #141
36431 bleiblei
pi_52385060
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
  Moderator woensdag 15 augustus 2007 @ 15:24:04 #142
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_52391541
Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:04:22 #143
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_52392953
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
pi_52394236
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
Ja spreien zowieso en vaak zijn ze nog groter zodat ze over het bed heen vallen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52396487
In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_52397698
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
pi_52398687
Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
dikte 34 mm
150 cm breed
en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
kijk ik ernaast of?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_52399851
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:38:47 #149
36431 bleiblei
pi_52401023
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
Vind ik er cheap uit zien .
Maar das mijn mening natuurlijk...
pi_52406431
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
[..]
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')