Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de catalogus ook binnen trouwens
vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
Hallo IKEA Utrecht hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.
Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
ik dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...
en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is die net nieuw...
maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...
ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
ooooow okej... naja t wordt niet echt een serie... ja een eetkamerserie, maar geen IKEA breede serie...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.
Niet zo zeer de tafel, maar de serie
heeft je moeder duidelijk verteld dat het probleem aan onze zijde lag? dus niet alleen gezegd datz e het verkeerde meegenomen had en open gemaakt? als je het uitlegt zoals het hier krijg je volgens mij echt wel gewoon cash terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.
Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
ik ben ook zo'n tutmus hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Tsurany het volgende:
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld gevenMaar dacht t niet.
Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?
Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen.Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?
Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?
Dankjewel! Geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat
Shop ze morgen
die lamp liet ik kapot vallen en dat was een ongelukje en vanaf 12uur daar staan, met een personeeltekort, 50 wachtenden, lastige probemen is echt slopend. Ow wacht ik dacht dat ik met een persoon van 30 ofzo te maken had maar je bent amper ouder dan ik.. dat verklaardquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Tsurany het volgende:
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
Verwachten dat IKEA personeel de werkgever oplicht, en dan ook nog verwachten dit te kennen geven in dit topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd overquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Ah, ik wil toch 58cmquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
Wel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd overnet alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.
-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af![]()
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe apparatuur van NUTID
[afbeelding]
heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
tis vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliestEn ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
Joh, laat je je niet kisten... Sommige mensen hebben niet door hoe het in de "echte wereld" gaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis vakantiewe hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, ik wil toch 58cm. Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
[..]
Wel ja.
NUTID is echt een super serie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe apparatuur van NUTID
[afbeelding]
heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op?.
Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef baniekje het volgende:
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?
Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).
Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....
altijd leuk rondneuzen bij Ikea!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...
Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
Wat is daar in hemelsnaam mis meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op?.
Ja spreien zowieso en vaak zijn ze nog groter zodat ze over het bed heen vallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Hele rare vraag misschien...
Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?![]()
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.
Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
Vind ik er cheap uit zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaam mis mee. En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...
(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |