levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:
Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?
Mevrouw aan telefoon: Ja, dat zit er dik in!
kortom! Dikke bummer! En maar kijken of er een andere kleur is die te doen is..
Is het misschien mogelijk dat 1 van de medewerkers die toevallig op de bankenafdeling werkt, een seintje geeft als de donkergrijze en gele hoezen weer binnenkomen? Alvast bedankt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
Ik geloof dat ze dat doen omdat er te weinig (of in dit geval) geen voorraad is. Dus dan rijd je als klant niet helemaal naar Ikea omdat jij op de website die hoezen nog zag staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef nein het volgende:
[..]
Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;D
edit: op de ikea.be site zijn die hoezen ook weg, jammer! Maar als er "alleen maar" een leveringsprobleem is, dan zouden ze de hoezen toch niet van de site weghalen?
Ja die jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:07 schreef E.T. het volgende:
2000? bij Ikea?
Ikea heeft niet eens bedden in die klasseVolgens mij is 2000 alleen mogelijk als je de allerduurste boxspringcombinatie op 180x200 optelt (die verstelbare bodems zijn nl. al dik 400 euro en dan binnenveringsmatrassen a 300 euro... dekmatras erboven op..)
... en juist op díe dag kwam het bericht in Breda binnen. Een dag later stond het in de krantquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:37 schreef Gia het volgende:
Ik heb effe een vraagje aan de ikea-keuken bezitters. Bij mij zit het deurtje van de apothekerskast schuin en we krijgen het niet meer goed. Iemand hier ervaring mee?
Het deurtje zit als een frontje vast aan de onderste lade. Er zitten stelschroefjes aan de zijkant, maar die zijn er te ver ingedraaid. Kun je niks meer mee. Nu wil ik dus proberen om het weer helemaal van het laatje af te halen, om het opnieuw te monteren, maar ik weet niet hoe.
Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemtquote:Zijn je aankopen tijdens het transport van IKEA naar huis beschadigd? Dan kan je als IKEA FAMILY lid profiteren van onze vervoersgarantieservice: aankopen die tijdens het transport van de IKEA vestiging naar huis (tot aan de deur) beschadigd raken, worden kosteloos door IKEA vervangen.
Je kan dan op vertoon van je IKEA FAMILY kaart het beschadigde product omruilen bij de klantenservice van elke IKEA vestiging. Let op: dit kan alleen binnen 7 dagen na aankoop. Eventuele schade die is veroorzaakt door een IKEA product tijdens het vervoer, de zogenaamd gevolgschade, wordt niet door IKEA vergoed. Om gebruik te kunnen maken van deze service moeten IKEA FAMILY leden de kassabon tonen, waaruit blijkt dat ze bij het afrekenen van producten de IKEA FAMILY kaart hebben laten scannen.
Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschiedenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef Gia het volgende:
Ben vanuit een ander topic met een vraag hiernaartoe verwezen. Dus misschien dat hier iemand raad weet.
[..]
Ook nieuwquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
nieuwe keukenmengkraan
[afbeelding]
Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef Adelante het volgende:
Ben je lid van IKEA Family
[afbeelding]
[..]
Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemt
heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef bibi het volgende:
[..]
Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregen![]()
ik vind die kleine mooierquote:
Is een diepere vaatwasser, kunnen 2 meer couverts in, het grote voordeel is dat de vaatwasser dieper is en er dus grotere dingen onderin kunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind die kleine mooier
ohjah, zag dat er ook een nieuwe vaatwasser was, wat kan die meer dan de andere of is het gewoon vervanging?
Nee, helaas. Mits je een 100% rechte vloer hebt zodat je de vaatwasser met de poten ingedraaid kan plaatsen (dan is ie exact 86 cm hoog)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
kannie niet in de bravad onderkast?
Neeeeeeeeeeeeeee want ik had hem nog niet binnen, en ik had ook geen printer om die andere die ik via email had gekregen uit te printenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?
Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef WebForce het volgende:
[..]
Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |