abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52200767
Oh ik zie nog een optie! Want in Duitsland is de gele en donkergrijze hoes wel op voorraad! Dus misschien kan ik daar de hoezen vandaan toveren en de bank zonder bekleding gewoon hier in Nederland.

En de hoezen zijn daar ook nog goedkoper!

[ Bericht 26% gewijzigd door Cyan op 08-08-2007 16:24:54 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:26:55 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_52211855
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:
Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?
Mevrouw aan telefoon: Ja, dat zit er dik in!

kortom! Dikke bummer! En maar kijken of er een andere kleur is die te doen is..
levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52213457
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
Is het misschien mogelijk dat 1 van de medewerkers die toevallig op de bankenafdeling werkt, een seintje geeft als de donkergrijze en gele hoezen weer binnenkomen? Alvast bedankt!
pi_52213551
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;D

edit: op de ikea.be site zijn die hoezen ook weg, jammer! Maar als er "alleen maar" een leveringsprobleem is, dan zouden ze de hoezen toch niet van de site weghalen?
(:
pi_52213889
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef nein het volgende:

[..]

Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;D

edit: op de ikea.be site zijn die hoezen ook weg, jammer! Maar als er "alleen maar" een leveringsprobleem is, dan zouden ze de hoezen toch niet van de site weghalen?
Ik geloof dat ze dat doen omdat er te weinig (of in dit geval) geen voorraad is. Dus dan rijd je als klant niet helemaal naar Ikea omdat jij op de website die hoezen nog zag staan.

Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ie niet meer komt. Ik bedoel, volgens mij is dit de meest populaire bank bij Ikea en donkergrijs is een erg gangbare kleur voor bekleding.

Ik hoop echt dat ze z.s.m weer terugkomen want ik ben nu de woonkamer aan het verven en volgende week wordt de vloer opgeschuurd en dan ben ik helemaal klaar voor mijn nieuwe bank! Ikea hopelijk ook! Want en ik waren het (voor het eerst) meteen eens over deze bank en de kleuren van de bekleding.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 00:54:58 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_52216919
ach, de groene hoes van het verhaal van de vorige pagina was vorig jaar ook een nieuw artikel en er was heel veel vraag naar, maar omdat de leverancier IKEA's eisen mbt tot kwaliteit van het artikel niet kon waarmaken en er geen andere leverancier is gevonden, is het artikel uit het assortiment gehaald. hoop dat dit met de nieuwe hoezen beter gaat, maar behaalde resultaten uit het verleden...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52219796
Gister even de Ikea door gewandeld,
Even kijken voor een 2 zits bank in de stijl van de oude 3 zit, GVD er staan er 3 die op elkaar lijken en diegene die het meest lijkt daar staat NIEUW! bij. Dus die kan het niet zijn want die bank ik al zeker 2 jaar oud.

Ok dan geen bank maar even bij de bedden kijken:
Na alle bedden te hebben uit getest was er 1 die erg lekker lag dus prijs kaartje erbij : PLOF! ik pleur uit bed, kijk nog eens naar dat kaartje: 2000 euro.........voor een bed? was nieteens goud :S

Ok dan maar op handen en knieen naar de uitgang, onderweg nog gekeken naar lampen en hier wel wat leuke dingen gezien. Kolere 2000 euro!!!!! voor een bed.
dus met een rot evoel richting de uitgang , onderweg nog even hotdog naar binnen gerost en ben nu verdrietig denk ik.
Fuck with a Hooker, get rucked.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:07:18 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52219891
2000? bij Ikea?
Ikea heeft niet eens bedden in die klasse Volgens mij is 2000 alleen mogelijk als je de allerduurste boxspringcombinatie op 180x200 optelt (die verstelbare bodems zijn nl. al dik 400 euro en dan binnenveringsmatrassen a 300 euro... dekmatras erboven op..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52220543
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:07 schreef E.T. het volgende:
2000? bij Ikea?
Ikea heeft niet eens bedden in die klasse Volgens mij is 2000 alleen mogelijk als je de allerduurste boxspringcombinatie op 180x200 optelt (die verstelbare bodems zijn nl. al dik 400 euro en dan binnenveringsmatrassen a 300 euro... dekmatras erboven op..)
Ja die ja die liggen wel erg lekker
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_52221141
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:47 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Bron: BN/DeStem
... en juist op díe dag kwam het bericht in Breda binnen. Een dag later stond het in de krant
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:26:26 #61
3542 Gia
User under construction
pi_52279651
Ben vanuit een ander topic met een vraag hiernaartoe verwezen. Dus misschien dat hier iemand raad weet.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:37 schreef Gia het volgende:
Ik heb effe een vraagje aan de ikea-keuken bezitters. Bij mij zit het deurtje van de apothekerskast schuin en we krijgen het niet meer goed. Iemand hier ervaring mee?

Het deurtje zit als een frontje vast aan de onderste lade. Er zitten stelschroefjes aan de zijkant, maar die zijn er te ver ingedraaid. Kun je niks meer mee. Nu wil ik dus proberen om het weer helemaal van het laatje af te halen, om het opnieuw te monteren, maar ik weet niet hoe.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:57:45 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_52281817
nieuwe keukenmengkraan

pi_52284045
We hebben een grono lamp gekocht vanmorgen bij de ikea in Delft. Maar bij thuiskomst blijkt de grote lamp een barst te hebben, die we bij het kopen niet opgemerkt hadden. Kan ik hiermee terug, of zeggen ze dan dat het mijn eigen schuld zou kunnen zijn en krijg ik geen andere?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:57:23 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_52285335
Ben je lid van IKEA Family

quote:
Zijn je aankopen tijdens het transport van IKEA naar huis beschadigd? Dan kan je als IKEA FAMILY lid profiteren van onze vervoersgarantieservice: aankopen die tijdens het transport van de IKEA vestiging naar huis (tot aan de deur) beschadigd raken, worden kosteloos door IKEA vervangen.
Je kan dan op vertoon van je IKEA FAMILY kaart het beschadigde product omruilen bij de klantenservice van elke IKEA vestiging. Let op: dit kan alleen binnen 7 dagen na aankoop. Eventuele schade die is veroorzaakt door een IKEA product tijdens het vervoer, de zogenaamd gevolgschade, wordt niet door IKEA vergoed. Om gebruik te kunnen maken van deze service moeten IKEA FAMILY leden de kassabon tonen, waaruit blijkt dat ze bij het afrekenen van producten de IKEA FAMILY kaart hebben laten scannen.
Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemt
pi_52286438
Vandaag zat bij mijn ouders de nieuwe catalogus al in de brievenbus! En ik heb 'm nog niet
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_52288262
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef Gia het volgende:
Ben vanuit een ander topic met een vraag hiernaartoe verwezen. Dus misschien dat hier iemand raad weet.
[..]
Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschieden .
pi_52288400
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
nieuwe keukenmengkraan

[afbeelding]
Ook nieuw
pi_52288848
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef Adelante het volgende:
Ben je lid van IKEA Family

[afbeelding]
[..]

Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemt
Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:29:15 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_52289389
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef bibi het volgende:

[..]

Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregen
heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:30:10 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_52289410
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:44 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ook nieuw
[afbeelding]
ik vind die kleine mooier

ohjah, zag dat er ook een nieuwe vaatwasser was, wat kan die meer dan de andere of is het gewoon vervanging?
pi_52289469
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik vind die kleine mooier

ohjah, zag dat er ook een nieuwe vaatwasser was, wat kan die meer dan de andere of is het gewoon vervanging?
Is een diepere vaatwasser, kunnen 2 meer couverts in, het grote voordeel is dat de vaatwasser dieper is en er dus grotere dingen onderin kunnen.
Feit is wel dat die vaatwasser alleen gemonteerd kan worden met een verhoogde keuken.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:33:21 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_52289488
kannie niet in de bravad onderkast?
pi_52291206
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
kannie niet in de bravad onderkast?
Nee, helaas. Mits je een 100% rechte vloer hebt zodat je de vaatwasser met de poten ingedraaid kan plaatsen (dan is ie exact 86 cm hoog)
pi_52300507
.l
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?
Neeeeeeeeeeeeeee want ik had hem nog niet binnen, en ik had ook geen printer om die andere die ik via email had gekregen uit te printen
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:28:59 #75
3542 Gia
User under construction
pi_52301419
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef WebForce het volgende:

[..]

Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschieden .
Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.

Met het in elkaar zetten van die lades, moet je die frontjes er ook opklikken. Dus ik denk dan dat ik ergens ook iets moet indrukken om die front er weer af te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')