Mooi plaatje heb je van me gemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zie eerst maar levend Polen door te komen.![]()
Nope, die vinden dat niets.quote:
Vrouwen die bang zijn voor blauwe plekkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nope, die vinden dat niets.Bang voor blauwe plekken!
Ik ook wel op zich.
Maar dat trekt wel weer weg.![]()
Nee, je neemt niemand mee, (mits ... zie Alexxxquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:56 schreef hicham het volgende:
Renkerdekenker [afbeelding] Teveel bullshit om te quoten [afbeelding]
Wat zit je nou steeds te lullen over schoothondjes club, we zijn fucking MF nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrouwen die bang zijn voor blauwe plekken
vrouwen die denken dat de -XX-schoothondjesclub op vrouwen durven te schieten![]()
WEDDE.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, je neemt niemand mee, (mits ... zie Alexxx), je moet gewoon helemaal IN JE EENTJE KOMEN
![]()
![]()
Lafbek, je durft niet alleen te komen he. [afbeelding]
En ik ben jou schoothondjequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zit je nou steeds te lullen over schoothondjes club, we zijn fucking MF niet
Alleen Kratjuh, bvvt, ikookhier en BazzieK zijn schoothondjes van -XX-
25ste verdomme!!! HIER KOMEN RODERICKquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
WEDDE.
ALS 18DE DE PAINTBALL IS.
BIJ ALMERE.
..
ben ik van de partij.
DAN KOM IK ALLEEN!
maar moet ik je wel bellenals ik het niet kan vinden
![]()
![]()
Das bets een onheumig oude foto btw die jullie gebruikt hebben, die pet heb ik alleen op als het regent in ik ben in geen eeuwen in de regen buiten geweestquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:56 schreef hicham het volgende:
Renkerdekenker [afbeelding] Teveel bullshit om te quoten [afbeelding]
@Pepijn, topic gezien [afbeelding]
Ze heeft jullie allemaal bij de pik beet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zit je nou steeds te lullen over schoothondjes club, we zijn fucking MF niet
Alleen Kratjuh, bvvt, ikookhier, Fulcrum, richardgie en BazzieK zijn schoothondjes van -XX-
Lul niet, die foto is van de ringmeet en die is bets heul toch niet omheumig lang gelee geweest?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Das bets een onheumig oude foto btw die jullie gebruikt hebben, die pet heb ik alleen op als het regent in ik ben in geen eeuwen in de regen buiten geweest
Oh die! Ja maar toen ging ik er van uit dat mn pet af zou waaien in de cabrio.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lul niet, die foto is van de ringmeet en die is bets heul toch niet omheumig lang gelee geweest?![]()
Vuige Fries
Je hebt er nog een dag langer meegedaan dan Pimber.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En oja, El Presidente had weer eens gelijk![]()
....ben er een paar verloren![]()
pijltjes omhoog
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Dus ik denk maar dat ik ga stoppen met stoppen!!
Tooo much info, ik ben aan het eten zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
T valt me mee dat jullie mn naaktfoto nog niet bewerkt hebben die op Fok staat? Of hebben jullie die nog niet gevonden?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I had gelijkIk had de motor net een paar uur...
Elke keer dan denk ik weer,
ik rij niet te snel meer,
ik doe het niet meer.
En de volgende keer,
fuck daar ga ik weer,
en rij nog sneller dan de vorige keer.
[afbeelding]
Mjah, via m'n werk heb ik er ook inene iets van 4 achter elkaar en afgelopen week nog eentje voorniet werkende
verlichting. Maar op de een of andere manier doet het niet echt veel pijn, zo'n beetje alles onder de 200 euro.
![]()
Elke keer dan denk ik weer,
ik rij niet te snel meer,
ik doe het niet meer.
En de volgende keer,
fuck daar ga ik weer,
en rij nog sneller dan de vorige keer.
Het kost je je hersencellen en je leven,
om nou nog maar te zwijgen over geld uitgeven.
Maar ik ben geen type om mezelf te foppen,
dus ik denk maar dat ik ga stoppen met stoppen!! [afbeelding]
Huhquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had dus dezelfde datum alleen ietsje harder dan jij71 Km/u
18:31
81 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |