quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:41 schreef DarkMinded het volgende:
zwaait nog een keer![]()
Lacrimosa - The last millenium (net nieuw)
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:41 schreef DarkMinded het volgende:
zwaait nog een keer![]()
Lacrimosa - The last millenium (net nieuw)
quote:
Rammstein - Das Modelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:02 schreef Morwen het volgende:
Kraftwerk - Das Model
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef nijnja het volgende:
HIM - In Joy And Sorrow
Waarom HER drbijquote:
is hun oorspronkelijke naam...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom HER drbij? Dan doe ik zo
His Infernal Majesty - Wicked Game (Live)
Excuusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is hun oorspronkelijke naam...![]()
Him&Here===> Buried Alive By Love
Vitas - Lucia Di Lammermoorr (il dolce suono)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
Him&Her==> Heartache Every Moment
moment..ff luisteren....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vitas - Lucia Di Lammermoorr (il dolce suono)
wat zegt u daarvan dan?
wow...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vitas - Lucia Di Lammermoorr (il dolce suono)
wat zegt u daarvan dan?
Haha, hij kan echt hoog joh, Opera #2 is ook wel vet vind ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow.....jeetje wat vet zeg...
![]()
![]()
...die kende ik helemaal niet...thnx voor de tip...helemaal geweldig...
![]()
![]()
![]()
waar ken je hem van...????...zit nu #2 te luisteren...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, hij kan echt hoog joh, Opera #2 is ook wel vet vind ik
Vitas - Opera #2
Ik weet het niet meer, ik weet wel dat ik Opera #2 als eerste kende, en ik zocht op een stuk opera ofzo, maar dan heel hoog, en typte op gegeven moment high vocalist in (op metacafe.com) en daar kwam deze uit, vond wel vet, verder gezochtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar ken je hem van...????...zit nu #2 te luisteren...![]()
vind het helemaal te gek....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik weet wel dat ik Opera #2 als eerste kende, en ik zocht op een stuk opera ofzo, maar dan heel hoog, en typte op gegeven moment high vocalist in (op metacafe.com) en daar kwam deze uit, vond wel vet, verder gezocht
nu: Spoor bijster - Overstappen (karaoke)
Haha veel plezier ermee, ik luister nu musicalmuziek, musical die ik zelf heb gedaan toen ik in groep 8 zat, en de groep 8 op mn afgelopen stageschool (Onderwijsassistent doe ik, daarna PABO) deed deze musical ook. Met een aantal kinderen uit die klas had ik een speciale band opgebouwd, en de anderen vonden mij gewoon een te gekke meester (gelukkigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind het helemaal te gek....![]()
![]()
Him&Her===> In Joy And Sorrow
cool...je hebt zo te zien veel plezier in wat je doet....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha veel plezier ermee, ik luister nu musicalmuziek, musical die ik zelf heb gedaan toen ik in groep 8 zat, en de groep 8 op mn afgelopen stageschool (Onderwijsassistent doe ik, daarna PABO) deed deze musical ook. Met een aantal kinderen uit die klas had ik een speciale band opgebouwd, en de anderen vonden mij gewoon een te gekke meester (gelukkig), dus ben ik wezen kijken bij die musical
Spoor van Bijster - Het Keetlied
Hebk ook en men ziet mij soms gelijk aan kinderachtig, mooi toch, sta ik prima op mn plekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool...je hebt zo te zien veel plezier in wat je doet....![]()
![]()
Him&Her===> Your Sweet 666
dat gebeurd zowieso als je je "onvolwassen" gedraagt...ttsss..losers...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hebk ook en men ziet mij soms gelijk aan kinderachtig, mooi toch, sta ik prima op mn plek
Spoor bijster - Eet-vers
true truequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat gebeurd zowieso als je je "onvolwassen" gedraagt...ttsss..losers......lekker kinderachtig moet kunnen...
![]()
![]()
Him&Her===> Wicked Game
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
true true
Spoor van Bijster - Stars On Fourty-Bus
liedverloop:
Potje met vet 1e couplet
Zaltbommel (watersnood)
Potje met vet 2e couplet
Tante uit Marokko
Potje met vet 3e couplet
Zeppelin (we gingen met een <<.....>>, al boven in de lucht....)
Potje met vet 4e couplet
Het hondje van de bakker
We zijn er bijna
Is vet lied hoorquote:
wat zeg jequote:
Ik zag jou wake luisteren dus ik dacht ik doe snel nummer drnaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Great Mind Think Along..
OMFG...zie ik net dat ook hetzelfde # luister...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |