ctrl-alt-c en paar jaar vooruit gaanquote:Op zondag 2 september 2007 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah ok. Ik zit nu in 1962. Ik zit steeds te kijken of ik electrisch spoor kan bouwen, maar ik vond het zo lang duren
215 KBquote:Op zondag 2 september 2007 15:36 schreef zagevent het volgende:
Afbeelding (let op, meer dan 5MB groot)
Ja, werkt prima.quote:Op zondag 2 september 2007 15:44 schreef Paran0id het volgende:
Werkt dit spel ook onder vista? Heb dit spel vroeger erg vaak gespeeld, stukje nostalgie
Ik denk niet dat photobucket pics van 5 MB leuk vindt en dat 'ie daarom verkleind is.quote:Op zondag 2 september 2007 15:48 schreef zagevent het volgende:
[..]
wtf, op mijn pc kon je helemaal inzoomen.![]()
Ik snap zelf het nut van exit signalen niet helemaal..., ik vraag me altijd af waarom daar niet een pre-signaal gebruikt kan worden..quote:Op zondag 2 september 2007 15:36 schreef zagevent het volgende:
Heb dus een probleem met een netwerk. Heb zelf een scenario gemaakt om eens mijn eerste grote netwerk te bouwen. Inclusief pre-en exit signalen en junctions. Maar het loopt niet zo goed. Snap vooral dat met die pré en exit signalen niet goed.
Uhmm, waarom zou je een groter tussenstation nodig hebben????quote:En ik zou ook een tussenstation willen bouwen dat groter kan dan 1x1. Ik heb een screenshot van de hele map genomen om het beter te laten zien, en de savegame upgeloaded.:
Je zit waarschijnlijk nog te vroeg in de tijd, voordat er treinen en/of bussen in het spel komen. Zet de startdatum eens naar minimaal 1935quote:Op zondag 2 september 2007 18:11 schreef Paran0id het volgende:
Ik heb dat scenario Nederland nu ingeladen. Maar waarom kan ik geen sporen bouwen, en wanneer ik bushaltes gebouwd heb met een depot kan ik ook geen bussen aanschaffen?
Ik snap je vraag niet helemaal. Zonder exit-signalen heeft een pre-signal helemaal geen zin. Het doel van een pre-signal is juist dat hij op rood gaat als alle exit-signals erachter ook op rood staan... Maar als er dus geen exit-signals zijn werkt hij dus niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik snap zelf het nut van exit signalen niet helemaal..., ik vraag me altijd af waarom daar niet een pre-signaal gebruikt kan worden..
Ik speel op een Pentium III 500 Mhz, 256 MB werkgeheugenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Merovingian het volgende:
Er moet wel gezegd worden dat als je op de grootste map speelt met zeg maar 500+ treinen op een enorm netwerk, het wat trager gaat lopen en een snelle cpu wel gewenst is. Maar die grenzen zullen de meeste spelers nooit bereiken
goederen die qua prijs stabiel zijn altijd op fullload (kolen gaan nauwelijks in waarde achteruit als de trein lang staat in te laden), passagiers in principe niet. Niet alleen voor de prijs (passagiers dalen erg snel in waarde) maar ook voor de doorstroom op de tussenstations is het fijner als de trein gewoon doorgaat. Alleen met sneltreinen over hele lange afstanden zou je fullload kunnen doen omdat de kosten voor leeg vertrekken zo hoog zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Is het over het algemeen handig de treinen op full load te zetten, of gewoon zelf laten rijden?
Wat leuk is om te doen: Opzij bewegen met de pijltjestoetsen en dan op pauze zetten terwijl je de pijltjestoetsen vast blijft houden. Dan zie je heel goed het verschil in performancequote:Op woensdag 5 september 2007 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik speel op een Pentium III 500 Mhz, 256 MB werkgeheugenen daar begint het best wel te kraken een 256 X 512 map met een flink netwerk erop. Het loopt nog redelijk allemaal maar je merkt wel dat wanneer je de game versnelt je niet zoveel verschil merkt, eigenlijk loopt het dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |