Ja hoor snotneusje, iig ben je niet zo intelligent dat je mensen die je helemaal niet kent al een stempel geeftquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval meer vrouwen geneukt dan jij hersencellen in je hoofd hebt.![]()
Hij weet het niet meer zegt ie!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag Mike maar, die weet het ook nog
Ik zeg eens he-le-maal niks!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
God, laten we alsjeblieft niet op de schapenvel-toer gaan. Dat zou Spekkies topic alleen maar verpesten en das nergens voor nodig.
Ik weet niks van een schapenvel?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
God, laten we alsjeblieft niet op de schapenvel-toer gaan. Dat zou Spekkies topic alleen maar verpesten en das nergens voor nodig.
heheh vilein!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt dat ik mijn mond moet houden dus dan ga ik altijd even kijken wie zoiets nu eigenlijk zegt
En dat houden we zo!quote:
Hij jokt, kijkt maar in OOquote:
Er is al een subforum DGK, nergens voor nodig dus om hier dergelijke taferelen voort te zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zou Spekkies topic alleen maar verpesten en das nergens voor nodig.
Maar toch he, zonder dollen..waarom zijn (sommige) vrouwen nog te dom om daar telkens weer in te trappen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeeeeeeeeeeeeee:
"Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"
Blijkbaar een uur of drie...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, hoelang duurt een beleefd bedankdrankje?
Oh, wat jammer nou...weer een deceptie...quote:
In mijn omgeving zijn het momenteel vooral de mannen, en hebben de vrouwen zo langzamerhand allemaal wel het licht gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toch he, zonder dollen..waarom zijn (sommige) vrouwen nog te dom om daar telkens weer in te trappen..
Dat het gedoemd was te falen stond al in de sterren geschreven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, wat jammer nou...weer een deceptie...
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef Jajong het volgende:
Godverdomme. Het hele topic staat vol met bullshit en ik maak ÉÉN post en je verwijdert 'm meteen? Dit riekt naar racisme!
Hij moest het wagen. Ik hak alles eraf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Kappen dus, en over overspelige mannen keuvelen, zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |