HAAALLLLLLOOO dit is het jaar TWEEDUIZENDENZEVEN!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef freecell het volgende:
Maar ok als je een beetje hart hebt voor de vrouw van die vent. Een beetje respect voor andermans relatie.
So?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Toch treurig als je zo geconditioneerd bent dat je niet doorhebt dat jaloezie alleen maar onzekerheid is.![]()
HAHA ja is goed hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten hoe ik lijd.Maar zullen we weer gewoon ontopic gaan?
Ik bedoel ook meer, waarom beloof je zoiets? Wat is het nut? Of heb je daar nooit over nagedacht?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Mèn, wat een vraag
Hij heeft mij, toen hij met me trouwde, beloofd dit niet te doen. Ik waardeer het als hij zich aan zijn belofte houdt
Omdat we allebei onzeker en jaloers van karakter zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer, waarom beloof je zoiets? Wat is het nut? Of heb je daar nooit over nagedacht?
Kan ze niet gewoon iets willen als vrouw zijnde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook dan
Maar ok als je een beetje hart hebt voor de vrouw van die vent. Een beetje respect voor andermans relatie.
En ik weet wel dat de mán het is die het verkloot en niet de vrouw waarmee hij dat doet, maar dat neemt niet de verantwoordelijkheid van die vrouw weg!
Je laat je toch niet gebruiken voor zoiets als vrouw zijnde? Ik zou het niet doen in ieder geval.
Open er een topic overquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer, waarom beloof je zoiets? Wat is het nut? Of heb je daar nooit over nagedacht?
Misschien zijn er ook mensen die buiten de deur nuecken in een relatie triest vinden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mensen die buiten de deur nuecken in een relatie triest vinden? [afbeelding]
Jij moet sowieso je mond houden, ongeacht het onderwerp.quote:
Ongetwijfeld, maar ik vroeg gewoon naar een reden omdat het me interesseert, en die is zojuist gepost. Lijkt me een prima reden trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mensen die buiten de deur nuecken in een relatie triest vinden? [afbeelding]
Ga je weg? Heb je soms een seksdate, schatje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet zo weg.Maar het checken van dit topic is het eerste wat ik morgenochtend doe.
True. Onbesproken monogaam zijn vind ik veel chiquer, dan ontroerende eeuwigdurende beloftes in de wittebrooodsweken van je liefde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij te vertrouwen is kan die knappe onbekende vrouw naakt de regendans doen, dan krijgt ze toch gewoon haar zin niet van hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef freecell het volgende:
Maar ik vind het niet zo vreemd dat je onzeker bent als je man met een knappe meid zit te drinken die hem het liefst in bed zou hebben.
Ik denk dat het dan vreemd zou zijn om niet enigszins onzeker te zijn.
Nog niet eens dat ik hem niet vertrouw. Meer dat ik knappe, onbekende vrouwen niet vertrouw.
Ik voelde het hier allemaal schudden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef deepart het volgende:
Ze hebben het voorspel gehad hoor ik net, nu barst het feest pas echt los.
ik denk ook optie 1quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Roquefort het volgende:
Een spannende zwoele zomeravondwip met een lekkere vent (helaas zijnde getrouwd), of de eerste date van een lange romantische relatie op deze tintelend warme avond, ik gun het TS allebei. Ik gok op het eerste.
Relatie met een getrouwde vent vinden we![]()
Saati kopje thee zonder amoureuze klik en een welgemeende hand na het kopje thee vinden we![]()
En ik denk dat TS elk scenario wel juist inschat. Mag je op je derstigste ineens niet iets lekker amoureus doms doen? Ze is single, heeft geen verplichtingen, en komt een lekkere vent tegen op onverwachte wijze... Moet je vanaf je dertigste ineens de volwassen brave Hendrik uithangen? Het is toch leuk om spontaan iets avontuurlijks te doen, de lol van vandaag pak je mee, en ach, die kleine kans dat je morgen een nieuwe relatie morgen daar gaat het toch niet om?
Er dient zich een spannend onverwacht avontuur aan op je pad.
Laat je dat lopen, jouw getrouwde Richard Gere, op zo'n broeierig weekend als dit?
Okay, als je erg bijbelvast bent misschien...
Nog langer wachten dus...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef deepart het volgende:
Ze hebben het voorspel gehad hoor ik net, nu barst het feest pas echt los.
Het is nu net op het nieuws..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik voelde het hier allemaal schudden!
Ach who cares. Als zij maar een leuke tijd heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hihi, zitten we allemaal met spanning af te wachten op een leuke deceptie?
deWAT??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het valt me tot nu toe mee dat er uberhaupt sprake is van een date, meestal lopen die fok! topics op een anti-climax uit en gaat er uiteindelijk niks gebeurenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow boy, dat hebben we in R&P ooit gehadquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.
Ik denk dat ze vasthebonden achterin de kofferbak van een auto ligtquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ze zijn bijna 3 uur aan het daten en ze is nog niet terug. Ik denk dat ze het hardstikke naar hun zin hebben
Vandaar mijn opmerking ook. Wedden dat ze dadelijk helemaal tipsy van de rosééétjes isquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het valt me tot nu toe mee dat er uberhaupt sprake is van een date, meestal lopen die fok! topics op een anti-climax uit en gaat er uiteindelijk niks gebeuren
Echt waar??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow boy, dat hebben we in R&P ooit gehad
Jaaaaaaaaaaaaaren geleden.
Och, ik weenie. Als 'r grot al een paar jaar onbetreden is geweest, dan heeft ze gewoon een bord voor d'r kop hoor en dan hoort ze die alarmbelletjes echt niet rinkelen heur..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Lukaso het volgende:
ik vond dat 'avontuurtje' toch wel heel erg fout klinken hoor, uit de mond van een getrouwde man...
op dat moment twijfelde ik ook wel even aan de authenticiteit van dit topic.
maar ik heb wel vertrouwen in ts dat ze dr lusten kan negeren![]()
Vraag Mike maar, die weet het ook nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Echt waar??Doe eens een linkje! Anders moeten we Arcee laten zoeken als jij nog wat details weet.
MUAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking ook. Wedden dat ze dadelijk helemaal tipsy van de rosééétjes is, en de man van haar dromen haar haren voor d'r gezicht moet weghouden omdat ze in de plee bij d'r thuis aan het kotzen is
, want zo eindigen die one-night-stands meestal. Het is geen boeketreeks-verhaaltje zoals ze zo vaak op Fok! proberen te posten...
Ik ga Mike een PM sturen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag Mike maar, die weet het ook nog
Lul niet, alsof jij verstand hebt van teveel aanbod op sexueel vlakquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je mond houden, ongeacht het onderwerp.
Welneeeeeeeeeeeeeee:quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Och, ik weenie. Als 'r grot al een paar jaar onbetreden is geweest, dan heeft ze gewoon een bord voor d'r kop hoor en dan hoort ze die alarmbelletjes echt niet rinkelen heur..
Een stuk schapenvel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lul niet, alsof jij verstand hebt van teveel aanbod op sexueel vlak
Ken je hem ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval meer vrouwen geneukt dan jij hersencellen in je hoofd hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt dat ik mijn mond moet houden dus dan ga ik altijd even kijken wie zoiets nu eigenlijk zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |