abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52128063
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Precies. Ik heb vroeger vaak genoeg mijn neus gestoten met zogenaamd spannende mannen. Heb liever een spannende man in bed.
Mooi zo. Zeker icm kinderen lijkt dat me een ideale situatie.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52128094
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef JDude het volgende:
En dan niks in het Bredatopic hierover hè [afbeelding].
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Asics het volgende:
Inderdaad! dit voelt aan alsof er een feestje is waarvoor wij niet zijn uitgenodigd!

Nou. Maar wel tof Spek! Ben benieuwd.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_52128099
O.o 2 uur op het terras
best lang voor een eerste date
toch?

ik vind dat spekkie best rekening mag houden met ons...
een uurtje terrassen max om het fokthuisfront niet al te lang in spanning te houden
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52128136
Ik denk dat ik weet waar ze zitten. Zal ik even gaan spieken?
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:08:05 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52128140
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Mooi zo. Zeker icm kinderen lijkt dat me een ideale situatie.
Juist. En ik hoop dan ook dat TS er niet intrapt als hij al getrouwd is. Getrouwde mannen (en vrouwen) die voor avontuurtjes gaan zijn zó fout en zó slecht voor je zelfrespect! Om maar even ontopic verder te gaan
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:08:06 #56
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52128141
We wonen er vlakbij, zullen we even gaan spieken?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:08:20 #57
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52128149
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:08:35 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52128154
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Van mij mag je. Is het ver weg?
pi_52128172
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef JDude het volgende:
We wonen er vlakbij, zullen we even gaan spieken?
Ja! Met camera uiteraard
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:09:48 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52128190
*ingelezen heeft*

Jeetje hey, wat zijn de meesten hier naief, die meneer is gewoon uit op een avontuurtje, hij zegt het zo goed als LETTERLIJK en probeert zich tegelijkertijd alvast in te dekken..ik kan me niet voorstellen dat sommigen dit niet zien

Spekkie is tegelijkertijd een zeer aantrekkelijk slachtoffer met d'r " hard to get act" waar je zo doorheen prikt, als ze nml. echt geen interesse had in een avontuurtje met een gebonden man (of dat nu getrouwd, verliefd of verloofd is) had ze na dat eerste smsje al genokt..die vent lacht nu al in zijn vuistje om d'r zogenaamde kuise act....maakt het alleen maar interessanter natuurlijk

Kijk, als je 18 bent en je hebt dat niet door, maar ze is 30 nb..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52128201
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij mag je. Is het ver weg?
De straat uit lopen. Maar misschien is het beter om het stel niet te storen. Je weet maar nooit waar je op in loopt.
pi_52128206
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Juist. En ik hoop dan ook dat TS er niet intrapt als hij al getrouwd is. Getrouwde mannen (en vrouwen) die voor avontuurtjes gaan zijn zó fout en zó slecht voor je zelfrespect! Om maar even ontopic verder te gaan
Goeie seks met en het gezelschap van een 'sterke' man kunnen anders ook een enorm positieve invloed hebben op het welbevinden van de wat onderdaniger ingestelde vrouw.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:10:58 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52128220
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja! Met camera uiteraard
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.
pi_52128231
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:

[..]

De straat uit lopen. Maar misschien is het beter om het stel niet te storen. Je weet maar nooit waar je op in loopt.
Jammer, anders was ik meegegaan !
pi_52128236
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Vivi het volgende:
*ingelezen heeft*

Jeetje hey, wat zijn de meesten hier naief, die meneer is gewoon uit op een avontuurtje, hij zegt het zo goed als LETTERLIJK en probeert zich tegelijkertijd alvast in te dekken..ik kan me niet voorstellen dat sommigen dit niet zien

Spekkie is tegelijkertijd een zeer aantrekkelijk slachtoffer met d'r " hard to get act" waar je zo doorheen prikt, als ze nml. echt geen interesse had in een avontuurtje met een gebonden man (of dat nu getrouwd, verliefd of verloofd is) had ze na dat eerste smsje al genokt..die vent lacht nu al in zijn vuistje om d'r zogenaamde kuise act....maakt het alleen maar interessanter natuurlijk

Stttt niet al het einde verraden. Het was net zo spannend.
pi_52128249
Ik hoop niet dat ze pas om 3 uur vannacht terug is, wil wel graag de afloop weten
٩๏̯͡๏)۶
pi_52128256
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.
Hoi, welkom op Fok! Je moet weten, niet alles wat hier gezegd wordt is de waarheid!
pi_52128267
quote:
*ingelezen heeft*

HAHAHA verpest het nou niet! Toch lachen dat er mensen zijn die dit niet 1,2,3 doorhebben?
pi_52128277
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoe ik zou reageren? "Je doet maar wat je niet laten kunt, maar ik wil er niks over weten".
Heb je een relatie?

Echt, als mijn man zo als een ijskast op mij zou reageren als ik zoiets zou aankondigen was ik ook behoorlijk teleurgesteld
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:12:41 #70
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52128280
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Xennia het volgende:

Spoiler! Ban!
pi_52128300
Aan de username te lezen leek het erop te duiden, maar na dit was het zeker.
quote:
spekkie ongeluk gehad, leuke redder..
spekkie stuurt sms-je
krijgt sms-je terug
stuurt er nog een en krijgt er weer een terug
blijft vaag allemaal verder omtrent status vrijgezel of getrouwd
vanavond daten
Deze topic gaat over een autist die voor het eerst contact maakt, op het gebied van liefde zelfs.. en jullie kijken wat de uitkomst ervan is aangezien velen hier in hetzelfde schuitje zitten.
pi_52128338
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het was niet serieus..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:14:33 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52128354
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hoi, welkom op Fok! Je moet weten, niet alles wat hier gezegd wordt is de waarheid!
Jij ook welkom. Maar ik ben nu wel helemaal in shock hoor! Ik dacht werkelijk dat iedereen even lief naief en eerlijk was als ik
pi_52128359
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef OldJeller het volgende:
Aan de username te lezen leek het erop te duiden, maar na dit was het zeker.
[..]

Deze topic gaat over een autist die voor het eerst contact maakt, op het gebied van liefde zelfs.. en jullie kijken wat de uitkomst ervan is aangezien velen hier in hetzelfde schuitje zitten.
Was je ontmaagding gisterenavond spannend?
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:16:33 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52128418
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Het was niet serieus..
Ik ook niet snode plannen
pi_52128444
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb je een relatie?

Echt, als mijn man zo als een ijskast op mij zou reageren als ik zoiets zou aankondigen was ik ook behoorlijk teleurgesteld
Toch treurig als je zo geconditioneerd bent dat je niet doorhebt dat jaloezie alleen maar onzekerheid is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52128461
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook niet snode plannen
Ja hallo, niet serieus-serieus reageren op een niet serieuze opmerking wordt te moeilijk hoor
pi_52128537
Wel lullig voor 'spekkie'. Heeft ze een keer een kans op een spannend avontuurtje, met een sterke, spannende, getrouwde man nog wel die ongetwijfeld van wanten weet, weet half Nederland het al!
pi_52128595
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb je een relatie?
Ja, al een poosje.
quote:
Waarom is dat 'als een ijskast'? Het is niet dat het me niet zou boeien, het is meer dat ik het niet zou willen verbieden. Maar eigenlijk had ik het daar in eerste instantie niet eens over, ik had het over gewoon afspreken met een vrouwelijke persoon die je ergens bent tegengekomen en die je aardig vindt. Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben.
pi_52128649
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Toch treurig als je zo geconditioneerd bent dat je niet doorhebt dat jaloezie alleen maar onzekerheid is.
Klopt!
Maar ik vind het niet zo vreemd dat je onzeker bent als je man met een knappe meid zit te drinken die hem het liefst in bed zou hebben.
Ik denk dat het dan vreemd zou zijn om niet enigszins onzeker te zijn.
Nog niet eens dat ik hem niet vertrouw. Meer dat ik knappe, onbekende vrouwen niet vertrouw.
pi_52128655
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Isegrim het volgende:
ik had het over gewoon afspreken met een vrouwelijke persoon die je ergens bent tegengekomen en die je aardig vindt. Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben.
Zou je zelf eigenlijk buiten je relatie om afspreken met een mannelijk persoon die je ergens bent tegengekomen en die je seksueel aantrekkelijk vindt?
pi_52128671
Ik zou wel jaloers zijn trouwens, vandaar ook dat ik er verder niks over zou willen weten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:25:14 #83
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_52128699
quote:
*ingelezen heeft*

hier sluit ik me volledig bij aan, maar ik ben toch benieuwd
pi_52128705
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Isegrim het volgende:

ik had het over gewoon afspreken met een vrouwelijke persoon die je ergens bent tegengekomen en die je aardig vindt. Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben.
Ik wel
En ik denk niet dat ik de enige ben, al zal niet iedereen het van zichzelf weten omdat de situatie zich niet vaak voordoet, of omdat mensen persé ruimdenkend willen zijn.

Dus bij deze: ik ben niet ruimdenkend en zou me er wel vervelend onder voelen
pi_52128729
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Zou je zelf eigenlijk buiten je relatie om afspreken met een mannelijk persoon die je ergens bent tegengekomen en die je seksueel aantrekkelijk vindt?
Ik had het niet eens over seksueel aantrekkelijk. Maarreh, nee, dat zou ik niet zo gauw doen denk ik. Mijn partner zou er echter geen problemen mee hebben als dat wel het geval zou zijn.
pi_52128751
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik wel
En ik denk niet dat ik de enige ben, al zal niet iedereen het van zichzelf weten omdat de situatie zich niet vaak voordoet, of omdat mensen persé ruimdenkend willen zijn.

Dat mag.
pi_52128778
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik had het niet eens over seksueel aantrekkelijk. Maarreh, nee, dat zou ik niet zo gauw doen denk ik. Mijn partner zou er echter geen problemen mee hebben als dat wel het geval zou zijn.
En als je seks zou hebben met die man, zou je partner het dan ook niet erg vinden?
pi_52128809
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Klopt!
Maar ik vind het niet zo vreemd dat je onzeker bent als je man met een knappe meid zit te drinken die hem het liefst in bed zou hebben.
Ik denk dat het dan vreemd zou zijn om niet enigszins onzeker te zijn.
Nog niet eens dat ik hem niet vertrouw. Meer dat ik knappe, onbekende vrouwen niet vertrouw.
Op wat voor manier heb jij er last van als je vriend/man met een andere vrouw naar bed gaat dan? Ben je soms bang dat hij liever haar heeft, dan jou? Of gun je hem gewoon dat lolletje niet?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52128813
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

En als je seks zou hebben met die man, zou je partner het dan ook niet erg vinden?
Nee, dat zou hij niet erg vinden. Ikke wel, ik ben daar veel te trouw voor.
pi_52128918
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Op wat voor manier heb jij er last van als je vriend/man met een andere vrouw naar bed gaat dan? Ben je soms bang dat hij liever haar heeft, dan jou? Of gun je hem gewoon dat lolletje niet?
Mèn, wat een vraag

Hij heeft mij, toen hij met me trouwde, beloofd dit niet te doen. Ik waardeer het als hij zich aan zijn belofte houdt
pi_52128923
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, dat zou hij niet erg vinden.
Vreemd, tenzij hij zelf ook regelmatig ernaast rommelt, op dit moment al.
pi_52128935
Een spannende zwoele zomeravondwip met een lekkere vent (helaas zijnde getrouwd), of de eerste date van een lange romantische relatie op deze tintelend warme avond, ik gun het TS allebei. Ik gok op het eerste.

Relatie met een getrouwde vent vinden we
Saati kopje thee zonder amoureuze klik en een welgemeende hand na het kopje thee vinden we

En ik denk dat TS elk scenario wel juist inschat. Mag je op je derstigste ineens niet iets lekker amoureus doms doen? Ze is single, heeft geen verplichtingen, en komt een lekkere vent tegen op onverwachte wijze... Moet je vanaf je dertigste ineens de volwassen brave Hendrik uithangen? Het is toch leuk om spontaan iets avontuurlijks te doen, de lol van vandaag pak je mee, en ach, die kleine kans dat je morgen een nieuwe relatie morgen daar gaat het toch niet om?

Er dient zich een spannend onverwacht avontuur aan op je pad.
Laat je dat lopen, jouw getrouwde Richard Gere, op zo'n broeierig weekend als dit?

Okay, als je erg bijbelvast bent misschien...
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:33:11 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52128985
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik wel

Ik ook hoor
Hoewel ik zelf natuurlijk altijd de leukste ben
pi_52128994
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Vreemd, tenzij hij zelf ook regelmatig ernaast rommelt, op dit moment al.
Dat zal het zijn.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:33:43 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52129001
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, dat zou hij niet erg vinden. Ikke wel, ik ben daar veel te trouw voor.
Geeft ie wel om je, verder?
pi_52129028
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Roquefort het volgende:

Okay, als je erg bijbelvast bent misschien...
Ook dan
Maar ok als je een beetje hart hebt voor de vrouw van die vent. Een beetje respect voor andermans relatie.

En ik weet wel dat de mán het is die het verkloot en niet de vrouw waarmee hij dat doet, maar dat neemt niet de verantwoordelijkheid van die vrouw weg!

Je laat je toch niet gebruiken voor zoiets als vrouw zijnde? Ik zou het niet doen in ieder geval.
pi_52129038
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Geeft ie wel om je, verder?
Ja, heel veel. Dat staat overigens ook volkomen los van elkaar.
pi_52129043
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.
Vind je dat niet erg?
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:35:13 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52129057
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sorry *strijkijzer in mond propt*
pi_52129076
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Vind je dat niet erg?
Je wilt het niet weten hoe ik lijd. Maar zullen we weer gewoon ontopic gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')