Mooi zo. Zeker icm kinderen lijkt dat me een ideale situatie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Precies. Ik heb vroeger vaak genoeg mijn neus gestoten met zogenaamd spannende mannen. Heb liever een spannende man in bed.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef JDude het volgende:
En dan niks in het Bredatopic hierover hè [afbeelding].
Nou. Maar wel tof Spek! Ben benieuwd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Asics het volgende:
Inderdaad! dit voelt aan alsof er een feestje is waarvoor wij niet zijn uitgenodigd!
Juist. En ik hoop dan ook dat TS er niet intrapt als hij al getrouwd is. Getrouwde mannen (en vrouwen) die voor avontuurtjes gaan zijn zó fout en zó slecht voor je zelfrespect! Om maar even ontopic verder te gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Mooi zo. Zeker icm kinderen lijkt dat me een ideale situatie.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik weet waar ze zitten. Zal ik even gaan spieken?
Van mij mag je. Is het ver weg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik weet waar ze zitten. Zal ik even gaan spieken?
Ja! Met camera uiteraardquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef JDude het volgende:
We wonen er vlakbij, zullen we even gaan spieken?
De straat uit lopen. Maar misschien is het beter om het stel niet te storen. Je weet maar nooit waar je op in loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
Van mij mag je. Is het ver weg?
Goeie seks met en het gezelschap van een 'sterke' man kunnen anders ook een enorm positieve invloed hebben op het welbevinden van de wat onderdaniger ingestelde vrouw.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist. En ik hoop dan ook dat TS er niet intrapt als hij al getrouwd is. Getrouwde mannen (en vrouwen) die voor avontuurtjes gaan zijn zó fout en zó slecht voor je zelfrespect! Om maar even ontopic verder te gaan
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.quote:
Jammer, anders was ik meegegaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De straat uit lopen. Maar misschien is het beter om het stel niet te storen. Je weet maar nooit waar je op in loopt.
Stttt niet al het einde verraden. Het was net zo spannend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Vivi het volgende:
*ingelezen heeft*
Jeetje hey, wat zijn de meesten hier naief, die meneer is gewoon uit op een avontuurtje, hij zegt het zo goed als LETTERLIJK en probeert zich tegelijkertijd alvast in te dekken..ik kan me niet voorstellen dat sommigen dit niet zien![]()
Spekkie is tegelijkertijd een zeer aantrekkelijk slachtoffer met d'r " hard to get act" waar je zo doorheen prikt, als ze nml. echt geen interesse had in een avontuurtje met een gebonden man (of dat nu getrouwd, verliefd of verloofd is) had ze na dat eerste smsje al genokt..die vent lacht nu al in zijn vuistje om d'r zogenaamde kuise act....maakt het alleen maar interessanter natuurlijk
Kijk, als je 18 bent en je hebt dat niet door, maar ze is 30 nb..
Hoi, welkom op Fok! Je moet weten, niet alles wat hier gezegd wordt is de waarheid!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.
HAHAHAquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Vivi het volgende:
*ingelezen heeft*
Jeetje hey, wat zijn de meesten hier naief, die meneer is gewoon uit op een avontuurtje, hij zegt het zo goed als LETTERLIJK en probeert zich tegelijkertijd alvast in te dekken..ik kan me niet voorstellen dat sommigen dit niet zien![]()
Spekkie is tegelijkertijd een zeer aantrekkelijk slachtoffer met d'r " hard to get act" waar je zo doorheen prikt, als ze nml. echt geen interesse had in een avontuurtje met een gebonden man (of dat nu getrouwd, verliefd of verloofd is) had ze na dat eerste smsje al genokt..die vent lacht nu al in zijn vuistje om d'r zogenaamde kuise act....maakt het alleen maar interessanter natuurlijk
Heb je een relatie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe ik zou reageren? "Je doet maar wat je niet laten kunt, maar ik wil er niks over weten".
Spoiler! Ban!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Xennia het volgende:
Stttt niet al het einde verraden. Het was net zo spannend.
Deze topic gaat over een autist die voor het eerst contact maakt, op het gebied van liefde zelfs.. en jullie kijken wat de uitkomst ervan is aangezien velen hier in hetzelfde schuitje zitten.quote:spekkie ongeluk gehad, leuke redder..
spekkie stuurt sms-je
krijgt sms-je terug
stuurt er nog een en krijgt er weer een terug
blijft vaag allemaal verder omtrent status vrijgezel of getrouwd
vanavond daten
Het was niet serieus..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Stel je voor dat hij wel getrouwd is, snode plannen heeft en zijn vrouw argeloos wat rondsurft, dit topic leest en op deze manier achter de ware aard van haar lieve man komt. Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen zijn eventuele zonden zelf op te biechten.
Jij ook welkom. Maar ik ben nu wel helemaal in shock hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoi, welkom op Fok! Je moet weten, niet alles wat hier gezegd wordt is de waarheid!
Was je ontmaagding gisterenavond spannend?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef OldJeller het volgende:
Aan de username te lezen leek het erop te duiden, maar na dit was het zeker.
[..]
Deze topic gaat over een autist die voor het eerst contact maakt, op het gebied van liefde zelfs.. en jullie kijken wat de uitkomst ervan is aangezien velen hier in hetzelfde schuitje zitten.
Toch treurig als je zo geconditioneerd bent dat je niet doorhebt dat jaloezie alleen maar onzekerheid is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je een relatie?
Echt, als mijn man zo als een ijskast op mij zou reageren als ik zoiets zou aankondigen was ik ook behoorlijk teleurgesteld
Ja hallo, niet serieus-serieus reageren op een niet serieuze opmerking wordt te moeilijk hoorquote:
Ja, al een poosje.quote:
Waarom is dat 'als een ijskast'? Het is niet dat het me niet zou boeien, het is meer dat ik het niet zou willen verbieden. Maar eigenlijk had ik het daar in eerste instantie niet eens over, ik had het over gewoon afspreken met een vrouwelijke persoon die je ergens bent tegengekomen en die je aardig vindt. Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben.quote:Echt, als mijn man zo als een ijskast op mij zou reageren als ik zoiets zou aankondigen was ik ook behoorlijk teleurgesteld
Klopt!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Toch treurig als je zo geconditioneerd bent dat je niet doorhebt dat jaloezie alleen maar onzekerheid is.![]()
Zou je zelf eigenlijk buiten je relatie om afspreken met een mannelijk persoon die je ergens bent tegengekomen en die je seksueel aantrekkelijk vindt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Isegrim het volgende:
ik had het over gewoon afspreken met een vrouwelijke persoon die je ergens bent tegengekomen en die je aardig vindt. Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben.
hier sluit ik me volledig bij aan, maar ik ben toch benieuwdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Vivi het volgende:
*ingelezen heeft*
Ik welquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef Isegrim het volgende:
ik had het over gewoon afspreken met een vrouwelijke persoon die je ergens bent tegengekomen en die je aardig vindt. Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben.
Ik had het niet eens over seksueel aantrekkelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Zou je zelf eigenlijk buiten je relatie om afspreken met een mannelijk persoon die je ergens bent tegengekomen en die je seksueel aantrekkelijk vindt?
Dat mag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ik denk niet dat ik de enige ben, al zal niet iedereen het van zichzelf weten omdat de situatie zich niet vaak voordoet, of omdat mensen persé ruimdenkend willen zijn.
Dus bij deze: ik ben niet ruimdenkend en zou me er wel vervelend onder voelen
En als je seks zou hebben met die man, zou je partner het dan ook niet erg vinden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over seksueel aantrekkelijk.Maarreh, nee, dat zou ik niet zo gauw doen denk ik. Mijn partner zou er echter geen problemen mee hebben als dat wel het geval zou zijn.
Op wat voor manier heb jij er last van als je vriend/man met een andere vrouw naar bed gaat dan? Ben je soms bang dat hij liever haar heeft, dan jou? Of gun je hem gewoon dat lolletje niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar ik vind het niet zo vreemd dat je onzeker bent als je man met een knappe meid zit te drinken die hem het liefst in bed zou hebben.
Ik denk dat het dan vreemd zou zijn om niet enigszins onzeker te zijn.
Nog niet eens dat ik hem niet vertrouw. Meer dat ik knappe, onbekende vrouwen niet vertrouw.
Nee, dat zou hij niet erg vinden. Ikke wel, ik ben daar veel te trouw voor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
En als je seks zou hebben met die man, zou je partner het dan ook niet erg vinden?
Mèn, wat een vraagquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb jij er last van als je vriend/man met een andere vrouw naar bed gaat dan? Ben je soms bang dat hij liever haar heeft, dan jou? Of gun je hem gewoon dat lolletje niet?![]()
Vreemd, tenzij hij zelf ook regelmatig ernaast rommelt, op dit moment al.quote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ik denk niet dat ik de enige ben, al zal niet iedereen het van zichzelf weten omdat de situatie zich niet vaak voordoet, of omdat mensen persé ruimdenkend willen zijn.
Dus bij deze: ik ben niet ruimdenkend en zou me er wel vervelend onder voelen
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Vreemd, tenzij hij zelf ook regelmatig ernaast rommelt, op dit moment al.
Geeft ie wel om je, verder?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, dat zou hij niet erg vinden. Ikke wel, ik ben daar veel te trouw voor.
Ook danquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Roquefort het volgende:
Okay, als je erg bijbelvast bent misschien...
Sorryquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Stttt niet al het einde verraden. Het was net zo spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |