Ik hoop dat Lieke de kooi verlaat, liever vandaag dan morgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Precies. Huub heeft haar met zijn charmes destijds helemaal ingepakt.
Dan moet je het ook niet gek vinden als zo'n meisje graag bij je wil zijn en desnoods met jou zij aan zij die Kooi proberen te winnen, want zo zie ik Lieke.
Ik zal er niet verbaasd van opkijken, dat Lieke de Kooi verlaat als het uit gaat met Huub!
Zoals zij zelf steeds zegt. Zij is niet zo hard en meedogeloos als Huub.![]()
Discriminaaaaatieie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis die beginnende snor die maakt dat je afknapt he ?![]()
Het is nu dus het tegenovergestelde van het begin van hun relatie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mee eens, maar dit blijft maar doorgaan, en steeds draait het om hetzelfde thema....
Huub die Lieke niet vertrouwt, en Liek die pislink wordt van Huub's disrespect...
Omdat jouw mening afwijkt en je bovendien zegt iets te herkennen in het gedrag van Huub. Dat plus het feit dat je over het algemeen vrij makkelijk psychologische processen cq gevoelens in woorden op papier weet te zetten....of ik het nou met je eens ben of niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mijn mening specifiek.
Jij moet leren lezen en dan weer lekker je zandbakje in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Lieke zich in de villa heeft geneukt.
Ik zet er 2 euro op dat ze het ook weer goedmaakt....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet een euro in op het verbreken van de relatie door Lieke.....
Ik loop om beiden heen en ontwijk ze, om Lieke 200 meter, om Huub 5 kilometer. In de praktijk is de uitkomst hetzelfde, ik zal ze beiden niet op de koffie hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb 100 keer liever een Huub met satanische plannetjes, dan een Lieke met belletje trekachtige ideeen.
Echt niet, die zeiksnol mag van mij oprotten, ze verpest het hele spel. Iedereen in het huis kotst haar terecht uit. Dat slijmerige zeikerige gedoe van haar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Suikeroom het volgende:
laten we bij de volgende poll massaal voor Lieke stemmen!!! ze verdient het!!
De meningen wijken af of niet alnaargelang de aanwezige postersquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Omdat jouw mening afwijkt en je bovendien zegt iets te herkennen in het gedrag van Huub. Dat plus het feit dat je over het algemeen vrij makkelijk psychologische processen cq gevoelens in woorden op papier weet te zetten....of ik het nou met je eens ben of niet.
Met een pam probleem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelde als huppeltje, maar dan zonder alcohol probleem, wel met een andere achtergrond waarop ik niet zo gek ben.
Nee want Lieke zal wel weer een terror actie hebben bedacht met het zand.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij moet leren lezen en dan weer lekker je zandbakje in.![]()
Denk jij dan ook dat dit meer op een (logische, noodzakelijke) fase in de relatie lijkt? Ik zie het als terrein uitstippelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zet er 2 euro op dat ze het ook weer goedmaakt....
Zo zal het ook gaan, vermoedelijk met behoud van 10 K. Ik heb al de hele tijd het gevoel dat ze weg moet. Ze heeft alleen een redelijk stuk beton voor haar voorhoofd en het kon nog wel eens niet meevallen om haar weg te krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke de kooi verlaat, liever vandaag dan morgen.
Dan zegt dat meer iets over Lieke dan over Huub , want zij is die relatie aangegaan , net als Huub overigens, maar als huishoudster zag ze hem wel zitten, lijkt erop dat Palma gelijk heeft en dat ze zich heeft ingeneukt. ps ik weet dat ik niet popu ben, is ook niet belangrijk , ik ben degene die op overdreven reacties reageer en ik vind dat jij dat ten op zichten van Lieke doet, in deze dan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke zou in de buitenwereld die kutkaboutah niet zien staan.
Dat ze in de gegeven omstandigheden voor hem is gaan voelen is jammer.
Ik wacht afquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor.... Ik heb he tide dat Lieke haar belangrijkste backup nu verloren heeft....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Lieke op een sarcasitische toon een opmerking had gemaakt over het feit dat Huub voordat hij in de Villa kwam telefoon verkoper was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch gaat het mij nog om een fragmentarisch tijdsdeeltje eerder. Wat leidde ertoe dat Huub het nodig vond om zijn twijfels te uitten?
Tis een lekker rustige zondagmiddagje...de rust is zo alom aanwezig dat het doet aanvoelen als en kabbelend beekje in de Belgische Ardennen...maar goed...back to buzz...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De meningen wijken af of niet alnaargelang de aanwezige postersGisteravond bevond ik me bijvoorbeeld juist weer tussen mensen die Lieke niet echt zien zitten. Het is trouwens heel mooi te zien dat ze zo ver uit elkaar kunnen liggen zonder dat het tot ruzies leidt
![]()
Dag Heintje, ben je er weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zegt dat meer iets over Lieke dan over Huub , want zij is die relatie aangegaan , net als Huub overigens, maar als huishoudster zag ze hem wel zitten, lijkt erop dat Palma gelijk heeft en dat ze zich heeft ingeneukt. ps ik weet dat ik niet popu ben, is ook niet belangrijk , ik ben degene die op overdreven reacties reageer en ik vind dat jij dat ten op zichten van Lieke doet, in deze dan.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De meningen wijken af of niet alnaargelang de aanwezige postersGisteravond bevond ik me bijvoorbeeld juist weer tussen mensen die Lieke niet echt zien zitten. Het is trouwens heel mooi te zien dat de meningen zo ver uit elkaar kunnen liggen zonder dat het tot ruzies leidt
![]()
Ik doe het sowieso al!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Suikeroom het volgende:
laten we bij de volgende poll massaal voor Lieke stemmen!!! ze verdient het!!
Het is een relatie onder vreemde en moeilijke omstandigheden, en wellicht zelfs ingegeven door "achter".quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij dan ook dat dit meer op een (logische, noodzakelijke) fase in de relatie lijkt? Ik zie het als terrein uitstippelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |