abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52123234
Dennix heel verhaal over Fries, terwijl hij anders nooit bij Fries in de buurt komt.
Goedemorgen :W
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:43:31 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52123247
Ik zie dat die twee keffende muizen er ook weer zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:43:39 #178
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_52123252
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef Dark het volgende:

[..]

Misschien omdat er een kern van waarheid inzit?
De waarheid komt hard aan bij Lieke.
Lieke graaft nu der eigen graf. Stomme doos is het.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 18:43:42 #179
137949 Disana
pi_52123253
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, Huub wil anderen emotioneel knechten, maar daarmee is het voor hem niet afgelopen. Hij zal zijn partners blijven gebruiken als pingpongbal, al naar gelang hij vindt wanneer dat nodig is en op basis van hoe hij zich- en wat hij voelt. Het gaat mij niet eens om Lieke, hij doet het bij iedereen en vooral bij al zijn partners. Daarbij is hij ook nog eens snel te verleiden tot geweld als het niet precies gaat zoals hij wil dat het gaat. Die knul leeft niet zelf, hij leeft zijn omgeving!
Dat laatste schreef je gisteren ook al, en het is totaal niet wat ik zie. Er is een schaal van ondergaan tot sturen, het is een kwestie van aard.

Ook zie ik niet dat hij mensen gebruikt. Hij stuurt graag en wordt daarin graag ondersteund, maar als het niet kan, doet hij het alleen.

Grappig he, twee zulke verschillende visies op een en dezelfde persoon
pi_52123267
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef FdW het volgende:

[..]

Toen ik 35 was had ik een vriendin van 23, en voelde me een beetje pedofiel.
Nu ben ik stukken ouder en zou geen relatie willen met een vrouw jonger dan 40.
Ik bewonder Lieke alllereerst als mens met karakter, als herkenbaar sensuele vrouw en dat kan ik waarderen, maar word er echt niet opgewonden van.
Ik geef eerlijk toe dat ik gaande weg ook meer respect voor Lieke heb gekregen, ze houdt zich daar toch maar mooi staande in dat bordeel. Maar dat vind ik ook van Huub. De rest BAND(N) hebben het toch redelijk gemakkelijk gehad tot nu toe met al die zogenaamde "vriendjes" in de villa. Een ieder die alleen of met zijn tweeen de strijd en de terror aan kunnen van een groep, stijgt alleen maar in mijn achting. Het is makkelijk om naar te kijken maar ik geef het je te doen als je zelf in zo'n situatie zit.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 18:44:56 #181
137949 Disana
pi_52123274
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Lieke heeft bij herhaling aangegeven dat ze gekrenkt is door Huub zijn opmerkingen, en hij trekt ze niet terug.....

Ze is aangetast in haar integriteitsgevoel..... Ik geloof niet, dat het nog goed komt met haar gevoel.... Ze weet ook dat ze het spel niet winnen kan....

Ik zie een toneelhaakactie opkomen. Ze gaat weg, denk ik.
Wie weet heb je gelijk, maar ik vind het nog te voorbarig. Het is heel normaal om na de eerste verliefdheid terrein uit te stippelen in de relatie.
pi_52123277
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb het fragment niet zelf gehoord.....wat was de directe aanleiding voor Huub om dit naar voren te brengen?
Gaat heel ver terug, dear Jappie, bij binnenkomst van Lieke gaven de vrienden van Huub al aan dat ze niet echt was....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52123278
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Lieke zou in de buitenwereld die kutkaboutah niet zien staan.
Dat ze in de gegeven omstandigheden voor hem is gaan voelen is jammer.
Precies. Huub heeft haar met zijn charmes destijds helemaal ingepakt.
Dan moet je het ook niet gek vinden als zo'n meisje graag bij je wil zijn en desnoods met jou zij aan zij die Kooi proberen te winnen, want zo zie ik Lieke.
Ik zal er niet verbaasd van opkijken, dat Lieke de Kooi verlaat als het uit gaat met Huub!
Zoals zij zelf steeds zegt. Zij is niet zo hard en meedogeloos als Huub.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 18:45:51 #184
137949 Disana
pi_52123286
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb het fragment niet zelf gehoord.....wat was de directe aanleiding voor Huub om dit naar voren te brengen?
Gewoon, dat hij twee keer aan Lieke had getwijfeld. Hij sprak zijn gevoelens (twijfels) uit.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:46:16 #185
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52123294
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:39 schreef Meganog het volgende:

[..]

Maar het blijft dubbel.
Hij heeft het gevoel en toch ook weer niet. Hij is niet straight. Hij zit ook in het spel.
Hij zal eerst een andere backup moeten regelen voordat hij hhaar laat vallen.
Vind het juist wel straight van Huub. Hij heeft af en toe het gevoel dat Lieke hem gebruikt, maar dat kan en wil hij niet geloven.
Wat is daar niet straight aan?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52123298
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarom niet?
Hij voelt dat toch zo, dan moet die dat ook uitspreken, anders blijft het broeien.
Als je iemand bij voortduring op de meest gevoelige plekken raakt, dan ben je zeer fout bezig. Je kunt niet blijven repareren en zeggen "Ok, ik weet dat niet zo is, anders zou ik hier niet met je spreken" om het vervolgens een maand later er weer in te wrijven. Dat soort opmerkingen betreft niet het wel of niet hebben van een kop soep.
pi_52123317
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Wie weet heb je gelijk, maar ik vind het nog te voorbarig. Het is heel normaal om na de eerste verliefdheid terrein uit te stippelen in de relatie.
Mee eens, maar dit blijft maar doorgaan, en steeds draait het om hetzelfde thema....

Huub die Lieke niet vertrouwt, en Liek die pislink wordt van Huub's disrespect...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:47:23 #188
16305 Jappie
parttime reverend
pi_52123327
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:45 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Gaat heel ver terug, dear Jappie, bij binnenkomst van Lieke gaven de vrienden van Huub al aan dat ze niet echt was....
Dat weet ik dan weer wel; maar het gaat mij om de redenatie van Disana. Zij zegt een bepaalde oprechtheid te zien wanneer Huub die woorden/beledigingen uit.
Wat ik graag wil weten is wat in Disana's ogen Huub nu tot deze manier van communcieren heeft gedreven.
pi_52123331
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, Huub wil anderen emotioneel knechten, maar daarmee is het voor hem niet afgelopen. Hij zal zijn partners blijven gebruiken als pingpongbal, al naar gelang hij vindt wanneer dat nodig is en op basis van hoe hij zich- en wat hij voelt. Het gaat mij niet eens om Lieke, hij doet het bij iedereen en vooral bij al zijn partners. Daarbij is hij ook nog eens snel te verleiden tot geweld als het niet precies gaat zoals hij wil dat het gaat. Die knul leeft niet zelf, hij leeft zijn omgeving!
Van Ballekleuter is zeer manipulatief en volstrekt onbetrouwbaar.
Hij heeft 1 ding voor ogen en dat is winnen.
Op zich logisch, maar de manier waarop hij ten koste van alles dat wil bereiken vind ik walgelijk.
Hoe vaak heeft ie niet met satanisch genoegen verkondigd dat hij Nathanael huilend de tent heeft uitgepest.
Een gezonde hoeveelheid menselijkheid zou niet mogen ontbreken.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:48:46 #190
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_52123354
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Lieke zou in de buitenwereld die kutkaboutah niet zien staan.
Dat ze in de gegeven omstandigheden voor hem is gaan voelen is jammer.
Dus je geeft toe dat Lieke zich in de villa heeft geneukt.
pi_52123360
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Grappig he, twee zulke verschillende visies op een en dezelfde persoon
Jep, verschillende inzichten is ook geen probleem voor mij, zolang ik weet dat ik gelijk heb

Huub stijl
pi_52123363
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Lieke heeft bij herhaling aangegeven dat ze gekrenkt is door Huub zijn opmerkingen, en hij trekt ze niet terug.....

Ze is aangetast in haar integriteitsgevoel..... Ik geloof niet, dat het nog goed komt met haar gevoel.... Ze weet ook dat ze het spel niet winnen kan....

Ik zie een toneelhaakactie opkomen. Ze gaat weg, denk ik.
Voor Lieke is het winnen van het spel geen obsessie, itt de kabouter.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 18:49:53 #193
137949 Disana
pi_52123380
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:47 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer wel; maar het gaat mij om de redenatie van Disana. Zij zegt een bepaalde oprechtheid te zien wanneer Huub die woorden/beledigingen uit.
Wat ik graag wil weten is wat in Disana's ogen Huub nu tot deze manier van communcieren heeft gedreven.
Ik vraag me af waarom mijn mening specifiek. Maar goed, ik zie dat Huub tegen een muur lult, een vrouw die heel veel wegduwt en teveel bezig is met 'sterk' en 'verstandig' zijn. Persoonlijk zou ik, als ik echt iets met zo iemand wilde, daar ook ontmoedigd van raken en duidelijker worden.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:50:20 #194
16305 Jappie
parttime reverend
pi_52123390
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Gewoon, dat hij twee keer aan Lieke had getwijfeld. Hij sprak zijn gevoelens (twijfels) uit.
Toch gaat het mij nog om een fragmentarisch tijdsdeeltje eerder. Wat leidde ertoe dat Huub het nodig vond om zijn twijfels te uitten?
pi_52123397
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:49 schreef FdW het volgende:

[..]

Voor Lieke is het winnen van het spel geen obsessie, itt de kabouter.
En heeft Huub niet altijd aangegeven dat op dit moment het spel het belangrijkste is voor hem.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:50:57 #196
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_52123403
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:47 schreef FdW het volgende:

[..]

Van Ballekleuter is zeer manipulatief en volstrekt onbetrouwbaar.
Hij heeft 1 ding voor ogen en dat is winnen.
Op zich logisch, maar de manier waarop hij ten koste van alles dat wil bereiken vind ik walgelijk.
Hoe vaak heeft ie niet met satanisch genoegen verkondigd dat hij Nathanael huilend de tent heeft uitgepest.
Een gezonde hoeveelheid menselijkheid zou niet mogen ontbreken.
Heb 100 keer liever een Huub met satanische plannetjes, dan een Lieke met belletje trekachtige ideeen.
pi_52123405
Ligt Brainless nu jaloers te wezen? Krijgt hij weer te weinig aandacht?
Heeft hij zich vandaag met zijn vriendin en aanhang bemoeit? Galant hoor, als hij dit niet gedaan heeft.
En dan later A'Del verwijten, dat ze hem die dag niet zag staan? Ben benieuwd!

[ Bericht 14% gewijzigd door hetbabbelaartje op 05-08-2007 18:56:55 ]
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 18:51:16 #198
137949 Disana
pi_52123408
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, verschillende inzichten is ook geen probleem voor mij, zolang ik weet dat ik gelijk heb

Huub stijl
Wie zegt dat het hierin alleen om jou draait?

Huub stijl
pi_52123417

Wat is Dennix lief voor Amanda haar zus.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:51:58 #200
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_52123423
laten we bij de volgende poll massaal voor Lieke stemmen!!! ze verdient het!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')