Huub lijkt erg veel op Brian in zijn omgang met vrouwen, maar het verschil zit hem in Amanda en Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelde als huppeltje, maar dan zonder alcohol probleem, wel met een andere achtergrond waarop ik niet zo gek ben.
Huub is een baasje; als aura's zouden bestaan, zou hij de hele bank in beslag nemen. Relaties zijn geven en nemen, en het is niet zo dat Huub veel neemt, maar wel dat hij veel ruimte inneemt. Ofwel Lieke accepteert dat, ofwel ze ziet onder ogen dat hij in dat opzicht niet klein te maken is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik ruik de Huub types op mijlen afstand. Jou vind ik gewoon aardig. Je kunt dan wel iets van hem hebben, maar het kan niet anders dan minimaal zijn (ik lees je teksten al een tijdje)
Absoluut! Ze voelt zich betrapt, maar ook niet serieus genomen in haar verliefdheidsgevoelens....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien omdat er een kern van waarheid inzit?
Als ik jonger was zou ik absoluut voor Lieke gaan zoals ze is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis die beginnende snor die maakt dat je afknapt he ?![]()
Alleen de ruzies tussen Amandel en Brian mogen we niet zien, dat kan namelijk veel eerder fysiek worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
Deze ruzie gaat dieper dan ooit...... Wel fijn dat we geen Streamlock krijgen, trouwens.....
Eindelijk een goede stagiair......
ik zie juist dat huub lieke probeert klein te maken. met opmerkingen als omhooggeneukt hebben plaatst hij zichzelf al op een bepaalde hoogte waar lieke alleen kon komen door met de hoge huub te neuken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub is een baasje; als aura's zouden bestaan, zou hij de hele bank in beslag nemen. Relaties zijn geven en nemen, en het is niet zo dat Huub veel neemt, maar wel dat hij veel ruimte inneemt. Ofwel Lieke accepteert dat, ofwel ze ziet onder ogen dat hij in dat opzicht niet klein te maken is.
Ik heb het gevoel dat ze hem klein(er) wil maken. Dat gaat nooit lukken. Het is iets wat ik wel degelijk herken, zonder iemand hierin goed of slecht te noemen. Ik noem alleen Lieke bijzonder eigenwijs.
Ze zijn tot elkaar veroordeeld, maar het staat serieus op breken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet een euro in op het verbreken van de relatie door Lieke.....
Waarom niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Helemaal niet prima Huub, sommige dingen kun je en mag je niet zeggen. En zeker niet bij herhaling. Die berokkenen teveel schade tussen twee personen.
daar sneller goedmaaksex?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen de ruzies tussen Amandel en Brian mogen we niet zien, dat kan namelijk veel eerder fysiek worden.
Goed, zet ik er een in dat Huub dat doet. Maar momenteel zijn ze allebei nog veel te hard aan het duwen om hun zin te krijgen, dus ik zie dat verbreken nog niet zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet een euro in op het verbreken van de relatie door Lieke.....
Maar het blijft dubbel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij voelt dat toch zo, dan moet die dat ook uitspreken, anders blijft het broeien.
Zoals ik het zag, zette hij die twijfels niet in als machtsmiddel, maar waren het oprechte twijfels. Dat is wel een groot verschil.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zie juist dat huub lieke probeert klein te maken. met opmerkingen als omhooggeneukt hebben plaatst hij zichzelf al op een bepaalde hoogte waar lieke alleen kon komen door met de hoge huub te neuken.
daarmee probeert hij haar kleiner te maken dan ze eigenlijk is
Ja, inderdaad, Huub wil anderen emotioneel knechten, maar daarmee is het voor hem niet afgelopen. Hij zal zijn partners blijven gebruiken als pingpongbal, al naar gelang hij vindt wanneer dat nodig is en op basis van hoe hij zich- en wat hij voelt. Het gaat mij niet eens om Lieke, hij doet het bij iedereen en vooral bij al zijn partners. Daarbij is hij ook nog eens snel te verleiden tot geweld als het niet precies gaat zoals hij wil dat het gaat. Die knul leeft niet zelf, hij leeft zijn omgeving!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub is een baasje; als aura's zouden bestaan, zou hij de hele bank in beslag nemen. Relaties zijn geven en nemen, en het is niet zo dat Huub veel neemt, maar wel dat hij veel ruimte inneemt. Ofwel Lieke accepteert dat, ofwel ze ziet onder ogen dat hij in dat opzicht niet klein te maken is.
Ik heb het gevoel dat ze hem klein(er) wil maken. Dat gaat nooit lukken. Het is iets wat ik wel degelijk herken, zonder iemand hierin goed of slecht te noemen. Ik noem alleen Lieke bijzonder eigenwijs.
Je hebt je via mij omhooggeneukt en ik heb het gevoel dat je me gebruikt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het zag, zette hij die twijfels niet in als machtsmiddel, maar waren het oprechte twijfels. Dat is wel een groot verschil.
Lieke zou in de buitenwereld die kutkaboutah niet zien staan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub jongen. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ga eerst eens bij jezelf te rade als je zo'n uitspraak doet.
Ha, een man die 20 mannen zou willen pijpen en in zijn kont laat neuken voor geld.
Ja, die is te vertrouwen?
Huub, zou in de buitenwereld deze relatie al lang verbroken hebben, maar ja. Zijn dekking kan hij niet kwijt he?
Wat nou misbruiken?
Lieke heeft bij herhaling aangegeven dat ze gekrenkt is door Huub zijn opmerkingen, en hij trekt ze niet terug.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, zet ik er een in dat Huub dat doet. Maar momenteel zijn ze allebei nog veel te hard aan het duwen om hun zin te krijgen, dus ik zie dat verbreken nog niet zo.
Ik heb het fragment niet zelf gehoord.....wat was de directe aanleiding voor Huub om dit naar voren te brengen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het zag, zette hij die twijfels niet in als machtsmiddel, maar waren het oprechte twijfels. Dat is wel een groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |