Tapen is prima.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:43 schreef chrisr het volgende:
De electra voor de verlichting in ons toilet liep vroeger buitenom via een pvc pijp. We hebben nu de electra een beetje omgelegd en zitten nu dus met deze nutteloos geworden kabels. Het probleem is dat deze als het ware uit de vloer van de 1e verdieping komt. En bij de contactdoos kunnen we niet, die zit nl ook onder de vloer. Ik heb net de pvc pijp al eraf gehaald, maar begin me toch af te vragen hoe ik die draden het beste kan wegwerken. Trekken gaat niet, tis allemaal hout en wie weet wat er nog meer mee gaat komen![]()
Is het een kwestie van kort afknippen en isolatietape erom heen en naar binnen duwen? Twee lasdoppen gaan niet passen.
Iemand ideeen?
tape gaat na verloop van tijd meestal los zitten....quote:
Niet handig, maar dat heb je niet altijd zelf in de hand. En ik zie het niet zitten om er een houten vloer uit te breken alleen maar voor die lasdoos, daarnaast gaan de schilders morgen weer verder, dus er is eigenlijk ook geen tijd voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:24 schreef Marsepein het volgende:
Dus de lasdoos waar deze kabel heengaat is onbereikbaar![]()
Dat is niet echt handig.
Zelf zou ik het niet met tape doen, je weet nooit wat muizen doen, en over 5 jaar weet je cht niet meer waar die kabel precies zit, en dat dat het probleem zou kunnen zijn.
Ik zou toch de hele draad weghalen, en dus binnen maar wat wegbreken. Dan kun je meteen die lasdoos bereikbaar maken, er zit ongetwijfeld nog meer op gelast.
hmm een centraal/trekdoos plaatsen waarin de draden eindigen mag toch weer wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:53 schreef tnimble het volgende:
knip
Zolang het maar bereikbaar is; maar zo ie zo mag die lasdoos al niet weggewerkt wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm een centraal/trekdoos plaatsen waarin de draden eindigen mag toch weer wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |