Bijna!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:06 schreef SaskiaR het volgende:
''beschrijving van het naakte"?
ik heb al aftersun toegepastquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Komkommer erop smeren!!!!
80 Kilometer, jeetje!! Respect!!!
als je terug maar voor de wind hebtquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
ik heb al aftersun toegepast
stukje alkmaar-leiden, is altijd lekker fietsenalleen nu een beetje te warm.
het is meer het beschrijven van een specifiek ' soort naakten' ..........quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:06 schreef SaskiaR het volgende:
''beschrijving van het naakte"?
Petje af dan..alsmaar tegen de wind in fietsen is zwaar,quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:11 schreef SaskiaR het volgende:
ik had nu de hele weg tegen winden ik hoef niet meer terug.
Die zocht ik!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:13 schreef SaskiaR het volgende:
euh... hoeren?
Jawel hoor, want dit zusje gaat verder met haar hertenstoofpot.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:17 schreef qonmann het volgende:
De beide zusjes gaan goed, niemand komt er tussen![]()
Herten???quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dit zusje gaat verder met haar hertenstoofpot.
Die worden toch geschoten in verband met het beheer van de wildstand hoor.quote:
battlestar galactica ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:21 schreef SaskiaR het volgende:
niet star trek, wel sf.
Hm, oke dan... ik ben zelf vego, dus je zal mij niet zo gauw een hert zien verorberen. desondanks eet smakelijk!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die worden toch geschoten in verband met het beheer van de wildstand hoor.
En ik weet het antwoord, maar ik zeg het niet. Anders branden mijn uien aan direct.
ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:31 schreef Conekiller het volgende:
meedoepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |