2 weken terug. Met de Waspse Feesten.quote:
Taksiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die wouten kenden hem gelukkig, hebben nog een echte taxi voor hem gebeld. Maar het scheelde niet veel of hij ging op de bon voor openbare dronkenschap.
Jouw zus!!quote:
pics!quote:
Hoi Lenny HMPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Hectometerpaal het volgende:
Hoi Waspenaren! Hier nog een, geboren en getogen te Wasp!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:56 schreef OA het volgende:
Mogge!!!!![]()
Wat een hoosbuien hier in Wasp zeg....![]()
Straatbbq in alle straten van de zeeheldenwijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er nog wat te doen in Wasp dit weekend?
Is dat leuk chillen za-nacht en zondag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:25 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Straatbbq in alle straten van de zeeheldenwijk!![]()
Over het algemeen wel. Moet je echter wel in de juiste straten zijn...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat leuk chillen za-nacht en zondag?
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:51 schreef Miljonair het volgende:
[..]
![]()
Teveel gezopen? [afbeelding]
Het is hier onbewolkt hoor!![]()
Daar is de straat-bbq altijd wel gezellig ja. Komt ook omdat bierpa en bierma daar elk jaar wel een fustje sponsorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Moet je echter wel in de juiste straten zijn...![]()
Piet Heinstraat is meestal het leukst!![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragen![]()
Als Miljonair nou ook eens eea sponsort...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is de straat-bbq altijd wel gezellig ja. Komt ook omdat bierpa en bierma daar elk jaar wel een fustje sponsoren![]()
ik word altijd wel als enorme alcoholist neergezet he...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragen![]()
Meestal ook terecht...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik word altijd wel als enorme alcoholist neergezet he...
WOzquote:
Schrik!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Slecht punt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |